اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202237281822717
در دسترس نیست

درب اتوماتیک پارکینگ

نکات کلیدی برای خرید درب پارکینگ

کد: 140202237281822717

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن تمامی ابزارهایی شده ایم که در زندگی بشر وجود دارند. همین باعث شده تا انسان ها آرامش و رفاه بیشتری داشته باشند. درب اتوماتیک پارکینگ یکی از ابزارهایی است که امروزه کاربردهای زیادی را از خود ارائه داده است.

نکات کلیدی برای خرید درب پارکینگ
نکات کلیدی برای خرید درب پارکینگ

محافظت از منازل به خصوص محل پارک ماشین ها همواره از دغدغه های افراد بوده است. به همین منظور باید برای حفاظت در مقابل سارقین و خطرات از امن ترین درب ها استفاده کرد. درب پارکینگ یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در هر ساختمان می باشد که به دلیل تاثیر بسیار زیاد آن بر امنیت و همچنین زیبایی ظاهری بنا اهمیت بالایی دارد. اشتباه در انتخاب و خرید این نوع درب به دلیل قیمت نسبتا بالای آن نسبت به سایر درب های مورد استفاده در ساختمان، نه تنها می تواند شرایط را برای سرقت آسان فراهم نماید، بلکه ضرر مالی زیادی را به دلیل خرابی زود هنگام آن برای شما به بار خواهد آورد.

برای دست یافتن به بهترین کارایی در زمان خرید درب اتوماتیک پارکینگ لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • جنس بدنه درب و میزان مقاومت آنها در برابر تماس با مواد خورنده و نم و رطوبت
  • کیفیت جک پارکینگی و درجه مقاومت آنها در برابر شرایط محیطی، دما و گرد و غبار و ضربه
  • امکانات و قابلیت های پیاده سازی شده بر روی جک توسط سازنده
  • تناسب وزن و اندازه درب با جک نصب شده بر روی آن

درب پارکینگ به عنوان نوعی از درب برقی شناخته میشود. درب برقی یک نوع درب اتوماتیک بوده که موجب باز و بسته شدن راحت تر درب ها شده است. در گذشته برای باز شدن درب ها به نیروی دست نیاز می شد. اما با ورود درب های اتوماتیک، دیگر نیازی به صرف نیروی انسانی نبود. از این درب ها می توان در مکان های مختلفی مانند درب خانه ها، ساختمان، ادارت و… استفاده کرد و به همین دلیل بسیاری از مردم درب اتوماتیک را برای ساختمان خود انتخاب می کنند. در حالت کلی به درب هایی که تشخیص مانع مقابل آنها به کمک سنسور و اشعه مادون قرمز صورت گرفته یا کنترل باز و بسته شدن توسط ریموت انجام شود، درب برقی گفته میشود. این درب ها در بسیاری از مواقع تفاوتی از نظر شکل ظاهری با درب های معمولی ندارند و تنها در انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن با هم متفاوت هستند. همان طور که از نام این درب پیدا است، یک نوع از ابزارآلات برقی و تخصصی می باشد که دارای انواع مختلف و گوناگونی است که نیروی محرکه برقی نقش اصلی و کلیدی‌ای در اجرای آن خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان