اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203177320222891
در دسترس نیست

خرید ارزان بلیط تفریحات دبی

سفر ارزان تر به دبی با خرید آنلاین بلیط تفریحات

کد: 140203177320222891

، شیراز , (اخبار رسمی): در صورتی که شهر دبی را مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید، اما نگران هزینه های سنگین بلیط تفریحات دبی هستید، ما با معرفی سایتی در این مطلب، به شما کمک خواهیم کرد تا با تهیه بلیط تفریحات دبی ارزان تر از هر جای دیگر، سفر ارزان تر به دبی را تجربه کنید.

سفر ارزان تر به دبی با خرید آنلاین بلیط تفریحات
دبی دیسکانت, ارائه دهنده تفرحات دبی با ارزان ترین قیمت
سفر ارزان تر به دبی با خرید آنلاین بلیط تفریحات
دبی دیسکانت . ارائه دهنده تفریحات دبی با بهترین قیمت

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر گردشگران است که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما می کند تا در مدت زمان اقامت خود، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه تفریحی را داشته باشید.

شهر دبی که به دلیل پیشرفت و توسعه در سال های اخیر، با عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود، یکی از شهرهای توریستی جهان بوده و به علت نزدیکی به ایران، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری برای ایرانیان است. بنابراین دور از ذهن نیست که سفر به این شهر، هزینه های بسیاری را به همراه داشته باشد.

در صورتی که شهر دبی را مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید، اما نگران هزینه های سنگین بلیط تفریحات دبی هستید، ما با معرفی سایتی در این مطلب، به شما کمک خواهیم کرد تا با تهیه بلیط تفریحات دبی ارزان تر از هر جای دیگر، سفر ارزان تر به دبی را تجربه کنید. شایان به ذکر است که سایت دبی دیسکانت ارائه دهنده انواع خدمات از اخذ ویزا و اقامت تا رزرو هتل در دبی است. همچنین می توانید با مراجعه به مقاله کاهش چشمگیر هزینه‌های سفر به دبی با خرید بلیط تخفیف‌دار از صفر تا صد تخفیفات بی نظیر بر روی بلیط تفریحات دبی آگاه شوید.

بازدید از بلندترین برج دنیا یکی از معروف ترین و جذاب ترین نقاط گردشگری و دیدنی در دبی، برج خلیفه است که 8/829 متر ارتفاع داشته و با 163 طبقه، بلندترین آسمان خراش جهان محسوب می شود. امکان ندارد که در سفر به دبی، برج خلیفه توجهتان را جلب نکند، اما آیا در این برج مکان هایی برای تفریح وجود دارد؟ این برج از بخش های متعددی از جمله رستوران، هتل، استخر، مراکز ماساژ و سکوهای بازدید تشکیل شده است که اکثریت گردشگران را ترغیب به بازدید از آن جا می کند. در زیر به شرح بخش هایی از این برج خواهیم پرداخت و روشی آسان و ارزان برای تهیه بلیط این برج را شرح خواهیم داد:

سکوهای تماشای برج خلیفه

در بازدید از برج خلیفه با 3 سکوی تماشا که در طبقات 124، 125 و 148 واقع شده است مواجه خواهید شد. با شنیدن At the top که نام دو سکوی اول است، تصور می کنید که در بالاترین نقطه از برج قرار دارید، در صورتی که تنها نیمی از ارتفاع برج را پشت سر گذاشته اید و در ارتفاع 452 متری قرار دارید. در سکوی اول می توانید زمان بسیاری را به تماشای شهر زیبای دبی و حتی غروب آفتاب بنشینید و از چشم اندازهای بی نظیر دبی سرشار از لذت شوید. با این وجود بازدید از سکوی طبقه 148 در ارتفاع 555 متری خالی از لطف نبوده و با تهیه بلیط آن می توانید در آرامش بر روی صندلی های راحت بنشینید و از مناظر زیبای این شهر بهره مند شوید. بی شک تماشای غروب در این سکوی تماشا، لذتی را برای شما و همراهانتان به همراه دارد که آن را در هیچ کجای دیگر تجربه نخواهید کرد.

رستوران های برج خلیفه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از صرف غذا در رستوران های لاکچری و شیک لذت می برید، رستوران های این برج را از دست ندهید. یکی از این رستوران های بی نظیر، اتمسفر است که در طبقه 122 قرار دارد و با فضای دلنشین و منوهای نوآورانه از گردشگران پذیرایی می کند. حتی مسیر رسیدن به این رستوران در آسانسور برج، شما را به وجد خواهد آورد. در هتل آرمانی این برج نیز رستوران هایی نظیر رستوران آرمانی امل، رستوران ایتالیایی آرمانی، رستوران آرمانی هاشی و ... وجود دارد که ارائه دهنده انواع غذاهای بین المللی می باشند. اگر به دنبال یک رستوران مجلل هستید، این رستوران ها را از دست ندهید.

شما عزیزان می توانید با خرید آنلاین بلیط این برج شگفتی ها، سفر ارزان تر به دبی را تجربه کنید. سایت دبی دیسکانت امکان تهیه بلیط برج خلیفه را با کمترین قیمت برای گردشگران عزیز فراهم نموده است. با مراجعه به سایت dubaidiscount.ir می توانید از تخفیف 30 درصدی بر روی بلیط برج خلیفه بهره مند شوید و سفری به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

اسکی روی برف در تابستان دبی

تصور کنید در گرمای تابستان دبی مکانی وجود دارد که شما می توانید لحظات مفرحی را به بازی و اسکی در کنار دوستان و خانواده بگذرانید. قطعا تجربه اسکی، اسنو بورد و تماشای پنگوئن ها در این پیست، بسیار مهیج است. در صورتی که حتی از اصول اولیه اسکی روی برف آگاهی ندارید، اصلا نگران نباشید، زیرا در این پیست علاوه بر امکان تهیه تجهیزات اسکی، می توانید از مهارت و آموزش های مربیان حرفه ای کمک بگیرید و در این منطقه به تمرین بپردازید. این سالن 22500 متری شما را در زمان غرق کرده، به گونه ای که فراموش می کنید در محیطی سرپوشیده و در فصل تابستان قرار دارید. در نظر اول این منطقه اسکی شما را به یاد کوه های دیدنی گرجستان می اندازد و شما را به وجد خواهد آورد.

در صورتی که قصد اسکی یا اسنو بورد ندارید، در این مکان تفریحات متعددی قرار گرفته که می توانید به بازی در آن ها بپردازید و سفر خود را بیش از پیش جذاب کننید.

اسنو پارک از بخش های محبوب در این مکان، اسنو پارک است که می توانید از بخش های مختلف آن نظیر تله کابین، زمین بازی برفی، راهپیمایی پنگوئن ها و ... لذت ببرید.

سینمای پیست دبی

سینمای واقع شده در پیست دبی بسیار خلاقانه و منحصر به فرد بوده و روز شما را مهیج تر از قبل خواهد کرد. خود را در حالی تصور کنید که مشغول تماشای فیلم های به روز به همراه نوشیدن شکلات داغ و خوردن پاپ کورن هستید؛ حتی تصور این لحظات در منطقه برفی، آن هم در فصول گرم  سال بسیار لذت بخش بوده، چه رسد به تجربه واقعی آن.

قطعا خرید بلیط این بازی و تفریح های مهیج آن هم با قیمت های پایین، لذت تفریح را چند برابر خواهد کرد.  بنابراین با خرید آنلاین از سایت دبی دیسکانت، علاوه بر استفاده از تخفیف های بی نظیر بر روی بلیط مراکز تفریحی، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

کشتی لوتوس لوکس دبی

وقت آن است که سفری چند ساعته و لوکس بر روی دریا را آن هم با کشتی لوتوس دبی تجربه کنید و خاطره ای ماندگار را رقم بزنید. پس بلیط این کشتی را پیش از سفر به صورت آنلاین از سایتی معتبر و ایرانی تهیه کنید و با انتخاب خود، در هنگام غروب یا شب سفر دریایی را آغاز کنید. نقطه شروع حرکت این کشتی اسکله 7 منطقه دبی مارینا بوده و در طول مسیر از جزیره نخل، چرخ و فلک چشم دبی و هتل آتلانتیس عبور می کند. در صورت تهیه بلیط این کشتی لوکس و مهیج، خود را آماده تفریحی بی نظیر کنید. تماشای غروب چشم نواز دبی، بر روی دریای بی کران خلیج فارس به همراه صرف غذاهایی با کیفیت بالا و نوشیدنی های ویژه، شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر به شنا در استخر علاقه مندید، پس تجهیزات شنای خود را به همراه داشته باشید، زیرا قرار است در کشتی لوتوس دبی و بر روی دریا شنا را تجربه کنید.

سایت دبی دیسکانت که با سابقه ترین در زمینه فروش آنلاین بلیط تفریحات دبی است، امکان تهیه بلیط این کشتی بی نظیر را با تخفیفات ویژه برای شما فراهم کرده است. با دبی دیسکانت سفری ارزان به دبی را تجربه کنید.

فروش آنلاین بلیط تفریحات دبی

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر گردشگران این شهر زیبا است که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید. دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد که در ادامه، محبوبترین آن ها معرفی شده اند. لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط این تفریحات می توانید با مراجعه به دبی دیسکانت، انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچر دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

اگر مقصد شما برای سفر، شهر مدرن و زیبای دبی است، باید بدانید که خرید بلیط های تفریحات دبی به صورت آنلاین و از سایت های معتبر و ایرانی بسیار به صرفه بوده و هزینه های سفر شما را کاهش خواهد داد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت dubaidiscount.ir علاوه بر آشنایی با تفریحات متعدد موجود در دبی، آن ها را با تخفیفات عالی خریداری نمایید. بنابراین با این سایت، سفری ارزان تر به دبی را تجربه نمایید. شایان به ذکر است که دبی دیسکانت ارائه دهنده انواع خدمات از اخذ ویزا و اقامت در دبی تا رزرو هتل و رنت خودرو در دبی است. پس تخفیفات بی نظیر این سایت را از دست ندهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افران

طراحی وب سایت اصلی‌ترین محور فعالیت گروه فنی افران است که تا کنون در این زمینه توانسته‌ایم کارنامه‌ای درخشان از خود به‌جا بگذاریم. ما در افران و تیم فنی‌خودمان می‌کوشیم تا راهی باشیم زیبا و مطمئن از سوی شما به بازارهای هدفتان. سایت‌های طراحی شده افران بر پایه استانداردهای اصول فنی طراحی سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو و سئو می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید و هرچه سریعتر بتوانید بازارهای هدف خودتان را پیدا کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]