اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203217327922791
در دسترس نیست

نکات خرید انواع پنجره

معرفی ارزانترین پنجره دوجداره

کد: 140203217327922791

، (اخبار رسمی): امروزه استفاده از پنجره های دوجداره در ساختمان های مسکونی و اداری بسیار رایج شده است زیرا، ورود گرد و غبار و همچنین آلودگی صوتی ناشی از وسایل نقیه همواره از مشکلات افراد بوده است. بنابراین استفاده از انواع پنجره دوجداره و upvc میتواند کمک بزرگی به مشکلاتی از قبیل بکند.در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی ارزانترین پنجره دوجداره
معرفی ارزانترین پنجره دوجداره

پنجره آلومینیومی ترمال بریک یا همان پنجره آلومینیومی با سد حرارتی، نوعی پنجره است که با استفاده از فناوری‌های جدید و مواد عایق حرارتی، قابلیت کاهش انتقال حرارت و سرمایش و گرمایش از داخل به خارج و بالعکس را دارد. ساختار اصلی یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک شامل دو پانل آلومینیومی می‌باشد که با استفاده از پلیمر عایق حرارت از یکدیگر جدا می‌شوند. این پلیمر عایق حرارت عمدتاً از جنس پلی آمید یا پلی یورتان بوده و از انتقال حرارت از طریق پلیمر جلوگیری می‌کند. این پنجره‌ها در برابر تاثیرات محیطی نیز مقاومت بالایی دارند. آلومینیومی که در ساخت آنها استفاده می‌شود، مقاومتی بسیار بالا در برابر رطوبت، زنگ زدگی و تغییرات دمایی دارد. همچنین پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک می‌توانند با استفاده از شیشه‌های مزدوج و مشخصات فنی دیگری نیز همراه باشند تا عملکرد حرارتی و صوتی بهبود یابد. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این نوع پنجره خواهیم داد.

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت و جنس پروفیل های پنجره دوجداره

نوع شیشه های به کار رفته در پنجره؛ شیشه های لمینت قیمت بالاتری نسبت به سکوریت دارند.

ضخامت شیشه های به کار رفته در پنجره های دوجداره ارزان؛ هر چه ضخامت شیشه سکوریت و لمینت بیشتر باشد، قیمت آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ابعاد پنجره دوجداره ارزان؛ پنجره ها دارای ابعاد گوناگونی بوده و با افزایش آن قیمت ها نیز گران تر میشوند.

نوع و کیفیت یراق آلات ارتباط مستقیم با قیمت پنجره دوجداره ارزان دارد.

کشویی یا لولایی بودن پنجره ها

رنگ و نوع رنگ آمیزی به کار رفته در پنجره ها

مدل پنجره های دوجداره ارزان (قیمت ها در مدل های مختلف از جمله تک لنگه کتیبه دار با باز شوی فرانسوی، دو لنگه با بازشوی تک حالته، سه لنگه با بازشوی تک حالته و غیره متفاوت است)

نوع پروفیل ها؛ قیمت پنجره های دارای پروفیل UPVC بیشتر از مدل های معمولی است.

برند تولید کننده پنجره دوجداره؛ برندهای تولید کننده به دلیل حذف واسطه ها و ارائه محصولات به صورت مستقیم به مشتری قیمت های ارزان تری را معرفی می کنند.

خدمات پس از فروش؛ هر اندازه خدمات پس از فروش بیشتر باشد، قیمت پنجره ها نیز افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال ممکن است قیمت پایین پنجره دوجداره ارزان به معنای عدم ارائه خدمات نصب و کم بودن زمان گارانتی باشد و در زمان خرید باید به آن توجه داشت.

پنجره دوجداره انواع مختلفی دارد و در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی عوامل مختلفی تاثیر گذار است که به شرح زیر است:

  • شیشه پنجره دو جداره
  • هزینه حمل و نقل و نصب پنجره
  • انواع مدل پنجره دو جداره
  • ارتفاع و عرض پنجره
  • نوع یراق پنجره

در هنگام خرید پنجره دو جداره با کیفیت ترین و بهترین پنجره را انتخاب کنید. بین پنجره دو جداره معمولی و پنجره دو جداره با کیفیت، که گرما و سرما را عبور نمی دهد پنجره با کیفیت را انتخاب کنید و پرداخت هزینه بیشتر ارزش این انتخاب را دارد زیرا پنجره مانند سایر وسایل نیست که بعد از یک مدت آن را تعویض کنیم و مدت طولانی از آن استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان