اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203217328022791
در دسترس نیست

درب و پنجره upvc

انواع درب و پنجره

کد: 140203217328022791

، (اخبار رسمی): امروزه خرید پنجره به سادگی گذشته نیست! بدلیل افزایش تنوع فریم، پروفیل و جنس شیشه هزاران نوع پنجره برای محیط های مختلف قابل سفارش و استفاده هستند. شما میتوانید به راحتی پنجره های قدیمی خانه خود را با انواع پنجره دوجداره upvc و آلومینیومی با بهترین قیمت تعویض کنید.

انواع درب و پنجره
انواع درب و پنجره

پنجره آلومینیومی دوجداره، همانطور که از نامش پیداست از جنس آلومینیوم فلزی است. رنگ آن نقره ای با جلوه ی فلز، نرم، وزن بسیار کم و مهمترین ویژگی آن شکل پذیری بالاست. آلومینیوم دارای ویژگی زد زنگ است. پنجره آلومینیومی نیز از همین پروفیل های آلومینیومی ساخته میشود. در ساخت درب و پنجره آلومینیومی از پروفیل های فلزی بسیار سبک استفاده میشود که برخی از آنها رسانای قوی نیز محسوب میشوند. این متریال در درب و پنجره های قدیمی نیز کاربرد گسترده ای داشته و به مرور تغییراتی در ساختار آن بوجود آمده است. به طوریکه در چند سال اخیر برای افزایش عایق بودن آنها از پروفیل های ترمال بریک برای این منظور استفاده میشود. علاوه براین، نوع شیشه های به کار رفته در پنجره نیز با تغییراتی مواجه شده و دوجداره شده اند. این پنجره ها با قرار گرفتن بر  روی دیوار ساختمان ها به دلیل وزن سبکی که دارند بار مرده را کاهش می دهند. در نتیجه می توانند گزینه مناسبی برای افزایش مقاومت ساختمان به شمار روند و در شرایط بروز زلزله نیز بهتر است پنجره های آهنی سنگین عمل خواهند کرد.

در صنعت تولید درب و پنجره تلاش میشود تا حد امکان این سازه ها عایق حرارتی و صوت شوند. علاوه براین، وزن درب و پنجره را کاهش می دهند تا بار مرده ساختمان نیز کمتر شده و ایمنی آنها در شرایط بروز زلزله بهبود پیدا کند. درب و پنجره upvc یکی پرطرفدارترین انواع تجهیزات ساختمانی هستند که دارای وزن بسیار سبکی می باشند. استفاده از مواد پلیمری در تولید این پروفیل ها باعث کاهش وزن آنها شده است. علاوه براین، مواد پلاستیکی به عنوان عایق عمل نموده و می توانند هزینه های مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهند.

در خرید پنجره دوجداره اگر قیمت برایتان اهمیت دارد، بهترین گزینه درب و پنجره upvc است. قیمت پنجره upvc ارزان تر از آلومینیوم و سایر فلزات است و این یک مزیت مهم محسوب میشود.

یکی از موارد ضروری برای پنجره ها استفاده از توری پنجره است. توری پنجره انواع مختلفی دارد مانند توری پلیسه. توری پلیسه یا توری تاشو و توری آکاردئونی از بهترین حفاظ های توری و شبکه ای درب و پنجره دوجداره هستند که از ورود گرد و غبار و حشرات به فضای داخل جلوگیری می کنند. این توری ها از مواد پلی استر تولید شده و ساختار آنها پلیسه ای و تاخورده است. به  همین دلیل باز و بسته شدن آنها به آسانی انجام شده و مقابل درب و پنجره قرار می گیرند.

توری پلیسه ای درون قاب پنجره قرار میگیرد و در جهت راست به چپ و برعکس باز و بسته شده میشود. در حالت باز پلیسه ها از هم فاصله گرفته و سطح کاملا صاف میشود و در حالت بسته به صورت تاخورده در یک طرف از پنجره قرار میگیرد. به همین دلیل هیچگونه فضای اضافه اشغال نمی کند و در نمای خارجی و داخلی درب و پنجره نیز تاثیری بوجود نمی آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان