اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203217328122791
در دسترس نیست

قیمت پنجره دوجداره

خرید پنجره هافمن با قیمت مناسب

کد: 140203217328122791

، (اخبار رسمی): پنجره هافمن یکی از بهترین و معتبر ترین برند های پنجره و پروفیل در زمان حاضر است. شما میتوانید با اطمینان خاطر از این برند برای پنجره خانه های خود استفاده کنید. همچنین میتوانید پنجره های قدیمی خانه خود را با پنجره های برند هافمن تعویض کنید. در ادامه در رابطه با قیمت پنجره صحبت خواهیم کرد.

خرید پنجره هافمن با قیمت مناسب
خرید پنجره هافمن با قیمت مناسب

قیمت پنجره دوجداره upvc و آلومینیومی با هم تفاوت زیادی دارد و دلیل اصلی آن نوع پروفیل های به کار رفته در پنجره است. آلومینیوم یکی از فلزات ارزشمند است که استحکام و ماندگاری بالایی داشته و نم و رطوبت نمی تواند باعث خوردگی آنها شود. علاوه براین، پروفیل های آلومینیومی در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی داشته و به ندرت دچار ترک و شکستگی میشوند. بر همین اساس قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی نیز گران است و در بلند مدت می تواند هزینه های خود ر ا جبران کند.

قیمت پنجره یو پی وی سی در بسیاری از مواقع ارزان تر از آلومینیوم است. چون پروفیل های upvc از مواد پلیمری تولید شده و به اندازه آلومینیوم در برابر ضربه مقاومت ندارند. البته لازم به ذکر است، بیشترین تفاوت قیمت درب و پنجره upvc و آلومینیوم در پروفیل های ترمال بریک است. پروفیل آلومینیومی ترمال بریک دارای سه جداره بوده و یک لایه آن پلی آمید است. به همین دلیل عایق بسیار قوی بوده و استحکام آنها چند برابر نرمال بریک هستند. ترمال بریک گران تر از پروفیل یو پی وی سی بوده و برای قابلیت رنگ آمیزی نیز دارند که یک مزیت بزرگ برای آنها محسوب میشود.

برای خرید پنجره دوجداره هافمن به دلیل تنوع بالا در محصولات باید دقت داشته باشید. اگر شناخت کافی از این درب و پنجره ها دارید، نوع پروفیل و یراق آلات مورد نیاز را می توانید انتخاب و سفارش دهید. در صورت نداشتن شناخت کافی در این زمینه، کارشناسان فروش سایان وین در نمایندگی هافمن مشاوره های لازم را به صورت رایگان ارائه می دهند.

در خرید پنجره هافمن دقت داشته باشید که برخی از محصولات موجود در بازار تقلبی هستند. این محصولات قیمت ارزان تری داشته و شکل ظاهری آنها نیز مانند پروفیل های اصل شفافیت و درخشندگی ندارند. با خرید از نمایندگی بدون شک خیالتان بابت اصل بودن پروفیل ها آسوده خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۵۶۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار