اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020322733148200
در دسترس نیست

بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط های داخلی

کد: 14020322733148200

، تهران , (اخبار رسمی): تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر استفاده در محیط های خارجی، در محیطهای داخلی هم به کار می روند که می توان به برخی از پرکاربرد ترین آنها به تابلو هایی مانند تابلو استیل، تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس و دیگر گزینه های تبلیغاتی اشاره نمود

بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط های داخلی
تابلوهای تبلیغاتی محیط داخل انواع مختلفی دارند که تابلو استیل، لایت باکس و .. برخی از آنها هستند.

تابلو استیل، تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس و تابلو نئون پلاستیک برخی از تابلوهای پر کاربرد در محیط های داخلی بشمار می روند.

تابلو های تبلیغاتی را می توان در بسیاری از اماکن تجاری، اداری و مسکونی به کار برد که این تابلو ها در انواع متفاوتی تولید می شوند؛ در حقیقت با استفاده از متریال های متفاوت، تابلو های تبلیغاتی به مرحله تولید می رسند و نکته ای در این بین مهم است و موضوع اصلی مطلب ما نیز است این است که تابلو های تبلیغاتی در محیط های داخلی و بیرونی قابل نصب هستند که در ادامه می خواهیم به بهترین های آن در رابطه با به کار گیری در محیط های داخلی بپردازیم.

تعریف تابلو تبلیغاتی

تابلو به معنی امضاء و نشانه است که می تواند شامل تابلو جاده ای، تابلو نقاشی، تابلو های نظامی و ... باشد که در رابطه با این موضوع می توانیم یکی از انواع تابلو را تابلو تبلیغاتی نام ببریم؛ در کل تعریفی که باید از تابلو های تبلیغاتی داشته باشیم این است که تابلو تبلیغاتی به تابلو هایی گفته می شود که به شکل های مختلفی ساخته می شوند و هدف از تولید و ساختشان، تبلیغات است.
در حقیقت تابلو تبلیغاتی تابلویی است که ماهیت آن تبلیغات است که برخی از نمونه های آن شامل بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلو مغازه، تابلو سردر پاساژها، تابلو داخل محیط های تجاری، اداری و ... هستند که نیروهای فعال در شغل تابلو سازی اقدام به تولید آن می کنند.

تابلو های تبلیغاتی مناسب برای داخل

گفتیم که تابلو انواع متفاوتی دارد که یکی از انواع آن تابلو های تبلیغاتی هستند و جالبتر از آن هم این است که تابلو های تبلیغاتی هم در نمونه های متفاوتی ساخته می شوند و در حقیقت انواع متفاوتی دارند و همانطور که اشاره کردیم وجود متریال های مختلف هستند که باعث تولید انواع تابلو های تبلیغاتی هستند.
با توجه به اینکه تابلو های تبلیغاتی انواع متفاوتی دارند، نکته مهمی هم در این راستا وجود دارد که این تابلو ها را می توان داخل و یا بیرون از مکان های مسکونی و اداری نصب کرد که مسلما با توجه به این موضوع باید گفت که هر کدام از تابلو ها مناسب و درخور محیط های مربوط به خود هستند؛ به عنوان مثال از تابلو های تبلیغاتی مانند تابلو فلکسی فیس، تابلو استیل، تابلو چلنیوم و مواردی دیگر می توان در محیط های خارجی بهرمند بود و دلیل آن هم این است که این تابلو ها در شرایط مختلف جوی کاملا مقاوم هستند که این امر باعث انتخاب آنها به عنوان تابلو های بیرونی توسط مشتریان خواهد بود.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چند نوع از تابلو های تبلیغاتی که مناسب برای محیط های داخلی هستند را نام ببریم تا بیشتر با آنها جهت سفارش مناسب و هدفمند آشنا شویم.

تابلو لایت باکس

اولین تابلویی که می توانیم از آن به عنوان مناسب ترین و پر کاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی داخلی نام ببریم، تابلو لایت باکس است که در انواع و شکل های متفاوتی تولید می شود؛ تعریفی که باید از تابلو لایت باکس داشته باشیم به اینصورت است که تابلو لایت باکس به تابلویی گفته می شود که به شکل یک باکس یا همان جعبه ساخته می شود و جهت نور پردازی و روشنایی اقدام به قرار دادن اس ام دی داخل باکس می گردد.
امروزه تابلو های لایت باکس به شکل قابل توجهی دستخوش تغییرات بسیاری بوده است که این تغییرات شامل ظرافت، زیبایی، وزن پایین، چاپ با کیفیت و مصرف برق پایین تابلو ها بوده است به طوریکه همین عوامل باعث انتخاب آن توسط مشتریان برای محیط های داخلی مانند مغازه، شرکت، پاساژ، کلینیک های پزشکی، مترو ها و ... بوده است.

حروف برجسته استیل

دیگر تابلو تبلیغاتی که امروزه در محیط های داخلی به کار می رود حروف برجسته استیل است که دارای تنوع ساخت بالایی است؛ حروف های استیل با استفاده از ورق های استیل ساخته می شوند که این ورق ها نیز در انواع متفاوتی موجود هستند و بهترین نوع آن که در صنعت تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرند، نوع 304 نگیر است.
حروف استیل که به آن تابلو استیل نیز گفته می شود در دسته حروف های برجسته قرار می گیرد و پر فروش ترین رنگ های آن رنگ نقره ای براق، نقره ای مات، طلایی براق و طلایی مات هستند که می توان آنها را به شکل نور پردازی شده و بدون نور تولید کرد و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی داخلی استفاده کرد.

تابلو نئون پلاستیک

نمونه دیگر تابلو تبلیغاتی مناسب برای محیط داخل، تابلو نئون پلاستیک است که البته از این تابلو می توان به عنوان یک تابلو تبلیغاتی سردر مانند تابلو مغازه، تابلو شرکت و ... نیز استفاده کرد؛ تابلو تبلیغاتی نئون پلاستیک با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شود که شکل ظاهری آن در نهایت به شکل یک حروف برجسته خواهد بود.
نکته ای که باید در رابطه با این تابلو عنوان کنیم این است که به دلیل تنوع رنگ بالایی که پلکسی گلاس دارد می توان از این تابلو به عنوان یک تبلیغات مناسب برای داخل محیط های تجاری استفاده نمود.
همچنین باید به یاد داشت که تابلو نئون پلاستیک را می توان به شکل نور پردازی شده و بدون نور اجرا نمود که البته 99 درصد مواقع، این مدل از تابلو به شکل نور پردازی شده تولید و نصب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین لایت

گروه تبلیغاتی تابلو سازی نوین لایت تولید کننده مدرنترین تابلو های تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی