اطلاعات تماس
  • 099166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203287340116293
در دسترس نیست

گاتر استخری و گریل استخر در فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو

گاتر استخری و گریل استخر در فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو

کد: 140203287340116293

، (اخبار رسمی): گاتر استخری و گریل استخر در فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو با بالاترین کیفیت ممکن و بهترین قیمت ممکن در مدل های مختلف به بازار عرضه می شود.

گاتر استخری و گریل استخر در فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو
گاتر استخری و گریل استخر در فروشگاه تجهیزات استخر آبیکو با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شود.

گریل استخری و گاتر استخر از نمونه تجهیزات استخری بسیار مهم است که می توانید از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو با بهترین قیمت خریداری نمایید.

از تجهیزات استخر بسیار مهم و پرکاربرد می‌توان به گریل استخر و گاتر استخر اشاره نمود. در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو عرضه کننده باکیفیت‌ترین نمونه‌های گریل و گاتر استخر می‌باشیم. در ابتدای امر لازم است تا بدانید گریل استخر چیست؟ گریل استخر یا همان کانال گریل پیش ساخته درپوشی برای جمع آوری آب دور استخرها است. با استفاده از گریل استخر، آب‌های اطراف استخر به صورت خطی به سمت گاتر و خروجی مورد نظر هدایت می‌شوند.

گریل استخر در دو مدل یک تکه و پازلی از جنس PP و UPVC تولید می‌شود. نمونه‌های قالبی گریل استخر در قطعات 50 سانتی‌متری تولید می‌شوند و دارای مقاومت بالایی می‌باشند. نمونه‌های پازلی نیز با قطعات دو سانتی‌متری به واسطه یک یا دو پین به هم متصل می‌گردند.

انواع گریل استخر

گریل استخر با توجه به کاربری‌های متنوع در مدل‌های مختلفی تولید و به یازار عرضه و ارائه می‌گردد، از جمله؛

گریل فلزی استخر

در ساخت گریل فلزی استخر از چدن، استیل و گالوانیزه استفاده می‌شود. بهترین نمونه گاتر استخر برای نصب در کنار این گریل‌های فلزی، گاتر استخر پیش ساخته است که برای پارکینگ و در دیگر محوطه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانال گریل جکوزی

این نوع گریل استخری در واقع گریل پلاستیکی است و به دلیل قابلیت انعطاف‌پذیری بالا در جکوزی‌های گرد مورد کاربرد است.

گریل استخر پلاستیکی

از پلی آمید و یا pp در ساخت انواع گریل پلاستیکی استخر استفاده می‌شود. این نوع گریل استخری مناسب برای جکوزی، زیر دوش، رختکن و استخرها و آشپزخانه ها مورد کاربرد است.

ویژگی‌های گریل استخر فروشگاه آبیکو

گریل استخر بایستی در عین زیبایی، مقاومت بسیار بالایی در برابر ایمنی و بهداشت داشته باشد. با توجه به این موضوع مهم ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو بهترین و باکیفیت ترین نمونه‌های گریل استخر را به بازار عرضه می‌نماییم. گریل استخر قابل ارائه توسط ما از مواد ترموپلاستیک پلی‌اتیلن با وزن مولکولی بالا (PE HMW) ساخته می‌شوند.

ضد لغزش بودن یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های انواع گریل استخر عرضه شده توسط ما است. به راحتی می‌توان پا برهنه و بدون کفش با اطمینان از لیز نخوردن بر روی این نوع گریل استخری راه رفت. دارای دوام منحصر به فردی می‌باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای مشاهده انواع گریل استخر و گاتر استخر قابل ارائه توسط ما کافیست به لینک زیر مراجعه نمایید؛

https://abiko.ir/%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%DA%A9%D9%88%D8%B2%DB%8C/

نصب گریل استخری

گریل استخری به دو روش مدرن و سنتی قابل نصب است. در ابتدای امر لازم است تا محل مورد نظر برای نصب گریل را انتخاب نمایید.

نصب سنتی گریل استخر

در نصب گریل استخر با روش سنتی، لازم است تا ابتدا کف و دیواره های گودال را کاشی نمود. سپس باید از یک نبشی 1.5 تا 2 سانتی متری در قسمت لبه گودال برای نگاه داشتن گریل استخر استفاده کرد. توجه نمایید که لازم است گریل به صورت موازی در موقعیتی بالاتر از ناودان نصب شود.

نکته: در صورت منحنی بودن لبه استخر، لازم است تا گریل نیز این انحنا را دنبال نماید.

نصب گریل استخر به صورت مدرن

در روش مدرن نصب گریل استخر لازم است تا از گاتر استخری استفاده نمود. ابتدا باید متناسب با عرض گاتر، گودالی تراز و بدون ناصافی را حفاری کرد. سپس باید گاتر را با استفاده از بتن در این گودال ثابت کرد.

گاتر استخر چیست؟

گاتر استخر مورد کاربرد در موتورخانه‌ها، پارکینگ‌ها، دور استخر، سونا و جکوزی، فضاهای تاسیساتی و صنعتی، کارخانجات، سرویس های بهداشتی است.

گاترهای یو پی وی سی برای جمع نمودن آب باران در لبه‌ی سقف های شیب دار به عنوان ناودانی نیز مورد کاربرد می‌باشند. در زمان سفارش و خرید گاتر استخری لازم است تا توجه بسیار ویژه ای به ابعاد و اندازه دقیق محلی که قصد نصب گاتر را دارید داشته باشید.  

انواع گاتر استخری

گاتر استخری دارای انواع بسیار متنوعی از جمله؛ گاتر چدنی، گالوانیزه، استیل، پلی آمید، PVC، پلی پروپیلن می باشد. گاتر استخر پی وی پی و پلی پروپیلن اغلب با گریل‌های پیش ساخته فلزی و پلاستیکی نصب می‌شوند.

نکته: در زمان خرید گاتر استخری لازم است تا به میزان مقاومت وزنی درج شده روی آن توجه نمایید.

مزیت استفاده از گاتر استخر چیست؟

اگر بخواهیم از مزایای گاتر استخر صحبت کنیم قطع به یقین می‌توان به وزن مناسب آن، طراحی شکیل، کاربرد گسترده، قیمت مناسب، سهولت در نصب و راه اندازی و کلاس های مقاومتی بالا و متفاوت آن اشاره نمود.

خرید انواع تجهیزات استخر از فروشگاه آبیکو

در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به عنوان عرضه کننده کامل‌ترین سبد کالایی تجهیزات استخر با شعبات متعدد در تمامی استان‌های استخرخیز و فروش محصولات از طریق فروشگاه انلاین خود توانسته ایم تا بهترین محصولات را به بازار عرضه و ارائه نماییم. از جمله کاربردی‌ترین تجهیزات استخر می‌توان به رینگ جکوزی، اسکیمر، استرینر، چراغ استخر اشاره نمود. از جمله تجهیزات موتورخانه و تصفیه خانه استخر نیز می‌توان به دیگ و مشعل، پمپ و فیلتر تصفیه استخر و جکوزی، مبدل های گرمایش استخر اشاره نمود. ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبکو عرضه کننده انواع مواد شفاف کننده استخر و جکوزی از جمله؛ پودر کلر، قرص کلر، ضد جلبک استخر و کاهش دهنده phاستخر نیز می‌باشیم. شما عزیزان برای مشاهده تمام تجهیزات استخر قابل ارائه توسط ما کافیست به فروشگاه آنلاین تجهیزات استخر و چکوزی آبیکو مراجعه نمایید.

02177899641

09916666470

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح