اطلاعات تماس
  • 099166*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204217380816293
در دسترس نیست

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با کیفیت عالی

استخر پیش ساخته با بالاترین کیفیت از برند سوییم پلاس

کد: 140204217380816293

، (اخبار رسمی): استخر پیش ساخته فایبرگلاس سوییم پلاسیکی از بهترین و باکیفیت ترین نمونه های استخر پیش ساخته است که در فروشگاه آبیکو با بهترین قیمت ممکن ارائه می نماییم.

استخر پیش ساخته با بالاترین کیفیت از برند سوییم پلاس
استخر پیش ساخته فایبرگلاس سوییم پلاس باکیفیت ترین استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته سوییم پلاس یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های استخر پیش ساخته می باشد که در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به شما عزیزان عرضه و ارائه می نماییم.

استخر پیش ساخته بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب برای افرادی است که زمان کافی برای ساخت استخر ندارند. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس جایگزینی عالی به جای استخرهای بتنی هستند. در این نوع استخر آماده برای باغ و خانه و... که به طور یکپارچه از جنس فایبرگلاس ساخته می‌شود، نیازی به آب بندی استخر نخواهد بود. چراکه جنس فایبرگلاس به صورت یک عایق در برابر رطوبت و دما عمل می‌کند. در واقع این ماده به عنوان ماده‌ای شناخته می‌شود که تجزیه نمی‌شود و نور خورشید و آب و هوا روی آن بی‌تاثیر است.
یکی از معتبر ترین فروشگاه‌های تجهیزات استخر و جکوزی، فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو است. فروشگاه آبیکو با بهترین قیمت موجود در بازار و با کیفیت بالا انواع استخر فایبرگلاس را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. در کل استخرهای فایبرگلاس با هزینه و قیمت کمتری نسبت به استخرهای بتنی هستند.
مزایای استفاده از استخر آماده برای باغ
استخرهای فایبرگلاس دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های زیر هستند:
نصب و راه اندازی سریع
بهترین مزیت استخر آماده فایبرگلاس نصب سریع آن برای افرادی است که دوست دارند خیلی زود صاحب استخر شوند. نصب این نوع استخرها معمولا 3 روز طول می‌کشد و دارای محدودیت مکانی برای نصب نیستند و در هر نقطه از باغ یا خانه خود می‌توانید آنها را نصب کنید.
لایه ضد جلبک از مزیت استخر آماده فایبرگلاس
استخر فایبرگلاس سطح صاف و صیقلی دارد. همچنین این نوع استخرها دارای لایه‌های داخلی ضد جلبک، ضد باکتری و ضد اشعه UV هستند. به همین دلیل فضایی برای رشد جلبک در آنها وجود نخواهد داشت. بدین ترتیب برای تمیز کردن این نوع استخرها به مواد شفاف کننده استخر کمتری نیاز خواهید داشت. بنابراین با عدم رشد جلبک، آب استخر بسیار شفاف و زلال خواهد شد.
طول عمر بالا
عدم ایجاد رسوب و آسیب‌های احتمالی در استخرهای فایبرگلاس سبب طول عمر بالا در حدود 50 سال و هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم می‌شود.
شامل تجهیزات استخری
استخر پیش ساخته با پکیج تصفیه و گندزدایی و گرمایش استخری به بازار عرضه می‌شود و دارای پله و نشیمن هستند. علاوه بر این، استخرهای پیش ساخته جهت گردش و تصفیه آب شامل تجهیزاتی مانند اسکیمر، کفشور و چراغ‌های استخر، پکیج تصفیه موتور خانه و لوله و اتصالات UPVC و آبنما استخر است.
مناسب برای همه افراد
استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس برای تمامی افراد مثل کودکان، سالمندان، بزرگسالان و نوجوانان و افرادی که مشکلات جسمی دارند یا معلول هستند بسیار مناسب است. چراکه این نوع استخرها ایمنی بالایی دارند و انتخابی معقول و کاربردی برای همه افراد هستند.
امکان سفارش ساخت استخر پیش ساخته در شکل‌های مختلف
در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو، استخر پیش ساخته به شکل‌های متنوع مانند بیضی، خطی و سایر اشکال هندسی در سایزها و ارتفاع‌های متفاوت برای شما عزیزان طراحی می‌شود.
قابل استفاده در تمامی مکان‌ها
علاوه بر استفاده شخصی از این نوع استخر برای روف گاردن و باغ و حیاط و ویلا استفاده می‌شود. چرا که ساختار استخر پیش ساخته فایبرگلاس به گونه‌ای است که در تمام شرایط آب و هوایی مانند اشعه خورشید، آب و هوای سرد و معتدل و ... بسیار مقاوم است. بنابراین استخر پیش ساخته بهترین گزینه برای محیط های باز است.
عدم لک شدن استخرهای پیش ساخته
استخر پیش ساخته دارای کاور استخر است و به همین علت در برابر لکه‌ها مقاومت بالایی خواهد داشت و تمیزی استخر را افزایش خواهد داد.
مقاوم در برابر مواد خورنده
فایبرگلاس ماده‌ای است که خاصیت ضدخورندگی دارد و به همین دلیل به مرور زمان بافت استخر فایبرگلاس تجزیه نخواهد شد و مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده مثل اسید و کلر خواهد داشت. بنابراین سازگاری استخر فایبرگلاس با سیستم‌های کلر زن بسیار عالی است.
طریقه نصب استخر پیش ساخته توکار و روکار
کاسه استخر فایبرگلاس در کارخانه‌ها تولید می‌شود و سپس تجهیزات استخر بر روی آن نصب می‌گردد. بعد از این مراحل، استخر فایبرگلاس به محل مورد نظر برای نصب منتقل می‌شود. از قبل حفره‌ای برای نصب استخر آماده می‌شود و باید استخر را درون این حفره قرار داد. برای نصب این نوع استخر دو روش تو کار و رو کار نصب می‌شود.

خرید و قیمت استخر فایبرگلاس سوییم پلاس
برای اطلاع از هزینه و سفارش ساخت استخر پیش ساخته با برند سوییم پلاس (swim plus)کافیست با همکاران ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو  در تماس باشید. تمامی استخرهای فایبرگلاس موجود در فروشگاه آبیکو دارای ضمانت و گارانتی هستند.

https://abiko.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099166*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان