اطلاعات تماس
  • 093917*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204017346918331
در دسترس نیست

علل کم شدن مکش جاروبرقی ال جی

علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی

کد: 140204017346918331

، (اخبار رسمی): کم شدن مکش جاروبرقی یکی از ایرادات رایج در جاروبرقی ها می باشد که ممکن است برای هر جاروبرقی با هر برندی اتفاق بیوفتد . ممکن است شما با این مشکل مواجه شده باشید که جاروبرقی آشغال را به خوبی از سطوح جمع نمی کند و قدرت قبلی خود را از دست داده است .

علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی
علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی

علل کم شدن مکش جاروبرقی ال جی : -خرابی لاستیک هوا بندی موتور -پر بودن کیسه جاروبرقی -مسدود بودن اتصالات جاروبرقی -پارگی لوله خرطومی

علت کم شدن مکش جاروبرقی ال جی

کم شدن مکش جاروبرقی یکی از ایرادات رایج در جاروبرقی ها می باشد که ممکن است برای هر جاروبرقی با هر برندی اتفاق بیوفتد . ممکن است شما با این مشکل مواجه شده باشید که جاروبرقی آشغال را به خوبی از سطوح جمع نمی کند و قدرت قبلی خود را از دست داده است . هر چقدر هم جاروبرقی با کیفیت باشد ممکن است که بعد از گذشت چند سال این مشکل برایش به وجود بیاید . ما در ادامه قصد داریم تا به بررسی مهم ترین دلایل کم شدن مکش جاروبرقی ال جی اشاره کنیم پس با ما همراه باشید .

علل کم شدن مکش جاروبرقی ال جی

  • خرابی لاستیک هوا بندی موتور
  • پر بودن کیسه جاروبرقی
  • مسدود بودن اتصالات جاروبرقی
  • پارگی لوله خرطومی
  • گرفتگی فیلتر
  • خرابی پره های موتور
  • جاروبرقی سوختن موتور

خرابی لاستیک هوا بندی موتور

یکی از دلایل کم شدن قدرت و مکش موتور ، مشکلات مربوط به لاستیک هوابندی موتور می باشد . گاهی ممکن است که لاستیک هوابندی موتور از بین برود و این موضوع باعث کم شدن مکش شود . توجه داشته باشید که شکستگی بدنه جاروبرقی نیز می تواند روی مکش تاثیر بگذارد .

پر بودن کیسه جاروبرقی

یکی از دلایل کم شدن مکش جاربرقی پر بودن کیسه جاروبرقی می باشد . در نتیجه باید به طور منظم میزان حجم آشغال در کیسه را بررسی کنید در زمان معین کیسه را تخلیه و یا تعویض کنید . اگر کیسه دائمی است باید آنرا بشویید و اگر کیسه یک بار مصرف است باید آن را تعویض کنید .

مسدود بودن اتصالات جاروبرقی

اگرمکش جاروبرقی ضعیف است ممکن است که در لوله و اتصالات آشغال گیر کرده باشد و انسداد به وجود آمده باشد . وجود گرد و غبار و اجسام در لوله باعث کاهش عملکرد جاروبرقی می شود . برای بررسی باید پارویی را جدا کنید و پارویی و لوله تلسکوپی را به دقت بررسی کنید . اگر اجسامی در اتصلات گیر کرده باشد باید آن ها را خارج کنید .

پارگی لوله خرطومی

مورد بعدی که می تواند روی قدرت مکش جاروبرقی تاثیر بگذارد ، پارگی یا سوراخ شدگی لوله خرطومی می باشد .اگر لوله خرطومی پاره باشد علاوه بر کم شدن مکش صدای زیادی هم تولید می شود . برای رفع این مشکل باید لوله خرطومی تعویض شود . بنابراین باید مطمئن شوید که لوله سوراخ نباشد .

گرفتگی فیلتر

اکثر جاروبرقی ها دارای دو یا سه فیلتر هستند . فیلتر از ورود گرد و خاک به موتور جلوگیری می کند . اگر فیلتر در جای دقیق خود قرار نگرفته باشد ، باعث می شود تا گرد و خاک وارد موتور شوند .علاوه بر این اگر فیلتر ها کثیف باشند مکش جاروبرقی کم می شود . در نتیجه باید فیلتر تمیز شود و اگر فیلتر یک بار مصرف است باید فیلتر تعویض شود .

خرابی پره های موتور جاروبرقی

یکی از مهمترین و اساسی ترین علل کم شدن مکش جاروبرقی مشکلات موتور می باشد اما همیشه به این معنا نیست که کل موتور مشکل دارد . ممکن است فقط پره های جاروبرقی مشکل داشته باشند و لازم نباشد که کل موتور تعویض شود و فقط کافیست تا پره های موتور تعویض شود . معمولا اگر پره های موتور خراب باشد ، سر و صدای زیادی تولید می شود .

سوختن موتور

اگر مواردی که گفته شدند را بررسی کردید و مشکلی نداشتند ممکن است که ایراد از موتور باشد . موتور اصلی ترین و مهم ترین قسمت در جاروبرقی می باشد . اگر موتور جاروبرقی آسیب دیده باشد روی مکش تاثیر می گذارد . اگر موتور سوخته باشد چاره ای جز تعویض موتور نیست .

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با علل کم شدن مکش جاروبرقی ال جی صحبت کردیم و گفتیم از مهم ترین دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ می توان به خرابی لاستیک هوا بندی موتور ، پر بودن کیسه جاروبرقی ، مسدود بودن اتصالات جاروبرقی ، پارگی لوله خرطومی ، گرفتگی فیلتر ، خرابی پره های موتور جاروبرقی ، سوختن موتور و ... اشاره کرد . توجه داشته باشید که برخی از این موارد را شما می توانید رفع کنید و برخی دیگر باید حتما توسط تکنسین بررسی شوند .

همچنین این مقاله از سایت ال جی پشتیبان جمع آوری شده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید .

لینک منبع :

https://www.lgposhtiban.com/vacuum-cleaner/reason-for-reduced-suction-of-lg-vacuum-cleaner/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093917*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل