اطلاعات تماس
  • 093555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204207378223116
در دسترس نیست

بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار - (کمپ ترک اعتیاد VIP تهران)

کد: 140204207378223116

، (اخبار رسمی): کوهیار یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران است که از بهترین پزشکان برای دوران سم زدایی و ویزیت های دوره ای استفاده میکند تا بیماران کمترین مشکل ممکن را در هنگام درد تحمل کنند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار - (کمپ ترک اعتیاد VIP تهران)
کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار - (کمپ ترک اعتیاد VIP تهران)

کوهیار یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران است که از بهترین پزشکان برای دوران سم زدایی و ویزیت های دوره ای استفاده میکند تا بیماران کمترین مشکل ممکن را در هنگام درد تحمل کنند.

استفاده از استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و امکانات تفریحی به جذابیت این دوره خواهد افزود. منوی باز غذایی و تغذیه مناسب، ورزش های دوره ای به سلامتی و بازتوانی بیماران کمک خواهد کرد.

مرکز ترک اعتیاد کوهیار امکان پذیرش اجباری و تمایلی بیماران را فراهم کرده است. مددجویان در مدت اقامت در مرکز ترک اعتیاد، انواع پشتیبانی روحی و عاطفی و درمانی را دریافت میکنند. این موضوع سبب ترک راحت تر و گذراندن دوره به صورت علمی تر و بی خطر را برای آنها فراهم میاورد.

امکانات تفریحی درمانی ویژه

کمپ ترک اعتیاد خصوصی اجباری با امکانات هتل 5 ستاره

از جمله امکانات تفریحی کمپ ترک اعتیاد اجباری کوهیار میتوان به : استخر، جکوزی، پلی استیشن، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، بازیهای گروهی و تورهای دسته جمعی ۲۴ یا ۴۸ ساعته اشاره کرد.

تمامی مدد جویان به صورت هفتگی با روانشناس بالینی جلسه مشاوره داشته و توسط روانپزشک متخصص ویزیت میشوند.

اقامت در محیطی آرامش بخش

کمپ ترک اعتیاد 6 ماهه و یک ساله با موبایل و لپتاپ

گاهی اوقات بعضی از اعتیاد ها مانند شیشه نیاز به بستری طولانی تری دارند تا بیمار بتواند به شرایط مناسب برسد. از همین جهت بسیار مهم است که محل اقامت مددجو، محیطی جذاب با امکانت فراوان باشد.

در کمپ ترک اعتیاد خصوصی بیماران امکان استفاده از موبایل، لپ تاپ، تبلت و وای فای را به همراه استفاده اختصاصی از تلویزیون، گاز، یخچال، قهوه ساز و … را خواهند داشت.

روان درمانی اختصاصی

کمپ ترک اعتیاد طولانی مدت VIP در تهران

مرکز کوهیار جهت پیشگیری از عود و لغزش مجدد بیماران اقدام به برگزاری کلاسهای ماتریکس + آموزش مهارت های زندگی میکند تا ممدجویان با هویتی تازه به زندگی مجدد برگردند. شرح دوره اول به شکل زیر میباشد.

هفته اول : سالن سبز ترک اعتیاد ، آشنایی و شناخت با ترک اعتیاد – هفته دوم : گروه درمانی برای ترک اعتیاد – هفته سوم و چهارم : پیگیری مددیاران.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی