اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017400519045
در دسترس نیست

تفاوت جارو برقی های صنعتی و خانگی + راهنمای خرید

کد: 140205017400519045

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید انواع جارو برقی صنعتی باید بدانید که محصولات مناسب برای اماکن تجاری و خانگی چه فرقی دارند؟ آیا جاروبرقی صنعتی خارجی از ایرانی بهتر است؟ بهترین کشور سازنده کدام است؟ حتما این راهنما را بخوانید.

تفاوت جارو برقی های صنعتی و خانگی + راهنمای خرید
تفاوت جارو برقی های صنعتی و خانگی + راهنمای خرید

حتما برای شما پیش آمده که به خرید جارو برقی صنعتی فکر کرده باشید؛ حتی اگر جارو برقی خانگی بخواهید؛ تصور این‌که دستگاهی باشد که با قدرت بسیار بالا، تمام آلودگی‌ها را از لای تاروپود لوازم و اثاثیه منزل یا محل کار بیرون بکشد؛ خیلی دلچسب است.

بسیاری از کسانی‌که مسئولیت نظافت منزل یا محل کار را به عهده دارند؛ از قدرت کم جارو برقی‌های معمولی، شکایت دارند. وقتی یک جارو برقی صنعتی داشته باشید؛ دیگر می‌توانید هر نوع آلودگی، لکه یا چرب‌ترین ذرات گرد و خاک را بزدائید.

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

etehadsanat.com

ویژگی‌های مهم یک جارو برقی پرقدرت صنعتی عبارت‌اند از:

  1. چرخ‌های حرکتی نرم
  2. قدرت مکش بالای موتور
  3. داشتن محفظه آلودگی با حجم مناسب
  4. داشتن سری‌های مناسب برای نظافت بخش‌های مختلف
  5. اندازه مناسب
  6. وزن قابل حمل و کشیدن
  7. طراحی زیبا و جذاب
  8. قابلیت شستشو و تمیز کردن مناسب
  9. دارابودن خدمات پس از فروش
  10. داشتن نمایندگی در کشور
  11. موجود بودن قطعات برای سرویس کردن دوره‌ای جارو برقی صنعتی
  12. جنس خوب بدنه برای دوام بالا
  13. جنس خوب چرخ‌ها تا در دوره استفاده نپوسند و نشکنند.

تفاوت‌های جارو برقی تجاری و خانگی

یکی‌ از مهم‌ترین تفاوت‌های جارو برقی‌های تجاری و خانگی، قدرت مکش و ایجاد نیروی خلاء آنهاست. مسلما یک جاروبرقی 2000 وات خانگی، نمی‌تواند برای یک مکان عمومی که موکت‌پوش شده است؛ عملکرد مناسبی داشته باشد.

توان مکش جاروبرقی‌های صنعتی طوری طراحی شده‌ که می‌توانند با قدرت ایجاد خلاء یا مکندگی بالا، فشار منفی ایجاد کنند و مقاوم‌ترین آلودگی‌ها و ذرات را با جرم

جارو برقی تجاری

برای انتخاب جارو برقی تجاری باید انواعی را تهیه کنید که نه خیلی بزرگ و عظیم‌الجثه باشند؛ نه مانند جاروبرقی‌هیا خانگی، کم‌قدرت کار خود را انجام دهند. انواع جارو برقی‌ تجاری برای کاربرد در اماکن تجاری پر رفت‌وآمد، کاربرد دارند؛ از جمله:

  1. لابی ساختمان‌های مسکونی
  2. ادارات
  3. فضاهای فرهنگی
  4. رستوران‌ها
  5. قطارهای کف‌پوش‌شده با موکت
  6. تالارها و محل برگزاری مراسم و کنفرانس
  7. مساجد
  8. موزه‌ها
  9. هتل‌ها

تفاوت جاروبرقی ­های صنعتی و تجاری، از لحاظ ویژگی ­ها

مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند میان این 2 محصول تفاوت ایجاد کند، مبحث ویژگی است. ویژگی‌ها و خصوصیات هر نوع، تعیین می‌کند که در چه جایی استفاده شوند؛ این مسئله، نقش تعیین‌کننده دارد. با توجه به اینکه ساز‌و‌کار تمامی مدل‌ها همانند یکدیگر است، اما همین ویژگی‌ها هستند که می‌توانند کارایی‌شان را در مکانی مشخص، تعیین کنند.

این خصوصیات می‌توانند توان قدرت، کارایی در محیط و همچنین ساعت و تایم کارکرد را معین کرده و بهترین مکان را برگزینند. هم جاروبرقی صنعتی و هم تجاری، دارای سیستم مکشی بوده و آلاینده‌ها را وارد مخزن می‌کنند.

سیستمی که پشت این مکش قرار دارد، از خلاء موجود در این بین کمک می‌گیرد. داخل مخزن، هوایی وجود دارد که با روشن‌کردن دستگاه سبب بیرون‌راندن آن می‌شوید. وقتی هوا به سمت بیرون می‌آید، یک فشار منفی ایجاد شده و همین موضوع سبب مکش می‌شود که در نهایت ساز‌و‌کار اصلی دستگاه را تشکیل می‌دهد. در کنار قدرت، سرعت هم نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند. یکی از مسائلی که می‌تواند سبب تفاوت میان جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی تجاری شود، مسئله سرعت مکش است.

بهترین برند جارو برقی خارجی

حال این سوال پیش می‌آید که برای خرید بهترین جارو برقی خارجی کجا برویم؟ آیا انواع ایرانی جاروبرقی‌های صنعتی، کاربردی‌اند؟ در پاسخ باید بگوئیم که انواع ایرانی جاروبرقی ایرانی به دلیل نیاز به واردات متریال و قطعات، گاهی از انواع خارجی، گران‌تر تمام می‌شوند؛ آنهایی هم که قیمتی بسیار پائین دارند؛ معمولا با متریال بی‌کیفیتی ساخته شده‌اند.

بهترین برند جارو برقی صنعتی موجود در بازار ایران در حال حاضر، برند کماک COMAC ایتالیا است؛ این برند هم کیفیت بالایی دارد؛ هم خدمات پس از فروش مورد توجه و خاص.

جمع‌بندی

در این صفحه به مهم‌ترین نکات در خرید بهترین برند جارو برقی صنعتی اشاره کردیم؛ توضیح دادیم که برای خرید یک جارو برقی صنعتی باید به قدرت و سرعت ایجاد نیروی خلاء، توجه کنید.

بسیاری از مصرف‌کنندگان خانگی و صاحبان کسب‌و‌کار به این جاروبرقی‌های قوی نیاز دارند تا روند نظافت روزانه خود را به درستی انجام دهند. این جاروبرقی‌ها برای مصارف صنعتی در فضاهای بسیار بزرگ مانند مال‌ها هم کاربرد دارند؛ برای خرید این محصولات می‌توانید از اتحاد صنعت صدرا کمک بگیرید.

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

etehadsanat.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحاد صنعت صدرا

شرکت اتحاد صنعت صدرا با هدف تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیز صحیح و عملی تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی بهینه تاسیس شده است. اتحاد صنعت صدرا در این مسیر با شرکت های بنامی از جمله COMAC ایتالیا که جزو طلایه داران تولیدات مکانیزه نظافت صنعتی در اروپا است طرف قرار داد می باشد. شرکت اتحاد صنعت به ارائه راهکارهای نظافتی و همچنین تامین دستگاه های مکانیزه نظافتی برای محیط های مختلف از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه ها و نواحی صنعتی می پردازد. این شرکت به منظور انجام صحیح مسئولیت های کاری به کمک نیروهای مجرب و با تجربه در زمینه فروش کارشناسانه و خدمات پس از فروش مطمئن این مهم را سهل تر نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل