اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209227725519045
در دسترس نیست

برنده خوش شانس یک دستگاه اسکرابر سرنشین دار باشید

قرعه کشی یک دستگاه اسکرابر و زمین شوی صنعتی در شب یلدا

کد: 140209227725519045

، تهران , (اخبار رسمی): در صنعت، نظافت یک محیط به اندازه تولید و عرضه‌ی محصولات مهم است. اما همانطور که می‌دانید از دستگاه‌های مختلفی برای تمیز کردن و شست و شوی محیط استفاده می‌کنند. اما بهترین زمین شوی صنعتی چیست؟ این سوالی است که موضوع مقاله ما را به خود اختصاص داده است. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

قرعه کشی یک دستگاه اسکرابر و زمین شوی صنعتی در  شب یلدا
اسکرابر سرنشین دار

زمین شوی ایتالیایی COMAC از بهترین مواد اولیه است و اگر قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارید؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنید. نماینده رسمی در ایران شرکت اتحاد صنعت صدرا

از آن‌جایی که تنوع این اسکرابرهای صنعتی بالا است، بنابراین در هنگام انتخاب آن باید نهایت دقت را داشته باشید. اما آیا می‌دانید بهترین کفشوی صنعتی چه ویژگی‌هایی دارد و باید در هنگام خرید به چه پارامترهایی توجه داشت؟ در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های بهترین زمینشور صنعتی آشنا کنیم.

اسکرابر صنعتی چیست؟

اسکرابر صنعتی در واقع یک دستگاه بسیار پیشرفته و خودکار است که از آن برای شستشو و خشک کردن زمین استفاده می‌کنند. این دستگاه شامل برس‌های پر قدرتی است که با سرعت، آلودگی‌هایی که به سطح زمین چسبیده شده‌اند را به خود جذب می‌کند.

پس از جذب ذرات آلوده روی زمین توسط برس‌های اسکرابر صنعتی، همزمان برس به صورت دورانی آب تمیزی را که در مخزن آن قرار دارد، روی سطح زمین پخش می‌کند. این دستگاه‌ها را می‌توان در یک دسته‌بندی به دو گروه سرنشین دار و دستی تقسیم کرد که در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

اسکرابر صنعتی دستی یا سرنشین دار را انتخاب کنیم؟

کف شوی‌ها در دو نوع دستی و سرنشین‌دار هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و با توجه به کارایی آنها، نوع مناسب را می‌توان انتخاب کرد. ما در ادامه برخی از ویژگی‌های این دستگاه‌ها را برای شما شرح خواهیم داد.

بهترین زمینشور صنعتی با چه معیارهایی باید انتخاب کرد؟

پس از آشنایی با انواع زمینشور صنعتی، حال این سوال ایجاد می‌شود که بهترین زمینشوی صنعتی، چه ویژگی‌هایی دارد و در هنگام خرید آن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ آنچه که مشخص است شاخص بهترین در چنین مواردی نمی‌تواند مختص به یک محصول خاص باشد.

به عنوان مثال برای یک محیط کوچک یک اسکرابر با کارایی خاص می‌تواند بهترین باشد و برای محیط‌های بزرگ محصولی دیگر می‌تواند این عنوان را به خود اختصاص دهد. با این حال باید برخی معیارها و مولفه‌ها را در هنگام خرید در نظر داشت تا محصولی ایده‌آل و متناسب با نیاز تهیه شود. برخی از نکات مهمی که باید در نظر بگیرید در زیر آورده شده است.

در هنگام انتخاب اسکرابر صنعتی به مارک و برند آن دقت کنید، مسلما برندهای معروف، کیفیت مناسبی دارند.

توجه به اندازه و ظرفیت دستگاه زمینشور را فراموش نکنید. اصولا دستگاه‌هایی که حجم بزرگ‌تری دارند، ظرفیت بالاتری دارند.

قابلیت‌هایی مانند سیستم خشک‌کن، سیستم جذب گرد و غبار و... را در هنگام انتخاب مد نظر قرار دهید.

باید نوع و قیمت دستگاه نظافت صنعتی را نیز در نظر بگیرید.

با توجه به نکات ذکر شده، در صورتی که شما نوع مناسب زمینشور صنعتی را انتخاب کنید، مسلما توانسته‌اید، بهترین دستگاه را بخرید. محصولات متنوعی در اتحاد صنعت صدرا موجود است و این تنوع به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را به‌راحتی بتوانید انتخاب کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین زمین شوی صنعتی را معرفی کردیم. کف شوی‌های صنعتی انواع مختلفی دارند که اسکرابر، سوییپر، واترجت، زمین شوی و کف شوی صنعتی و جارو برقی صنعتی حتی فرش شوی و مبل شوی صنعتی می‌توان اشاره کرد.

هر کدام بسته به محیط کاربردهای گوناگونی دارند. معمولا اسکرابرهای صنعتی بیشتر از سایر تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما سایر زمین شوی‌های صنعتی نیز برای پاکسازی و تمیزکاری محیط صنعتی کاربرد دارند.

شرکت اتحاد صنعت صدرا با تکیه بر توان دانشمندان ایرانی برترین دستگاه‌ها و تجهیزات پاکسازی محیط های صنعتی و کاری را با تکنولوژی روز اروپایی تولید و عرضه می‌کند.  

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحاد صنعت صدرا

شرکت اتحاد صنعت صدرا با هدف تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیز صحیح و عملی تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی بهینه تاسیس شده است. اتحاد صنعت صدرا در این مسیر با شرکت های بنامی از جمله COMAC ایتالیا که جزو طلایه داران تولیدات مکانیزه نظافت صنعتی در اروپا است طرف قرار داد می باشد. شرکت اتحاد صنعت به ارائه راهکارهای نظافتی و همچنین تامین دستگاه های مکانیزه نظافتی برای محیط های مختلف از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه ها و نواحی صنعتی می پردازد. این شرکت به منظور انجام صحیح مسئولیت های کاری به کمک نیروهای مجرب و با تجربه در زمینه فروش کارشناسانه و خدمات پس از فروش مطمئن این مهم را سهل تر نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید