اطلاعات تماس
  • 021772*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157418423229
در دسترس نیست

پرستار کودک

پرستار کودک در منزل

کد: 140205157418423229

، (اخبار رسمی): با توجه به مشغله‌های زندگی امروزی، مراقبت و نگهداری کودکان مهم‌ترین دغدغه‌ والدین است. آسامهر با مجوز رسمی از وزارت بهداشت در کنار شماست تا با خیال آسوده استخدام پرستار کودک را انجام دهید.

پرستار کودک در منزل
پرستار کودک در منزل

استخدام پرستار کودک؛ هر آنچه باید بدانیم.

آیا شما هم به دلیل مسائل زندگی مدرن و نبود زمان کافی نیاز به استخدام پرستار کودک دارید؟ دوران کودکی از این جهت حساس است که اگر کودک دوران شاد و بی دردسری داشته باشد، در نوجوانی و بزرگسالی زندگی بهتری خواهد داشت و با مشکلات روحی کمتری مثل منزوی شدن مواجه خواهد بود. برای پرورش کودک شاد مهم‌ترین اصل وقت گذاشتن برای او می باشد. بازی کردن تمام زندکی کودک است. در زندگی شهری اکثر والدین مشغول کار هستند و زمان کافی برای وقت‌گذراندن با کودکان خود را ندارند. در چنین شرایطی استخدام پرستار بچه می تواند بهترین راه حل باشد. مرکز آسامهر با بهره‌مندی از تیمی متخصص در حوزه خدمات پرستاری کودک شرایطی را فراهم آورده که شما در کمترین زمان و با قیمت مناسب پرستار خود را استخدام کنید.

در این مقاله به مهم‌ترین مسائل و چالش‌های شما در زمینه استخدام پرستار کودک مثل وظایف پرستار بچه، حقوق و دستمزد پرستار کودک، نحوه در خواست پرستار کودک در منزل و نکات مهم در قرارداد پرستار در منزل، می پردازیم.

وظایف پرستار کودک

آکاهی از شرح وظایف پرستاران و کارشناسان به شما کمک می کند تا انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید. بر اساس شرح وظایف محوله به پرستاران، آنها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • مادر‌یار
  • کودکیار
  • روانشناسان
  • مادر‌یار

افرادی هستند که تجربه مادر شدن را دارند و به تمامی امور کودکان مثل رشد، پرورش و نگهداری بچه و نوزاد اشراف کامل دارند. مادریار در کنار رسیدگی به کودک یا نوزاد، به مادر در انجام امور سبک منزل کمک می کند. اغلب مادریار مدرک ‌دانشگاهی مرتبط با حوزه کودک را ندارد و به صورت تجربی به امور نگهداری بچه مسلط شده است. مادریار آموزش تخصص به کودک نمی دهد.

شرح وظایف مادریار

  • تربیت کودک با توجه به اصول فرهنگی خانواده
  • انجام امور بهداشتی و نظافتی کودک و نوزاد مثل تعویض پوشک، شستشوی نوزاد و کودک و تعویض لباس
  • درست کردن غذای کودک یا شیر خشک نوزاد و غذا دادن به کودک و نوزاد
  • برنامه ریزی برای اوقات فراغت کودک مانند بازی در خانه و قصه خوانی
  • تشویق کودک به انجام تکالیف خود
  • توجه به احساسات، رفتار‌ها و شرایط جسمانی کودک و گزارش مورد غیر معمول به خانواده
  • انجام امور سبک منزل

کودکیار

افرادی هستند که آموزش‌های تخصصی‌تر دیده‌اند و مدرک کودکیاری دارند یا سابقه کار در مراکزی مثل مهد‌ کودک‌ها را دارند. انجام اموری مانند آموزش نقاشی و رنگ‌شناسی، آموزش الفبا و زبان انگلیسی، شمارش اعداد و ریاضی و انجام بازی های فکری و خلاقانه جهت رشد و شکوفایی استعداد و خلاقیت کودک از جمله وظایف کودکیار می باشد.

روانشناسان

افرادی که هستند که تحصیلات دانشگاهی دارند و به طور تخصصی در حوزه کودک فعالیت می کنند. روانشناسان در اموری مثل استرس، اضطراب، بیش‌فعالی و مشکلات تحصیلی کودک صاحب نظر هستند و می توانند مشاوره موثری جهت رفع مشکل کودک شما ارائه دهند.

هزینه پرستار کودک

حقوق پرستار بچه در منزل چقدر است؟ قیمت پرستار کودک در منزل در مراکز خدمات پرستاری کودک داری مجوز از وزارت بهداشت با تعرفه مشخص است. دستمزد پرستار کودک در منزل با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در نرخ پرستار کودک شامل:

۱. مدت زمان ارائه خدمت که به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی است

۲. شرح وظایف پرستار بچه مثل انجام امور منزل

۳. بیماری های جسمی و روحی کودک

۴. مهارت‌های پرستار کودک مانند تسلط به زبان انگلیسی

شما می تواند برای دریافت مشاوره رایگان جهت تعیین نرخ پرستار بچه با توجه به شرایط کودک دلبندتان با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان آسامهر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

نمونه قرارداد پرستار کودک در منزل

از مزایای استخدام پرستار بچه در منزل از مراکز قانونی و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، عقد قرارداد معتبر است. تمامی ما از خطرات احتمالی آوردن غریبه جهت نگهداری و مراقبت از کودک در منزل اطلاع داریم. عقد قرارداد با مراکز معتبر باعث آسایش خاطر از اجرای تعهدات پرستار کودک می شود. مرکز آسامهر با احراز هویت تمامی نیروهای خود و گرفتن مدارک سوپیشینه و عدم اعتیاد به همراه ۳۰ میلیون سفته، سعی بر ارائه بهترین کیفیت خدمات جهت آسایش خاطر شما عزیزان دارد. جهت دریافت مشاوره رایگان درباره نحوه عقد قرارداد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش آسامهر

مرکز خدمات پرستاری آسامهر با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و بهره‌مندی از نیروهای متخصص و کار‌آزموده آماده خدمت رسانی به مردم عزیز استان تهران و البرز است. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان آسامهر ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

پرستار کودک در منزل تهران

مرکز خدمات پرستاری اسامهر ارائه دهنده خدمات پرستاری کودک در تهران و حومه است. نقش پرستاران کودک امروزه به دلیل اهمیت نقش دوران کودکی در آینده و بزرگسالی کودکان، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به مشغله های زندگی شهری و نبود زمان کافی برای والدینی که شاغل هستند، بهترین گزینه استخدام پرستار بچه در منزل است. پرستار بچه با اختصاص زمان کافی برای کودک دلبنتان، به عنوان یک شنونده خوب و همدل عمل می کند و نقش مهمی در حفظ سلامت و ارتقای مهارت های فردی کودک ایفا می کند. شما می توانید از خدمات پرستار کودک در منزل مرکز آسامهر در تمامی نقاط تهران از جمله مناطق زیر بهره‌مند شوید‌:

  • پرستار کودک در شمال تهران
  • پرستار بچه در منزل غرب تهران
  • پرستار کودک در منزل شرق تهران
  • استخدام پرستار کودک نیاوران
  • پرستار کودک در سعادت آباد
  • پرستار کودک در پونک
  • پرستار کودک در قیطریه
  • پرستار کودک در فرمانیه
  • پرستار کودک در الهیه
  • پرستار کودک در اندرزگو
  • پرستار کودک در جردن
  • پرستار کودک در نیاوران
  • پرستار کودک در پاسداران
  • پرستار کودک در زعفرانیه
  • و دیگر مناطق شهر تهران ...

چرا پرستار کودک در منزل با آسامهر؟

ارزش اصلی در آسامهر آسودگی خیال شما از سلامت کودک دلبندتان است. خانه باید مکانی باشد که کودک با امنیت و آرامش رشد کند و بدون ترس و واهمه احساسات خود را ابراز کند. در واقع کودک در محیط امن خانه سلامت روان داشته باشد. حضور یک پرستار کودک حرفه ای و کار‌آزموده نقش بسزایی در سلامت روان بچه دارد. آسامهر به بهره‌گیری از نیروهای مجرب و ارزیابی دائمی آنها سعی بر ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت مناسب دارد. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند.

از بدو تولد تا هر سنی که نیاز داشته باشید پرستار کودک می تواند به کودک شما کمک کند، پرستار به دلیل تجربه بالایی که دارد به رشد و تکامل کودک کمک شایانی می کند.

استخدام پرستار کودک می تواند از 1 ساعت تا 24 ساعت و حتی استخدام ماهانه یا دائمی باشد و هیچ محدودیتی ندارد، اما بهتر است یک پرستاری که با کودک شما رفتار مناسبی دارد را برای همیشه استخدام کنید تا در کنار شما یا در لحظاتی که در منزل نیستید مراقبت از کودک شما را به بهترین شکل انجام دهد.

به دلیل شرایط کاری یا دو فرزندی یا بیشتر یا علاقه نداشتن از گذاشتن فرزندتان در مهد کودک باعث می شود جهت نگهداری کودک در منزل به پرستار کودک نیاز پیدا کنید، اگر این انتخاب عالی باشد و یک پرستار با تجربه و خوب استخدام کنید کودک شما شرایط ایده عالی را تجربه خواهد کرد.

اگر پرستار بچه تجربه کافی را داشته باشد می تواند در رفتار و مسائل آموزشی کودک تأثیر شگفت انگیزی بگذارد، حال مراقبت از کودک نیز لم خاص خود را دارد و اگر پرستار مسیر فکری خوبی را برای کودک فراهم کند و بازی های فکری مناسب سن او را داشته باشد نقش خوبی در شکل گیری رفتار مناسب کودک خواهد داشت.

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید اختلاف سنی بین پرستار کودک و فرزند شماست که به شکل گیری رفتار و روابط و ذهن خوب کودک کمک شایانی می کند.

به عنوان مثال اگر پرستار کودک سن زیادی دارد برای نوزاد و خردسال مناسب تر است و اگر سن پرستار کم می باشد مناسب بچه های 10 سال به بالا هستند.

برای استخدام پرستار کودک نهایت دقت را داشته باشید، در مورد استخدام از همه پرس وجو کنید و از کسانی که تجربه داشتند مشاوره بگیرید و در هنگام استخدام در مورد سابقه کار آن ها سوال کنید داشتن رزومه کاری و سابقه برای این است که شما اطمینان داشته باشید شخص مورد نظر قبلا سابقه پرستاری و نگهداری از کودک در منزل را داشته است.

استخدام پرستار کودک اهمیت زیادی دارد و باید دقت کافی در این زمینه داشته باشید، برای استخدام پرستار بچه مناسب با مشاوران سپید گستر در تماس باشید و شرایط کودک خود را به صورت کامل شرح دهید و مشاوره بگیرید و بعد از آن پرستار کودک حرفه ای و با سابقه را به خوبی استخدام کنید.

برای روش های مناسب نگهداری از کودک از پرستار بچه کمک بگیرید و شرایط و ایده های خود را در تربیت فرزند با پرستار در میان بگذارید.

استخدام پرستار بچه باعث می شود بسیاری از نگرانی های شما بابت شستن لباس ها و پخت غذا برای کودک و آموزش مناسب کودک و… کاهش یابد و زمان بیشتری برای کار و رفتار با اقوام و خانواده و… خواهید داشت، اما از مدیریت رفتار کودک خود غافل نشوید.

فواید استخدام پرستار کودک

شکی نیست که استخدام یک پرستار کودک با تجربه و آموزش‌ دیده می‌تواند تا حد زیادی برای والدین مفید باشد.

استفاده از سرویس‌ های ارزشمند نگهداری کودک مراکز معتبر به والدین این اجازه را می‌دهد که در کار خود انعطاف پذیر باشند.

در تقویت رابطه خود با شریک زندگی‌شان توانا شوند و به ثبات و شاید مهم‌تر از همه آرامش خاطر برسند.

پرستار کودک معمولاً از کودک و نوزاد نگهداری می کند و بعضی از این پرستاران حتی می توانند پس از زایمان به کمک مادر کودک بیاید و در بسیاری از موارد مثل شیردهی و تعویض پوشک و… به مادر کمک کند زیرا ممکن است مادر کودک تجربه کافی نداشته باشد.

همراهان پس از زایمان شما را تحت فشار قرار نمی‌ دهند که به یک روش خاص، کودک خود را شیر بدهید، بلکه تماما شما را حمایت میکنند.

آنها با شما همکاری خواهند کرد و برنامه‌ی زمانی خود را با برنامه شما هماهنگ می‌کنند تا اولویت‌ها و نیاز همه‌ اعضای خانواده شما در همه حال برآورده شود.

به کمک همراهان پس از زایمان می‌توانید مطمئن شوید که شما و نوزادتان از هر لحاظ تامین خواهید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021772*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان