اطلاعات تماس
  • 091086*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206057456022315
در دسترس نیست

عوامل موثر در قیمت اهم متر

اهم متر چیست

کد: 140206057456022315

، تهران , (اخبار رسمی): اهم متر وسیله ای جهت اندازه گیری مقدار مقاومت قطعات الکترونیکی بر روی برد های الکترونیکی است. در قدیم برای اندازه گیری مقیاس هر کمیت الکترونیکی، وسیله ای جداگانه و مخصوص به کار گرفته می شده است. با توجه به این موضوع تعمیر کاران و افرادی که در حرفه الکترونیک فعالیت داشتند...

اهم متر چیست
اهم متر

اهم متر وسیله ای جهت اندازه گیری مقدار مقاومت قطعات الکترونیکی بر روی برد های الکترونیکی است.

اهم متر چیست؟

اهم متر وسیله ای جهت اندازه گیری مقدار مقاومت قطعات الکترونیکی بر روی برد های الکترونیکی است. در قدیم برای اندازه گیری مقیاس هر کمیت الکترونیکی، وسیله ای جداگانه و مخصوص به کار گرفته می شده است. با توجه به این موضوع تعمیر کاران و افرادی که در حرفه الکترونیک فعالیت داشتند، برای اندازه گیری مقیاس هر پارامتر الکترونیکی به اجبار ناچار به استفاده از دستگاه های مختلفی از جمله ولت متر، آمپر متر و اهم متر می شدند.

با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان این دستگاه ها توسعه یافتند و دستگاه جدیدی به نام مولتی متر روانه بازار شد که ترکیبی از دو یا چند پارامتر الکتریکی را می توانست اندازه بگیرد. با ورود این دستگاه به عرصه الکترونیک تقریبا مواردی همچون اهم متر، آمپر متر، ولت متر و امثال آن منسوخ شده و به استفاده از دستگاه مولتی متر روی آورده شد.

قیمت اهم متر

از جمله مواردی که در خرید یک اهم متر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید قیمت و هزینه ای است که می خواهید صرف تهیه این وسیله کنید. بازه قیمت اهم متر تا حد زیادی ویژگی ها، امکانات و قابلیت های آن را معین می سازد.

در برندهای معتبر به دلیل به کار بردن قطعات و امکانات بیشتر و بهتر، هزینه دستگاه مقداری بالا تر نسبت به اهم متر های ساده و ارزان است. زیرا ویژگی ها و امکاناتی که دستگاه اهم متر گران قیمت از آن برخوردار است، اهم متر های ارزان تر فاقد آن ویژگی ها هستند.

توصیه ما به شما این است اگر کار شما حرفه ای است و به صورت پیاپی در طول روز وسیله اهم متر را استفاده می کنید، دستگاهی با کیفیت تهیه کنید هرچند هزینه آن بیش تر باشد. و در صورتی که تنها برای استفاده عادی آن را نیاز دارید می توان از اهم متر های ساده و قیمت پایین، دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید.

عوامل موثر در قیمت اهم متر

عوامل زیادی در تعیین قیمت یک اهم متر دخیل هستند. همان طور که قبلا هم گفتیم، برند های مطرح یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری اهم متر ها هستند. زیرا به دلیل استفاده از متریال بهتر و در نظر گرفتن امکانات بیشتر در اهم مترهایی که به بازار ارائه می کنند، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و به طبع آن قیمت افزایش پیدا می کند.

از دیگر عواملی که در تعیین قیمت یک دستگاه اهم متر نقش دارد میزان دقت و درصد خطای آن اهم متر است. تعداد عدد های نمایشی توسط اهم متر هرچه بیشتر باشد مسلما دقت آن دستگاه در اندازه گیری بهتر و دقیق تر است.

ویژگی ها و امکانات اهم متر عامل دیگری است که در قیمت آن نقش دارد. امکاناتی از قبیل: تست قطعی جریان، دما سنج، تشخیص ولتاژ بی سیم، رنج ولتاژ قابل پشتیبانی، گستره یابی اتوماتیک، RMS صحیح و …

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه دیجی کلنگ

فروشگاه حضوری و آنلاین لوازم الکتریکی و لوازم جانبی و ابزار آلات دیجی کلنگ

اطلاعات تماس
  • 091086*****
[نمایش اطلاعات]