اطلاعات تماس
  • 091971*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206297491123299
در دسترس نیست

گچ بری سقف پذیرایی مستطیل

گچ بری سقف پذیرایی مستطیل

کد: 140206297491123299

، (اخبار رسمی): گچ بری سقف پذیرایی مستطیل می‌تواند یک فضای کوچک را به خوبی وسعت داده و بزرگ‌تر و دلبازتر از آنچه هست نشان دهد. علاوه بر این اجرای نور مخفی در گچبری سقف پذیرایی مستطیل بسیار آسان‌تر بوده و نتیجه حاصل از آن به غایت چشم نوازتر است.

گچ بری سقف پذیرایی مستطیل
گچ بری سقف پذیرایی مستطیل

گچ بری سقف پذیرایی مستطیل می‌تواند یک فضای کوچک را به خوبی وسعت داده و بزرگ‌تر و دلبازتر از آنچه هست نشان دهد. علاوه بر این اجرای نور مخفی در گچبری سقف پذیرایی مستطیل بسیار آسان‌تر بوده و...

انواع مدل گچبری سقف پذیرایی

گچبری سقف پذیرایی مستطیل

در گچ بری سقف پذیرایی از انواع شکل‌ها و طرح‌ها استفاده می‌شود. اتاق و سالن پذیرایی یکی از پر کاربردترین بخش‌های منازل به شمار می‌آید. به همین دلیل است که توجه به دکوراسیون آن دقت ویژه‌ای را می‌طلبد. در دکوراسیون سالن پذیرایی از انواع سبک‌ها بهره می‌برند. یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون سقف پذیرایی، سبک دکوراسیون مدرن است. از این سبک دکوراسیون می‌توان برای بخش‌های مختلف از جمله گچبری سقف پذیرایی نیز استفاده کرد.
در این میان گچبری سقف پذیرایی مستطیل یکی از محبوب‌ترین و مناسب‌ترین نوع گچبری برای سقف سالن‌های پذیرایی است که با سبک دکوراسیون ساده و مدرن چیدمان می‌شوند. گچبری مدرن سقف پذیرایی را می‌توان به کمک اشکال و المان‌هایی نظیر اشکال چهار ضلعی و مستطیل به خوبی پوشش داد. گچ بری سقف پذیرایی مستطیل می‌تواند یک فضای کوچک را به خوبی وسعت داده و بزرگ‌تر و دلبازتر از آنچه هست نشان دهد. علاوه بر این اجرای نور مخفی در گچبری سقف پذیرایی مستطیل بسیار آسان‌تر بوده و نتیجه حاصل از آن به غایت چشم نوازتر است.

  • گچبری سقف پذیرایی مربع
  • گچبری سقف پذیرایی لوزی
  • گچبری سقف پذیرایی دایره

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091971*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان