اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207167516723647
در دسترس نیست

آدرس وبسایت : www.gaminodena.com

6 ایده برای داشتن یک نشیمن دنج

کد: 140207167516723647

، شهریار , (اخبار رسمی): داشتن یک دکوراسیون دنج، چیزی نیست که با رعایت دستورالعمل های از پیش تعیین شده بتوان به آن رسید، بلکه یک احساس است و زمانی به آن دست پیدا می کنیم که علاقه داشته باشیم بعد از یک روز خسته کننده و شلوغ برای دور شدن از شلوغی ها به خانه برگردیم.

6 ایده برای داشتن یک نشیمن دنج
6 ایده برای داشتن یک نشیمن دنج

آدری وبسایت: www.gaminodena.com

وبسایت گامی نو دنا : gaminodena.com

داشتن یک دکوراسیون دنج، چیزی نیست که با رعایت دستورالعمل های از پیش تعیین شده بتوان به آن رسید، بلکه یک احساس است و زمانی به آن دست پیدا می کنیم که علاقه داشته باشیم بعد از یک روز خسته کننده و شلوغ برای دور شدن از شلوغی ها به خانه برگردیم.

پس میتوان گفت که تعریف هر فرد از خانه دنج، با فرد دیگر متفاوت باشد. ممکن است فردی در یک نشیمن با سبک کلاسیک همراه با رنگ های گرم و جزییات احساس خوبی داشته باشد در حالی که فردی دیگر یک کاناپه نرم و راحت مقابل میز تلویزیون را ترجیح بدهد.

برای تبدیل کردن نشمین به یک فضای دنج تنها چیزی که لازم است کمی شور و اشتیاق خواهد بود. در ادامه راهنمایی هایی برای تبدیل یک نشیمن به فضایی صمیمی و دنج بدون در نظر گرفتن سبک مبلمان شما و نیز بدون هزینه را آورده ایم.

استفاده از رنگ های خنثی

با استفاده از یک کالیته رنگی از رنگ های خنثی مانند سفید و کرم و بژ یک دکوراسیون دنج ترتیب دهید، سعی کنید از بافت های نرم مانند فرش های شگی ، اشیاء دکوری مورد علاقه تان استفاده نمایید و از مبلمان و وسایل با گوشه های گرد و منحنی برای ایجاد حس خوشایند در فضا بهره ببرید.

رنگ های تیره و گرم

یکی از راه های ساده برای افزودن حس دنجی به فضا استفاده از رنگ های گرم است. با ترکیب رنگ های روشن و تیره در تناژ های گرم، استفاده از مبلمان ساخته شده از چوب و یک شومینه میتوانید در یک چشم به هم زدن فضایی صمیمی و دوست داشتنی برای خود بسازید. برای اضافه کردن یک عنصر خاص می توانید به یک صندلی ریلکسی فکر کنید.

آینه

یک آینه با طراحی منحصر به فرد می تواند زیبایی خانه شما را دگر گون نماید. بالای میز کنسول خود یک آینه قرار دهید و با استفاده از مبل های حجیم و نرم یک فضای نشیمن خانوادگی را برای صحبت درباره اتفاقات طول تشکیل دهید. برای دنج تر شدن فضا می توانید از عکس های خانوادگی روی میز یا یا دیوار ها بهره بگیرید که حال و هوای گرم و جذابی را ایجاد می‌کنند.

کوسن

یک راه جذاب و راحت برای افزودن حس دنج به فضا، کافیست روی کاناپه خود چند کوسن بزرگ و نرم قرار دهید. می توانید از ترکیب رنگ های پاستلی مانند آبی روشن و کرم در دکوراسیون خود استفاده نمایید و قرار دادن چند پاف برای لم دادن و استراحت کردن، گزینه های روی میز هستند. اگر یک خانه آپارتمانی کوچک دارید، این مقاله می تواند شما را برای چیدمان آن راهنمایی نماید

تابلو

اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید و میخواهید یک فضای نشیمن دنج با این سبک ایجاد نمایید، بهترین کار استفاده از یک تابلو فرش زیبا یا یک تابلو نقاشی منحصر به فرد با تم قدیمی است که به فضای خانه شما شخصیت می دهد و آن را گرم تر می کند. سعی کنید تابلو شما یک کنتراست با رنگ بندی دکوراسیون تان داشته باشد تا بیشتر به چشم بیاید.

فضای خاص

اگر میخواهید بدون دستکاری اسیر قسمت های نشیمن یک فضا دنج داشته باشید، میتواند یکی از گوشه های خانه را برای این کار انتخاب نمایید و با قرار دادن یک صندلی راحت، یک فرش نرم و یک میز با دسترسی مناسب آن را برای ریلکس کردن آماده نمایید. این فضا برای مطالعه کتاب های مورد علاقه تان، گوش کردن به موسیقی و نوشیدن یک چای گرم بهترین نقطه ممکن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گامی نو دنا

مجموعه تولیدی گامی نو بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی و mdf ارسال محصولات به سراسر کشور به همراه گارانتی رسمی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل