اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207167516923647
در دسترس نیست

چگونه از یک اتاق خواب کوچک نهایت استفاده را ببریم

کد: 140207167516923647

، شهریار , (اخبار رسمی): یک اتاق خواب های کوچک یک واقعیت ناگوار برای بسیاری از خانه ها است. دانستن نحوه سازماندهی یک اتاق خواب کوچک برای کاربردی نگه داشتن فضای کوچک آن ضروری است. در ادامه شما را با اصول و نحوه چیدمان آن بیشتر آشنا می کنیم.

چگونه از یک اتاق خواب کوچک نهایت استفاده را ببریم
چگونه از یک اتاق خواب کوچک نهایت استفاده را ببریم

آدرس وبسایت : www.gaminodena.com

یک اتاق خواب های کوچک یک واقعیت ناگوار برای بسیاری از خانه ها است. دانستن نحوه سازماندهی یک اتاق خواب کوچک برای کاربردی نگه داشتن فضای کوچک آن ضروری است.

کمد دیواری های مجهز

کمد دیواری ها برای اتاق خواب های کوچک ساخته شده اند زیرا بهترین راه برای استفاده از هر اینچ از فضای موجود است. برای کمتر اشغال شدن فضای اتاق از درب های ریلی استفاده نمایید. اگر می‌خواهید یک میز تحریر دخترانه داشته باشید، می‌توانید این میز را نیز در کمد تعبیه کنید و پشت در پنهان کنید. به این صورت پس از پایان استفاده از آن می توانید در را ببندید تا ظاهری مرتب داشته باشید. جهت مشاهده محصولات می توانید اینجا کلیک کنید.

به یک تخته با فضای ذخیره سازی مخفی فکر کنید

تخت های دارای ذخیره سازی برای اتاق خواب های کوچک طراحی شده اند. این راهکار یک ایده جالب و یک راه عالی برای سازماندهی وسایل تان در یک اتاق خواب کوچک است. معمولا کشو ها یا باکس های زیر تخت باز می شوند تا وسایلی مانند کوسن ها، بالش ها، حوله یا رختخواب مهمان را بتوان در داخل آن قرار داد. مدل هایی با شلف در تاج تخت برای قرار دادن وسایل کوچک مانند کتاب، موبایل یا شارژر وجود دارد.

همرنگ دیوار

در خانه‌های قدیمی‌تر، کمد دیواری ها اغلب از دیوار بیرون تر هستند، یا اینکه مجبور شده اید کمدی برای مدیریت بهتر لباس ها در اتاق نصب کنید. با رنگ کردن آن ها به رنگ دیوارها، به سادگی آنها پنهان کنید.

از آینه استفاده کنید

آینه ها اتاق را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهند. کمدهایی با در های آینه ای با انعکاس فضا به بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک کمک می کنند. درهای کشویی را انتخاب کنید تا به داخل اتاق باز نشوند و این یک راه ایده آل برای سازماندهی یک اتاق کوچک با فضای ذخیره سازی کم است.

فضای بالای مبلمان

از فضای بالای تخت ها یا میز تحریر و میز آرایش بهترین استفاده را با نصب چند شلف ببرید. این قفسه ها به اندازه کافی عمق دارند تا از آن برای قرار دادن وسایل تان مثل کتاب ها استفاده کنید. می توانید انواع مبلمان اتاق خواب را از گامی نو تهیه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گامی نو دنا

مجموعه تولیدی گامی نو بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی و mdf ارسال محصولات به سراسر کشور به همراه گارانتی رسمی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل