اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301217883223647
در دسترس نیست

روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون منزل!

کد: 140301217883223647

، شهریار , (اخبار رسمی): رنگ ها تاثیر زیادی بر روحیه و خلاقیت ما دارد پس انتخاب رنگ ها برای دکوراسیون خیلی راحت تر خواهد شد. البته در طراحی دکوراسیون داخلی سلیقه شخص شما در انتخاب رنگ ها اولویت قرار دارد، سعی کردیم در این مقاله شما را با تاثیر و روانشناسی رنگ ها آشنا کنیم.

روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون منزل!
روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون منزل!

رنگ در دکوراسیون داخلی از مهم ترین عناصر حساب میشود. انتخاب درست و ترکیب آن ها نقش مهمی در دکوراسین داخلی دارد. وقتی از طرحی دکوراسیون صحبت میشود اولین چیزی که به ذهن مان میرسد رنگ ها است اینکه چه رنگ

رنگ در دکوراسیون داخلی از مهم ترین عناصر حساب میشود. انتخاب درست و ترکیب آن ها نقش مهمی در دکوراسین داخلی دارد. وقتی از طرحی دکوراسیون صحبت میشود اولین چیزی که به ذهن مان میرسد رنگ ها است اینکه چه رنگی برای خانه استفاده کنم و یا اینکه چه رنگ هایی باهم ست میشن. رنگ ها در بحث روانشناسی هم نقش مهمی دارند و نه تنها رنگ ها روی روحیه و حال و هوای افراد تاثیر دارد، بلکه باعث افزایش هوش و خلاقیت میشود.

رنگ ها چه تاثیری روی ما دارند؟

رنگ ها دو دسته اند: سرد و گرم.

رنگ های گرم احساس هیجان و گرمی و رنگ های سرد احساس آرامش و خونسردی را به انسان انتقال میدهد، رنگ های قرمز رنگ های گرم را تشکیل میدهند و رنگ های آبی رنگ های سرد را تشکیل میدهند.

  • رنگ قرمز

قرمز رنگی جسورانه و تحریک کننده و سرشار از انرژی است، قرمز رنگی هیجان آور و گرما بخش است و این رنگ به میزان زیادی موجب ترشح آدرنالین در انسان است، این رنگ برای اتاق نهارخوری مناسب است  چون این رنگ، رنگی اشتها آور است و به همین خاطر است که بسیاری از رستوران ها از این رنگ استفاده میکنند.

همچنین این رنگ برای اتاق نشیمن هم انتخاب درستی است چون باعث نزدیکی افراد به یکدیگر میشود.

  • رنگ نارنجی

رنگی بسیار شاد و پر انرژی و پر از حس امنیت است این رنگ حس دوستی را افزایش میدهد و باعث استحکام روابط میشود، نکته جالبی در رنگ نارنجی حائز اهمیت است این است که میزان اکسیژن را که به مغز میرسد را افزایش میدهد. این رنگ برای اتاق نشیمن مناسب نیست اما برای دکوراسیون داخلی مکان ها ورزشی بسیار مناسب است.

  • رنگ سبز

همانطو که همه ما میدانیم رنگ سبز رنگ طبیعت است، این رنگ امید، موفقیت را به توانایی های ما اضافه خواهد کرد. این رنگ برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و محل کار گزینه مناسبی است.

  • رنگ آبی

این رنگ روی ذهن تاثیر میگذارد به رنگ آرامش معروف است به همین خاطر برای اتاق خواب گزینه مناسبی است، آبی فشار خون و ضربان قلب را کاهش میدهد.

  • رنگ بنفش

این رنگ هم رنگ سرد و هم رنگ سرد محسوب میشود این رنگ، رنگی لوکس برای کوراسیون است، این رنگ برای اتاق خواب هم مناسب است.

سخن آخر

 خواندیم که رنگ ها تاثیر زیادی بر روحیه و خلاقیت ما دارد پس انتخاب رنگ ها برای دکوراسیون خیلی راحت تر خواهد شد. البته در طراحی دکوراسیون داخلی سلیقه شخص شما در انتخاب رنگ ها اولویت قرار دارد، سعی کردیم در این مقاله شما را با تاثیر و روانشناسی رنگ ها آشنا کنیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گامی نو دنا

مجموعه تولیدی گامی نو بزرگترین تولید کننده مصنوعات چوبی و mdf ارسال محصولات به سراسر کشور به همراه گارانتی رسمی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل