اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207197525218227
در دسترس نیست

اوریفلیم ساخت کجاست؟

کد: 140207197525218227

، تهران , (اخبار رسمی): اوریفلیم جزو محبوب ترین برندهای اروپایی ست که آوازه آن سالهاست که به ایران نیز رسیده است. برای آشنایی با نمایندگان اصلی برند اوریفلیم در سطح جهان، با ما همراه باشید.

اوریفلیم ساخت کجاست؟
اوریفلیم ساخت کجاست؟
اوریفلیم ساخت کجاست؟
اوریفلیم ساخت کجاست؟
اوریفلیم ساخت کجاست؟
اوریفلیم ساخت کجاست؟

معرفی برند اوریفلیم

برند اوریفلیم توسط دو برادر سوئدی در سال 1967 آغاز شده است. از همان سال های ابتدایی، این برند توانسته رضایت مخاطبین خود را به دست آورد. هم اکنون محصولات اوریفلیم به قدری مشهور و پر طرفدار گشته اند که در چند کشور جهان تولید و عرضه می شود.

با این حال نماینده اصلی این برند در کشور سوئد مستقر شده است. به همین خاطر است که اغلب افراد، اوریفلیم (oriflame) را به عنوان یک برند اروپایی موفق می شناسند. در حال حاضر اصلی ترین کارخانه های برند اوریف لیم در کشور سوئد قرار دارد؛ اما در سایر کشورها همچون لهستان، هند، چین و روسیه نیز واحدهای صنعتی مختلفی مشغول به ساخت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اوریف لیم هستند.

اما این بدین معنا نیست که محصولات اوریفلیم چینی یا هندی هستند. فرمولاسیون ساخت محصولات اوریفلیم در کشورهای مختلف، کاملاً ثابت است. پس تفاوتی ندارد محصول منتخب شما در کدام کشور تولید شده است. همین که برند اوریف لیم بر طراحی و ساخت آن نظارت داشته باشد، کیفیت محصول را تضمین خواهد کرد.

معرفی کارخانه های اوریفلیم

  1. کارخانه لهستان اوریفلیم : برند اوریفلیم برای تولید هر چه بیشتر محصولات خود، کارخانه لهستان را به وسعت 15 هزار مترمربع در سال 1995 احداث نموده است. این کارخانه بیش از 400 نوع محصول را عرضه می کند. در این کارخانه عمدتاً محصولات الکل دار همچون عطر، شامپو، ریمل و شاورژل اوریفلیم تولید می شود.
  2. کارخانه هندوستان اوریف لیم : کارخانه دیگر اوریف لیم به وسعت 2 هزار مترمربع در دهلی نو واقع شده است. این کارخانه در سال 1996 تأسیس شده و توانایی لازم برای تولید 80 میلیون محصول در سال را دارد. در این واحد صنعتی انواع کرم، شامپو، لوازم آرایشی تزئینی همچون برق لب، ریمل و ... تولید می شود.
  3. کارخانه چین اوریفلیم : این واحد صنعتی در کوشان چین واقع شده و وسعتی به اندازه 7 هزار مترمربع دارد. کارخانه چین اوریفلیم توانایی عرضه 50 میلیون کالا در سال را دارد. اغلب محصولات این کارخانه در قالب محصولات مراقبت از پوست، ریمل و رژ لب عرضه می شوند.
  4. کارخانه روسیه اوریف لیم : در کشور روسیه نیز یک کارخانه به وسعت 22 هزار مترمربع واقع شده که توان تولید 100 میلیون کالا در سال را دارد. این کارخانه در زمینه تولید انواع رژ لب، مداد و دیگر محصولات رنگی این برند، فعالیت دارد.

نحوه استفاده از محصولات اوریفلیم

استفاده از محصولات با کیفیت و اصیل برای مراقبت از پوست و مو، اهمیت زیادی دارد. اغلب ایرانی ها به برندهای خوش نام اروپایی اعتماد کرده و آن ها را برای تضمین سلامت پوست و موی خود انتخاب می کنند. اوریفلیم نیز جزو این دسته از برندهای خوش اقبال بوده که با استقبال بسیاری از بانوان سخت پسند ایرانی، روبرو بوده است.

در حال حاضر برند اورفلیم صدها نماینده معتبر در سرتاسر جهان دارد. خوشبختانه در کشور ایران نیز بسیاری از نمایندگان معتبر اوریفلیم مشغول به فعالیت هستند. برای استفاده از محصولات این برند، کافیست سراغ نماینده های اصلی برند اوریفلیم را بگیرید. می توانید با خرید از این نماینده ها، محصولات اورجینال اوریف لیم را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای اینکار به وبسایت faraorif.com مراجعه کنید.

با خرید از نماینده ها این شانس را دارید که نحوه استفاده از محصول را از فروشندگان حاذق، بپرسید. آن ها نحوه استفاده صحیح از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اوریف لیم را به شما آموزش می دهند. می توانید برای دریافت نتایج بهتر، از مشاورین تخصصی اوریفلیم نیز کمک بگیرید.

اوریفلیم چندمین برند جهان است؟

زمانی که تصمیم می گیرید تا برای اولین بار به یک برند خارجی اعتماد کنید، دوست دارید بدانید این برند رتبه چندم جهانی را به خود اختصاص داده است. در خصوص برند اوریفلیم توجه شما را به چند نکته مهم و اساسی جلب می کنیم:

  • اوریفلیم دومین برند برتر جهان در خصوص تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است.
  • این برند به واسطه تولید انبوه انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی، توانسته محصولات خود را به 60 کشور در سرتاسر جهان ارسال کند.
  • بیش از هزار نوع لوازم مراقبت از پوست، مو و بدن، در کارخانه های اوریفلیم عرضه می شود.
  • این برند نامی دارای چندین آزمایشگاه پیشرفته و مجهز است که به شکل تخصصی فرمولاسیون خاص محصولات اوریفلیم را ابداع می کنند.
  • محصولات این برند به واسطه بهره مندی از ساختاری گیاهی و بدون سرب، محبوب شده اند.
  • ساختار گیاهی و تماماً ارگانیک این محصولات استفاده از آن ها را حتی برای حساس ترین پوست ها، میسر ساخته است.
  • محصولات این برند، تأییدیه جهانی عدم آزمایش بر روی حیوانات را دریافت کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس