اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207197525518227
در دسترس نیست

کیفیت محصولات اوریفلیم

کد: 140207197525518227

، تهران , (اخبار رسمی): به واسطه محبوبیت بالای برند اوریفلیم، بحث راجع به محصولات این برند بالا گرفته است. در این مطلب تصمیم داریم تا به بررسی دقیق کیفیت محصولات اوریفلیم بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

کیفیت محصولات اوریفلیم
کیفیت محصولات اوریفلیم
کیفیت محصولات اوریفلیم
کیفیت محصولات اوریفلیم
کیفیت محصولات اوریفلیم
کیفیت محصولات اوریفلیم

بررسی کیفیت محصولات برند اوریفلیم

اوریفلیم یکی از شناخته شده ترین برندهای اروپایی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند نامی در جایگاه دوم بهترین برندها در زمینه ساخت لوازم آرایشی به حساب می آید. با همین یک ویژگی هم می توان به کیفیت محصولات اوریفلیم (oriflame) اعتماد کرد. اما بهتر است به شکل تخصصی کیفیت کلیه محصولات ساخته شده توسط این برند اروپایی را بررسی کنیم.

1.کیفیت لوازم آرایشی اوریفلیم

اغلب ما در طول روز از برخی لوازم آرایشی به شکل ثابت استفاده می کنیم. کرم پودر، پنکک، ریمل، خط چشم و ...، جزو پرکاربردترین این لوازم هستند. پیداست که تماس مستقیم این لوازم با سطح پوست، می تواند بر سلامت پوست اثر مستقیم بگذارد. در صورتی که لوازم آرایشی از کیفیت لازم برخوردار نباشند، سلامت پوست را به طرز قابل توجهی تحت شعاع قرار می دهند.

بروز جوش، آکنه و لکه های تیره همگی در اثر استفاده از لوازم آرایشی نا مرغوب ایجاد می شوند. با در نظر داشتن این مسئله، اوریف لیم تلاش کرده تا از بهترین مواد اولیه برای ساخت لوازم آرایشی استفاده کند. موادی بر پایه گیاهان طبیعی و ارگانیک که تحت هیچ شرایطی سلامت پوست را خدشه دار نمی کنند.

جالب است بدانید برخلاف بسیاری از برندهای محبوب جهانی، اوریفلیم محصولات خود را بدون تست حیوانی تولید می کند. این برند از طرفداران خود که به طور کامل به تست لوازم ارایشی اشتیاق دارند، برای تست محصولات خود استفاده می کند. همین مسئله نیز اوریفلیم را در نظر طرفداران محیط زیست، معتبر و محبوب ساخته است.

در ساختار و فرمولاسیون لوازم آرایشی اوریفلیم از هیچ یک از مواد حساسیت زای طبیعی و غیر طبیعی استفاده نشده است. حتی افراد با حساس ترین نوع پوست نیز می توانند از محصولات اوریفلیم برای آرایش و میکاپ خود استفاده کنند. در ساخت این لوازم تیپ های مختلف پوست، رنگبندی های متنوع پوست و نیازهای پوستی افراد مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

2.کیفیت محصولات بهداشتی اوریفلیم

 محصولات مراقبتی و بهداشتی اوریفلیم قادرند تا به شکل حرفه ای و تخصصی، از بروز عارضه های پوستی پیشگیری کنند. برای مثال شوینده ها و تونرهای اوریفلیم علاوه بر پاکسازی پوست صورت، مانع از تشکیل جوش و آکنه در سطح پوست می شود.

شوینده های سر نیز به همین میزان به شما در مراقبت از موی سر کمک می کند. جالب است بدانید بخش قابل توجهی از لوازم بهداشتی و مراقبتی اوریفلیم، قابلیت استفاده به عنوان لوازم آرایشی نیز دارند. برای مثال ضد آفتاب های رنگی اوریفلیم که به منظور محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید به کار می روند، قابلیت استفاده به جای کرم پودر را نیز دارند.

کارکرد چند منظوره محصولات مراقبتی و بهداشتی اورفلیم، آن را در نظر همگان محبوب و پرطرفدار ساخته است. این را می توان رمز موفقیت اوریفلیم در طول بیش از 50 سال فعالیت مفید در زمینه ساخت لوازم آرایشی، قلمداد نمود. به تمام این ها، تکنولوژی های نوین طراحی و ساخت لوازم بهداشتی را اضافه کنید. اوریفلیم محصولات تخصصی خود را زیر نظر برترین محققین و متخصصین روز جهان تولید می کند. این برند نامی دارای صدها آزمایشگاه پیشرفته است که وظیفه ابداع فرمولاسیون خاص محصولات اوریف لیم را به عهده گرفته اند. می توانید برای خرید محصولات آرایشی اصل اوریف لیم، به وبسایت faraorif.com مراجعه کنید.

چرا محصولات اوریفلیم پلمپ نیست؟

سوالی که اغلب مصرف کنندگان اوریفلیم با آن روبرو می شوند این است که چرا محصولات این برند در بسته بندی های پلمپ عرضه نمی شود؟ حتی در اغلب مواقع این مسئله آن ها را در خصوص اورجینال بودن محصولات اوریفلیم به تردید می اندازد.

در این خصوص باید بدانید برند اوریفلیم محصولات خود را به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان می رساند. این یعنی با سفارش محصولات اوریفلیم، نمایندگان بسته بندی را بدون هیچ واسطه ای از کارخانه تحویل گرفته و به خریدار تحویل می دهند.

بنابراین نباید اصالت محصولات اوریفلیم را از طریق پلمپ آن ها بسنجید. کلیه این محصولات دارای بچ کد هستند و کد رهگیری دارند. با کنترل کردن این کدها به راحتی می توانید از اصل بودن محصولات اوریفلیم اطمینان حاصل کنید. از طرفی خرید از نمایندگان معتبر ایرانی نیز به طور کامل کیفیت محصولات را تضمین می کند.

آیا اوریفلیم تست حیوانی دارد؟

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، اوریفلیم جزو مدعیان حقوق حیوانات است. به همین خاطر در تست لوازم آرایشی و بهداشتی خود به هیچ وجه از تست های حیوانی استفاده نمی کند. بلکه از طرفداران خود برای انجام تست های بی خطر استفاده می کند. اگر طرفدار پر و پا قرص محصولات طبیعی هستید و از آسیب به محیط زیست اجتناب می کنید، در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم تردید نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | سلامت و زیبایی