اطلاعات تماس
  • 091264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207307643822947
در دسترس نیست

ناگفته های اسپیکرها و میکروفون ها

خرید تجهیزات استودیویی و صدابرداری

کد: 140207307643822947

، (اخبار رسمی): خبر خوب برای کسانیکه قصد خرید تجهیزات استودیوئی و یا سیستم های صوتی را دارند این است که در این حوزه سایت های معتبر و قابل اعتمادی وجود دارد. و تنها با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به بهترین آنها دسترسی پیدا کرد. منظور همان سایتی است که مثل صدا بازار اطلاعات دقیق و قیمت واقعی را به شما اعلام کند

خرید تجهیزات استودیویی و صدابرداری
خرید تجهیزات استودیویی و صدابرداری
خرید تجهیزات استودیویی و صدابرداری
خرید تجهیزات استودیویی و صدابرداری
خرید تجهیزات استودیویی و صدابرداری
خرید تجهیزات استودیویی و صدابرداری

 حتی شما می توانید با یک تماس تلفنی به صورت رایگان از آنها مشاوره بگیرید و اطلاعات ارزشمندی را از بابت آنچه که نیاز دارید دریافت کنید.

خرید سیسم های صوتی

اماکن و محیط های زیادی در اطراف ما وجود دارند که همیشه به یک سیستم صوتی خوب نیاز دارند و وجود یک سیستم پخش حرفه ای برای جذابیت آن محیط امری اجتناب ناپذیر است. اماکنی مانند: کافی شاپ ها، رستوران ها، سالن های آرایشی، باشگاه های ورزشی، استخرها، مراکز خرید، پاساژها، مساجد، سالن های کنفرانس، شهربازی و ... پس کافرمایان حق دارند در خرید یک سیستمِ صوتی ایده آل و با دوام دقت و وسواس زیادی نشان دهند. ولی چه نکاتی را باید در زمان خرید یک سیستم خوب و کار آمد از  sedabazar.comدر نظر گرفت.

1-     دوام و استحکام

2-     ضمانت نامه و خدمات پس ازفروش

3-     کیفیت بالای اسپیکرها حتی پس از ساعت ها کار در هفته

4-     ارزنده بودن و نسبت کیفیت به قیمت

5-     نصب بی دردسر و آسان

6-     سازگار با شرایط محیطی با استانداردهای لازم

7-     بی صدا بودن و توان متناسب آمپلیفایرها

خرید میکروفون مناسب برای صدای شما

خرید میکروفون عینا مثل خرید یک دست کت و شلوار می باشد!!! یعنی همانطور که در یک مزون، کت و شلوارهای متعددی را می پوشید و پرو می کنید تا در نهایت آن را که احساس می کنید بیشتر از همه به شما می آید می خرید؛ برای میکروفون هم باید دقیقا همین کار را بکنید. یعنی با میکروفون های مختلفی در شرایط یکسان صدای خود را ضبط کنید تا ببینید در نهایت صدایتان با کدام میکروفون جذابتر و با کیفیت تر ضبط شده است. اینکار را باید فارغ از قیمت و برند هر میکروفونی انجام دهید. ضمنا اینکار را باید هم برای ضبط استودیوئی و هم اجراهای زنده جداگانه انجام دهید.

خرید اسپیکر مناسب برای فضای شما  

یکی از مهمترین نکات در خرید اسپیکرها برای محیط های گوناگون جهت صدارسانی و یا پخش موزیک، توجه به استانداردIP  اسپیکرهاست. یعنی میزان مقاومت بلندگو در برابر نفوذ آب و گردُ غبار؛ مثلا اسپیکری که قرار است در یک استخر نصب شود با اسپیکری که قرار است در یک کافه نصب شود  جدا از توان خروجی، مقاومتِ ورودی و شدت پرتاب صدا؛ باید به دوام و استحکام آن اسپیکربرای آن فضا هم توجه کرد. که کارشناسان صدابازار با سال ها تجربه به این امور کاملا واقف هستند. و می توانند شما را راهنمائی کنند.

مشاوره خرید فنی و تخصصی تجهیزات استودیویی

اگر نیاز به مشاوره تخصصی در امر خرید سیستم های صوتی و یا تجهیزات استودیوئی را دارید. باید با مطرح کردن نیازتان در باب هدف از ساخت استودیو (مثلا: ساخت استودیو برای تولید پادکست و کتاب صوتی یا دوبلاژ و یا آهنگسازی و...) وهمچنین اعلام میزان بودجه ای که به این کار تخصیص داده اید با مشاورین سایت صدابازار بهترین نتیجه را بگیرید. تا در وقت و مقدار پولتان صرفه جوئی کنید. توجه داشته باشید بسیاری از سایت های بین المللی مانند  sweetwater.comهم چنین رویکردی دارند. و با شنیدن نیاز کاربرانشان بهترین راهکار را به آنان ارائه می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

موسیقی | دکوراسیون و منزل