اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208107663223782
در دسترس نیست

وب‌سایت تخصصی شرکت تامین تجارت امیران با نام «امیران برق» شروع به کار کرد!

امیران برق فروشگاه تخصصی سیم و کابل برق و دیگر تجهیزات صنعت انتقال نیرو

کد: 140208107663223782

، تهران , (اخبار رسمی): امیران برق یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان تجهیزات شبکه برق‌رسانی به شمار می‌رود که با اتکا به ایده‌های خلاقانه و رویکردِ تخصص - محورِ مدیرانِ خود، توانسته است تا بسیاری از کمبودها و خلاءهای موجود در این بازارِ پیچیده و بسیار وسیع را برطرف نماید.

امیران برق فروشگاه تخصصی سیم و کابل برق و دیگر تجهیزات صنعت انتقال نیرو
امیران برق فروشگاه تخصصی سیم و کابل برق و دیگر تجهیزات صنعت انتقال نیرو

مجموعه‌ی امیران برق، به عنوان یک فروشگاه اینترنتی جامع و کامل، نیازهای گوناگون کاربران و مشتریان فعال در زمینه صنعت برق را برآورده می‌سازد.

یافتن یک فروشگاه اینترنتی مطمئن در این زمینه که نیازهای خریداران خرد و کلان را به طور همزمان تأمین کند، پروسه بسیار دشواری است که حضور فعال مجموعه امیران برق، پیچیدگی و دشواری این روند را تعدیل و تسهیل کرده است.

امیران برق بستر منحصر به فردی را فراهم آورده است که مشتریان بدون نیاز به تماس با هزاران خرده‌فروشی و گشت‌وگذار بیهوده در این بازار گسترده، قطعات و تجهیزات مورد نظر خود را بیایند و پیش از خریداری، مشاوره تخصصی نیز دریافت کنند. مهم‌ترین محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی امیران برق قابل تامین هستند، شامل این موارد هستند:

  •  کابل‌های شبکه برق فشار ضعیف
  • کابل‌های شبکه برق فشار متوسط
  • کابل‌های شبکه برق زمینی و هوایی
  • کابل‌های شبکه برق خودنگهدار
  • انواع و اقسام کنتاکتورها و کلیدهای مینیاتوری فشار ضعیف
  • انواع سرکابل، مقره و کلمپ‌های ۲۰ کیلو ولت

فروشگاه اینترنتی امیران برق چگونه می‌تواند زنجیره تأمین تجهیزات شبکه برق‌رسانی را متحول سازد؟

مهم‌ترین مزیت امیران برق، نقش پررنگ این مجموعه در تامین و عرضه تمامی انواع کابل‌های برق است. در این زمینه، نیازسنجی های قدرتمند و قابل استنادی توسط مدیران و متخصصان این مجموعه انجام پذیرفته و رعایت همین نکته، امیران برق را متمایز ساخته است. آنان بدون هیچ‌گونه محدودیتی در متراژ، کابل‌های ۲۰ کیلو ولت، فشار متوسط، فشار ضعیف و ساختمانی را به بازار عرضه می‌کنند.

بر مبنای این رویکرد هوشمندانه، آن دسته از مشتریان و صاحبانِ پروژه‌های گوناگونِ ساختمانی که متراژ دقیق کابل‌های مورد نیازشان را نمی‌دانند، می‌توانند با ارائه نقشه کابل‌کشی، ادامه‌ی فرآیند خرید را به مشاوران و فروشندگان مجرب امیران برق بسپارند.

 متخصصّان این مجموعه، روند متراژیابی را به دقّت انجام داده و تمامی مراحل را با توجه به نقشه کابل‌کشیِ ارائه شده توسط مشتری، دنبال می‌کنند تا بتوانند مشتریان خود را به طور منسجم و تخصصی راهنمایی کنند. پس باید به این نکته اشاره کرد که وظایف و اهداف امیران برق به تأمین و عرضه محصولات شبکه برق‌رسانی ختم نمی‌شود. گروهی از افراد متخصص و مجرب در صنعت برق، به عنوان پشتیبان، مشتریان را به لحاظ فنی و تکنیکال حمایت می‌کنند تا روند نیازسنجی آنان به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

چه عاملی مجموعه امیران برق را متمایز می‌کند؟

امیران برق هیچ‌گونه محدودیتی در در زمینه فروش کابل‌های برق ندارد و طیف بسیار وسیعی از کم‌ترین متراژها تا بیشترین متراژها را تحت پوشش قرار داده و به بازار عرضه می‌کند؛ این بدین معناست که مشتریان هر متراژی را که درخواست کنند، مجموعه امیران برق قادر به تأمین آن خواهد بود. 

 امیران برق هر نوع کابلی با هر متراژی به فروش می‌رسد. در این بازار تخصصی، به دلیل وجود محدودیت‌های فراوان در تأمین و عرضه کابل‌های برق در متراژهای کم یا زیاد، بسیاری از مشتریان سردرگم شده و نمی‌دانند که محصولات مورد نیاز خود را از کجا و چگونه تهیه کنند.

این در حالیست که بسیاری از رقبا، به هنگام فروش کابل‌های برق و علی‌الخصوص در متراژهای پایین، محدودیت‌های بسیاری را برای مشتریان خود ایجاد می‌کنند. امیران برق به استفاده از این راهکارهای متمایز و نوین بسنده نکرده و کیفیت را فدای ایجاد تمایز در چگونگی عرضه این محصولات نمی‌کند. 

این مجموعه با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات و محصولات شبکه برق‌رسانی به مشتریان، به این عرصه گام نهاده است و برای مدیران امیران برق، فروش در کنار کیفیت معنا پیدا می‌کند؛ این مجموعه تنها برندهایی را به فروش می‌رساند که در آخرین وندور لیست شرکت نیروی برق تهران بزرگ قرار گرفته اند.

همکاری با معتبرترین نام‌های تجاری فعال در صنعت برق

به جرأت می‌توان گفت که امیران برق با تمامی برندهای شناخته‌شده و معتبری که در وندور لیست شرکتِ توزیع برق تهران بزرگ قرار دارند، همکاری می‌کند. بنابراین، مشتریان می‌توانند از میان طیف وسیعی از نام‌های تجاری، به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند

یکی از مشکلات رایج در این بازار، تعدّد خرده فروشانی است که منافعشان به تعداد محدود و انگشت شماری از برندها گره خورده و همین مسأله موجب شده که حتّی در مورد پروژه‌های متفاوت، بدون توجه به نیازهای مشتری و جزئیاتِ آن پروژه، تجهیزات و ادوات مشابهی را از یک برندِ خاص، به تقاضاکنندگان معرفی کنند تا منافعشان به عنوانِ فروشنده، به خطر نیفتد. 

«امیران برق» که نقاط ضعف و کاستی‌های بازارِ تأمین‌کنندگانِ تجهیزات و ادواتِ شبکه‌های برق را به دقت رصد کرده و مورد ارزیابی قرار داده است، همکاری با بهترین عرضه‌کنندگان را در اولویت قرار داده تا این معضلِ بزرگ را جبران نماید.

چرا همکاری با امیران برق به نفع شماست؟

از بدو تأسیس تاکنون، تأمین تجهیزات و ادوات مرتبط با شبکه برق‌رسانی در ابعاد مختلف، رسالت اصلیِ امیران برق بوده است تا بتواند مشتریان خرد و کلان خود را به یک اندازه راضی نگاه دارد. 

به عنوان مثال، مشتریانی که پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی را در دست دارند، اغلب اوقات برای تهیه ادوات و تجهیزات برق مانند سیم و کابل، مقره و ... با مشکلات زیادی مواجه شده و دچار سردرگمی می‌شوند.

  امیران برق به این بازار گسترده و پیچیده وارد شده است تا این نواقص، کمبودها و خلأها را پوشش دهد تا افرادی که پروژه‌های گوناگونی در دست احداث دارند، به راحتی بتوانند به یک تأمین‌کننده خوش‌نام و قابل اعتماد دسترسی پیدا کنند و به سرعت فرآیند تجهیز شبکه برق‌رسانی پروژه خود را به اتمام برسانند.

در این بازار و برای چنین پروژه‌هایی، تأمین‌کنندگان بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام از آنها فقط با یک برند خاص همکاری می‌کنند. 

همین مسأله، حق انتخاب مشتری را بسیار محدود می‌سازد. ضمناً، باید به این نکته اشاره شود که اغلب این فروشندگان، در ارائه مشاوره فنی و تخصصی ناتوان هستند و حتی در صورتی که نکاتی را به مشتریان گوشزد کنند، منافع خود را در ارجحیت قرار می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امیران برق

امیران برق، تامین‌کننده کلیه تجهیزات شبکه برق‌رسانی، از انواع کابل های شبکه برق اعم از زمینی و خودنگهدار، انواع کنتاکتور و کلیدهای مینیاتوری فشار ضعیف، انواع سرکابل، مقره و کلمپ‌های ۲۰ کیلو ولت است. اولویت اصلی ما، تامین بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات حوزه شبکه‌های برق فشار متوسط و ضعیف بر اساس نیاز مشتری با منصفانه‌ترین قیمت و ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. شیوه کار ما ارتباط سازنده و تعامل طرفین، تسهیل فرآیند خرید و آماد و مشاوره تخصصی جهت نیازسنجی واقعی پروژه شماست.

اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار