کد: 140208137666723835
در دسترس نیست

برند های تولید سرامیک

کارخانه های تولید سرامیک در ایران

کد: 140208137666723835

، گرگان , (اخبار رسمی): کارخانه‌های سرامیک به دلیل تنوع وسیع محصولات سرامیکی، به چندین نوع تقسیم می‌شوند.

کارخانه های تولید سرامیک در ایران
سوپرسرام دارای نمایندگی تمامی کارخانجات سرامیک هست .

سوپرسرام دارای نمایندگی تمامی کارخانجات سرامیک هست و تمامی محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انواع کارخانه کاشی و سرامیک
کارخانه‌های سرامیک به دلیل تنوع وسیع محصولات سرامیکی، به چندین نوع تقسیم می‌شوند. به طور کلی، انواع کارخانه سرامیک عبارتند از:
سرامیک پردیس نیشابور
سرامیک پردیس نیشابور یک شرکت ایرانی متخصص در تولید سرامیک و کاشی است. این شرکت در سال 1363 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در نیشابور، ایران قرار دارد.
سرامیک پردیس نیشاپور طیف وسیعی از محصولات سرامیک از جمله کاشی داخلی و خارجی، سرامیک بهداشتی و مواد اولیه سرامیک را تولید می کند. این شرکت از جدیدترین فناوری ها در صنعت سرامیک استفاده می کند و مشتاق است محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا ارائه دهد.
سرامیک های پردیس نیشاپور با طرح های زیبا و جذاب و متناسب با سلیقه ها و سبک های تزئینی متمایز می شوند. همچنین محصولات این شرکت در اندازه ها و اشکال مختلف متناسب با نیاز مشتری موجود است.
سرامیک پردیس نیشابور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک در ایران است و دارای شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان و توزیع کنندگان در سراسر کشور است. سایت سوپرسرام با داشتن نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور به طور مستقیم سرامیک مورد نظریان مشتریان را در هر رنگ و سایزی از درب کارخانه به پروژه مشتریان ارسال می کند.
سرامیک روناس سمنان
سرامیک روناس سمنان در سال 1374 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر سمنان، ایران قرار دارد.
سرامیک روناس سمنان محصولات متنوعی از سرامیک از جمله کاشی فضای داخلی و خارجی، سرامیک بهداشتی و مواد اولیه سرامیک تولید می کند. این شرکت از جدیدترین فناوری ها در صنعت سرامیک استفاده می کند و مشتاق است محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا ارائه دهد.
برای دیدن محصولات سرامیک روناس سمنان به لینک زیر مراجعه کنید.
https://soperceram.ir/product-category/factories/ronas-semnan-ceramics/

سرامیک ارس اصفهان
سرامیک ارس اصفهان نقش مهمی در عرضه محصولات سرامیکی مرغوب به بازار داخلی و جهانی و ارتقای صنعت سرامیک در ایران دارد. توصیه ما به شما مخاطب گرامی برای خرید سرامیک ارس  با کیفیت مطلوب و قیمت کارخانه به سایت سوپرسرام که نمایندگی کاشی ارس را داراست مراجعه کنید با خرید از این فرشگاه معتبر می‌توانید مزیت ارسال مسقیم محصولات از کارخانه استفاده کنید همچنین شما مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

 سرامیک کارخانه زهره 
کارخانه زهره در شهر کاشمر قرار دارد که یکی از بزرگترین تولید کنندگان سرامیک در کشور است که سالانه به طور متوسط یک میلیون متر مربع سرامیک تولید می کند.

امروزه فروش سرامیک زهره پیشرفت قابل توجه داشته است از مصارف ساختمانی که در پوشش کف و بدنه بخش‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار محبوب هستند، کاشی و سرامیک است. این محصولات در طرح، رنگ و برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند بهتر است شما به عنوان خریدار اطلاعات کافی را در مورد انواع کاشی و سرامیک‌ها داشته باشید.

سوپرسرام دارای نمایندگی تمامی کارخانجات سرامیک هست و تمامی محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد اگر برای پروژه‌های خود وقت کافی برای انتخاب و خرید کاشی و سرامیک را ندارید می‌توانید با مراجعه به سایت سوپرسرام و انتخاب محصول مورد نظر کالای خود را با قیمت درب کارخانه، درمحل پروژه تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

soperceram

کاشی و سرامیک سوپرسرام با سالها تجربه در زمینه خرید، فروش و اجرای کاشی و سرامیک در پروژه های مختلف توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در وب سایت سوپرسرام می توانید انواع کاشی و سرامیک با برندهای مختلف را در طرح ها و رنگ های مختلف بیابید. هدف مجموعه سوپرسرام این است که به مشتریان امکان انتخاب آسان را بدهد.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان