کد: 140211117797223835
در دسترس نیست

کف سرامیکی بادوام و زیبا

کف سرامیکی بادوام و زیبا – با خواص آن آشنا شوید.

کد: 140211117797223835

، گرگان , (اخبار رسمی):  پارامترهای فنی مناسب انتخاب شده (مقاومت در برابر یخ زدگی، ضد لغزش، کثیفی و مقاومت در برابر سایش) راحتی و ایمنی بیشتری در استفاده را برای ما فراهم می کند. پیشنهاد طراحی متنوع به شما این امکان را می دهد که ظاهر کف را با هر سبک داخلی مطابقت دهید. 

کف سرامیکی بادوام و زیبا – با خواص آن آشنا شوید.
کف سرامیکی بادوام و زیبا – با خواص آن آشنا شوید.

کف سرامیکی دارای ویژگی هایی است که هنگام جستجوی سطح عالی بسیار مطلوب است

کف سطحی است که در معرض عوامل مخرب بسیاری قرار دارد. کثیفی، ترافیک سنگین و مانور مبلمان تنها بخشی از آنهاست. قبلاً هنگام انتخاب یک کفپوش بادوام، باید ظاهر زیبایی آن را قربانی می کردید. با این حال، برای سال ها، به لطف فناوری های مدرن تولید، کفپوش های ما توانسته اند هم بادوام و هم زیبا باشند. بهترین مثال برای چنین ترکیبی کف سرامیکی است . تنوع الگوهایی که با کاشی های کف ما را به وجد می آورد تقریباً بی حد و حصر است و می توان آنها را به راحتی با سبک داخلی انتخاب شده مطابقت داد. چه چیزی باعث می شود کاشی ها دوام فوق العاده ای داشته باشند؟ خواص آنها چیست؟ هنگام انتخاب به چه نکاتی باید توجه کرد؟ بخوانید و از کف سرامیکی شگفت زده شوید!

ضد لغزش

با علامت R مشخص شده است - هر چه مقدار بیشتر باشد، کاشی ها کمتر لغزنده هستند. این پارامتر در مکان هایی که در معرض تماس کف با آب هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، ارزش انتخاب کاشی های ضد لغزش برای سالن، تراس و مهمتر از همه برای حمام را دارد . این امر ایمنی و راحتی استفاده را تضمین می کند.

مقاومت در برابر سرما

اگر قرار است از کاشی‌های سرامیکی در فضای باز (مثلاً در تراس) استفاده شود، باید در برابر یخ زدگی مقاوم باشند تا در هنگام کاهش دما به زیر 0 درجه آسیب نبینند. خوشبختانه، امروزه این پارامتر غیرعادی نیست و پیشنهاد کاشی های مقاوم در برابر یخبندان واقعاً بسیار زیاد است. به لطف این، می توانید آزادانه فضای تراس را با فضای داخلی خانه ترکیب کنید و سطوحی خیره کننده و یکنواخت ایجاد کنید.

برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک مانند قیمت کاشی و سرامیک کف 60*60 و سایر مدل ها به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/ceramic/ceramic-60x60/

نوع سطح

این یکی دیگر از مواردی است که باید در انتخاب کاشی کف مورد توجه قرار گیرد. از نظر فنی، اغلب می‌توانید بین کاشی‌های لعابدار (سطوح موجود: مات، نیمه صیقلی و صیقلی) و بدون لعاب (سطوح موجود: مات، صیقلی و ساختاری) یکی را انتخاب کنید. هر یک از آنها با ویژگی های فنی کمی متفاوت و همچنین ظاهر مشخص می شوند. کاشی های مات یا ساختاری فضای داخلی را گرم می کنند، در حالی که کاشی های براق و صیقلی به آن درخشندگی و فضای نوری زیادی می بخشند.

جالب است بدانید که قیمت کاشی و سرامیک دیجی کالا اغلب بالاتر از سایت های تخصصی این محصولات است. پیشنهاد ما استفاده از سایت های تخصصی برای فروش هر محصولی است. سایت سوپرسرام یکی از سایت های تخصصی فروش انواع مدل سرامیک و کاشی می باشد که می توانید این محصول را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

کف سرامیکی دارای ویژگی هایی است که هنگام جستجوی سطح عالی بسیار مطلوب است. پارامترهای فنی مناسب انتخاب شده (مقاومت در برابر یخ زدگی، ضد لغزش، کثیفی و مقاومت در برابر سایش) راحتی و ایمنی بیشتری در استفاده را برای ما فراهم می کند. پیشنهاد طراحی متنوع به شما این امکان را می دهد که ظاهر کف را با هر سبک داخلی مطابقت دهید. این ترکیبی است که موفقیت عملکردی و زیبایی شناختی را تضمین می کند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

soperceram

کاشی و سرامیک سوپرسرام با سالها تجربه در زمینه خرید، فروش و اجرای کاشی و سرامیک در پروژه های مختلف توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در وب سایت سوپرسرام می توانید انواع کاشی و سرامیک با برندهای مختلف را در طرح ها و رنگ های مختلف بیابید. هدف مجموعه سوپرسرام این است که به مشتریان امکان انتخاب آسان را بدهد.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان