کد: 140212077834523835
در دسترس نیست

راه آسان برای تمیز کردن سرامیک کف

راه آسان برای تمیز کردن سرامیک کف چیست ؟

کد: 140212077834523835

، گرگان , (اخبار رسمی): سرامیک ها چه برای نمای بیرونی و چه داخلی خانه شما، گزینه ای همه کاره هستند که می توانید به روش های مختلفی از آن استفاده کنید. با این حال، باید بدانید که تمام کاشی ها اگر به درستی تمیز نشوند، بی فایده می شوند.

راه آسان برای تمیز کردن سرامیک کف چیست ؟
راه آسان برای تمیز کردن سرامیک کف چیست ؟

کف کاشی و سرامیک بسیار بادوام است، اما برخی از آنها نیاز به مراقبت ویژه دارند. کاشی و سرامیک کف نیاز به مراقبت ویژه دارد.برای دیدن سرامیک های ارزان و با کیفیت به سایت سوپرسرام مراجعه کنید

چگونه سرامیک ها را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن سرامیک کف ، همیشه لازم نیست برای خرید محصولات پاک کننده از بازار پول خرج کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که می تواند به شما در تمیز کردن کاشی های کف حمام کمک کند:

سرکه : سرکه تقریباً در هر خانه ای وجود دارد و به دلیل اسیدی بودن، در از بین بردن باکتری ها و سایر میکروب ها بسیار موثر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که 50 درصد آب و 50 درصد سرکه را در یک بطری اسپری مخلوط کنید و محلول را روی کاشی های کثیف اسپری کنید و آن را بشویید.

نمک: نمک موجودات تک سلولی را کم آب می کند و به عنوان یک درمان عالی برای تمیز کردن کاشی ها عمل می کند. باید کاشی ها را با پارچه خیس کنید و سپس مقداری نمک روی آنها بپاشید. برای گرفتن بهترین نتیجه باید یک شب بماند.

جوش شیرین : جوش شیرین به طور گسترده ای برای تمیز کردن استفاده می شود. این به از بین بردن باقی مانده یا علائم سیاه روی کاشی ها کمک می کند. یک قاشق چای خوری جوش شیرین با لیمو یا سرکه یک راه بسیار موثر برای تمیز کردن کاشی های کف حمام است.

مواد شیمیایی برای تمیز کردن کاشی ها نیز در بازار موجود است.

چگونه کاشی های کف را تمیز کنیم؟ من همیشه توصیه می کنم از چیزهایی که به راحتی در خانه در دسترس هستند استفاده کنید، زیرا همیشه نمی توان محلول های تمیز کننده یا سایر محصولات را زمانی که وقت کم دارید خریداری کرد. برای تمیز کردن کاشی،

محلولی از مواد شوینده و آب گرم درست کنید

می توانید آن را اسپری کنید و سپس آن را در یا بمالید

پارچه را به محلول آغشته کنید و کثیفی را از بین ببرید.

سپس سطح را باید با یک حوله تمیز خشک کرد

این ساده ترین پاسخ به سوال شما (مواد شیمیایی پاک کننده کاشی) است.

از کاشی و سرامیک خود با دست های ملایم و برخی تکنیک های تمیز کردن هوشمند محافظت کنید تا کاشی و ملات سیمان و کاشی های کف سرامیکی خود را به خوبی ظاهر کنید. آموزش تمیز کردن کاشی و سرامیک

آشپزخانه یا حمام شما کاملا تمیز نمی شود مگر اینکه کف ها را تمیز کنید. اگرچه هر بار که میز را پاک می کنید نیازی به انجام این کارها نیست، مهم است که به علائم کثیفی یا کثیفی روی کاشی کف توجه کنید.

کف کاشی و سرامیک بسیار بادوام است، اما برخی از آنها نیاز به مراقبت ویژه دارند. کاشی و سرامیک کف نیاز به مراقبت ویژه دارد.برای دیدن سرامیک های ارزان و با کیفیت به سایت سوپرسرام مراجعه کنید

چگونه کاشی و سرامیک را تمیز کنیم؟

کاشی‌های سرامیکی و کاشی‌های کف بسیار بادوام هستند، اما چند چیز وجود دارد که می‌تواند تمیز نگه‌داشتن آنها را آسان‌تر کند.

زباله های سست را تمیز کنید: کف کاشی های سرامیکی را به طور مرتب تمیز کنید تا از صاف شدن آنها جلوگیری کنید.یکی از سرامیک هایی که در عین کیفیت بالا به راحتی تمیز می شود سرامیک زهره است برای دیدن این محصول به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/factories/zohreh-tile/

کف شوی مناسب را انتخاب کنید: برای تمیز کردن کاشی‌های سرامیکی با استفاده از شوینده، از مواد شوینده ملایم و آب تمیز استفاده کنید. دستشویی های پارچه ای و جیر برای تمیز کردن کاشی های سرامیکی بهترین هستند زیرا پاک کننده های اسفنجی آب کثیف را به داخل خط تزریق فشار می دهند و تمیز کردن آن را دشوارتر می کنند. همیشه هنگام شستشوی زمین آب را عوض کنید. آب کثیف معادل کف ابر است.

به دنبال لکه های کاشی و سرامیک باشید: در صورت مشاهده تغییر رنگ، سعی کنید نوع لکه را مشخص کرده و با مواد شوینده مناسب پاک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

soperceram

کاشی و سرامیک سوپرسرام با سالها تجربه در زمینه خرید، فروش و اجرای کاشی و سرامیک در پروژه های مختلف توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در وب سایت سوپرسرام می توانید انواع کاشی و سرامیک با برندهای مختلف را در طرح ها و رنگ های مختلف بیابید. هدف مجموعه سوپرسرام این است که به مشتریان امکان انتخاب آسان را بدهد.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان