اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208147670315004
در دسترس نیست

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس در مرکز تهران (عباس آباد)

تعمیرگاه و نمایندگی لکسوس در تهران

کد: 140208147670315004

، تهران , (اخبار رسمی): آیا شما هم از دارندگان خودروهای لوکس و با کیفیت لکسوس هستید؟ آیا به دنبال یک تعمیرگاه مجهز و متخصص برای نگهداری و تعمیر خودروی خود هستید؟ آیا می‌خواهید از خدمات پس از فروش مطمئن و با کیفیت لکسوس بهره‌مند شوید؟ بهترین پیشنهاد تعمیرگاه تویوتا و لکسوس است. تویوتا کورد با 10 سال سابقه در خدمت شماست.

تعمیرگاه و نمایندگی لکسوس در تهران
تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس در مرکز تهران (عباس آباد) با مدیریت مهندس آرمان کریم پور

مجتمع تویوتا و لکسوس با مدیریت مهندس کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن سه شعبه در شمال شرق(نیاوران)،مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) واقع شده است.

با انتخاب تعمیرگاه لکسوس در تهران، شما می‌توانید به راحتی خودروی خود را به تعمیرگاه بسپارید و با اطمینان کامل، خودروی خود را به دست بگیرید. همچنین، با انتخاب این تعمیرگاه، شما می‌توانید از خدمات پس از فروش و ضمانت کیفیت بالای این تعمیرگاه بهره‌مند شوید.

لکسوس یکی از برندهای معتبر و محبوب خودروسازی در جهان است که با تولید خودروهای لوکس و با کیفیت، جایگاه ویژه‌ای در بازار دارد. اگر شما هم یکی از دارندگان این خودروهای زیبا و گران‌قیمت هستید، حتما می‌دانید که نگهداری و تعمیر این خودروها نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد. برای این منظور، شما باید از تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز و معتبر لکسوس استفاده کنید که با استانداردهای بین‌المللی این برند هماهنگ باشند.

اما چگونه می‌توانید بهترین تعمیرگاه لکسوس در تهران را پیدا کنید؟

ما به شما  تویوتا کورد رامعرفی می‌کنیم در مجموعه تویوتا کورد بخش  تعمیرگاه لکسوس lexus  بهترین و مجهزترین تعمیرگاه‌ لکسوس در تهران  با دارا بودن بهترین متخصصان و مهندسان می باشد. این تعمیرگاه با داشتن کادری متخصص و مجرب، از آخرین تجهیزات و ابزارهای تعمیر خودرو استفاده می‌کند و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:

تعمیر و تعویض قطعات موتور، گیربکس، ترمز، سوسپانسیون، برق و الکترونیک خودرو

تعمیر و تعویض لاستیک، رینگ، باتری، روغن، فیلتر و سایر موارد مصرفی خودرو

تنظیم و تعیین زاویه چرخ‌ها (wheel alignment)، تعادل بندی چرخ‌ها (wheel balancing)، تنظیم سرعت‌سنج (speedometer calibration) و سایر تنظیمات فنی خودرو

بررسی و تعمیر سیستم‌های ایمنی خودرو مانند ایربگ (airbag)، آنتی‌لاک (antilock)، آنتی‌اسکید (antiskid)، تراکشن کنترل (traction control) و سایر سیستم‌های کنترل پایداری خودرو

بررسی و تعمیر سیستم‌های رفاهی خودرو مانند کولر (air conditioner)، گرمکن (heater)، صندلی برقی (power seat)، شیشه برقی (power window)، آینه برقی (power mirror)، سانروف (sunroof)، سیستم صوتی (sound system) و سایر سیستم‌های الکترونیکی خودرو

نصب و راه‌اندازی انواع لوازم جانبی و افزونه‌های خودرو مانند دوربین عقب (rear camera)، سنسور پارک (parking sensor)، رادار (radar)، ناوبری (navigation)، بلوتوث (bluetooth)، کروز کنترل (cruise control) و سایر لوازم جانبی خودرو

شستشو، پولیش، واکس، نانو، سرامیک و سایر خدمات زیبایی خودرو

تعمیرگاه لکسوس با داشتن مجوز رسمی از نمایندگی لکسوس در تهران، تضمین می‌کند که خدمات ارائه شده به شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند. همچنین، این تعمیرگاه با ارائه گارانتی کتبی برای تعمیرات انجام شده، اطمینان شما را جلب می‌کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و رزرو وقت، می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وبسایت این تعمیرگاه مراجعه کنید:

شماره تلفن: 09123772052

وبسایت:www.toyotakurd.ir

آدرس : عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۸ بعدازظهر، پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر

تعمیرگاه لکسوس کورد منتظر حضور شما عزیزان است. ما به شما قول می‌دهیم که با مراجعه به این تعمیرگاه، خودروی لکسوس خود را در بهترین شرایط نگه دارید و از رانندگی آن لذت ببرید.

به طور کلی، تعمیرگاه لکسوس در تهران با داشتن تجهیزات پیشرفته، قطعات اصلی و تیم مجرب و متخصص، خدمات تعمیر و نگهداری انواع خودروهای لکسوس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه تویوتا کورد

مدیریت تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس با دارا بودن 3 مجموعه تعمیرگاهی در سطح شمال شرق (آجودانیه ) و مرکز شهر تهران(عباس آباد) و شمال تهران با ماموریت ارائه خدمات ناب و مطلوب به مشتریان گروه تویوتا و لکسوس تلاش دارد, تا با حفظ نگرش مهندسی در خدمات و ارائه خدمات تعمیراتی سبز در خدمت شما عزیزان باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید