اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208257688215004
در دسترس نیست

برترین تعمیرگاه لکسوس در تهران

کد: 140208257688215004

، تهران , (اخبار رسمی): مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن سه شعبه در شمال شرق(نیاوران)،مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر هستند.

برترین تعمیرگاه لکسوس در تهران
تعمیرگاه لکسوس در تهران

تعمیرگاه تویوتا کورد ؛ کادر این مجموعه از ماهرترین و کارآزموده ترین افراد هستند و به شما این اطمینان را میدهند که خودرو شما با همان استانداردی که تولید میشود، تعمیر و نگهداری نیز می شود.

وقتی صحبت از نگهداری و تعمیر خودروی لکسوس در تهران می شود، به تعمیرگاه لکسوس ما نگاه نکنید. تیم متعهد ما متشکل از تکنسین های با تجربه ما متعهد به ارائه خدمات درجه یک و اطمینان از اینکه لکسوس شما مراقبت و توجهی را که شایسته آن است دریافت می کند.

‏ما در تعمیرگاه لکسوس نیازهای منحصر به فرد دارندگان وسایل نقلیه لوکس را درک می کنیم و تخصص و ابزارهای تخصصی را برای رسیدگی به تمام جنبه های نگهداری و تعمیرات لکسوس داریم. خواه تعمیر و نگهداری معمولی مانند تعویض روغن، سرویس ترمز، یا چرخش لاستیک، یا تعمیرات پیچیده تر مربوط به موتور، گیربکس یا سیستم های الکتریکی باشد، تکنسین های ما دانش و مهارت هایی را دارند که کار را به درستی انجام دهند.

‏ما به استفاده از قطعات و لوازم جانبی اصلی لکسوس افتخار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وسیله نقلیه شما استانداردهای بالای عملکرد و قابلیت اطمینان خود را حفظ می کند. تعهد ما به کیفیت شامل خدمات ما نیز می شود، زیرا ما در تلاش هستیم تا تجربه ای بدون دردسر و بدون دردسر را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

‏علاوه بر تخصص فنی، خدمات و رضایت مشتریان را نیز در اولویت قرار می دهیم. ما درک می کنیم که تعمیر وسیله نقلیه شما می تواند باعث ناراحتی شود، بنابراین هدف ما این است که این روند را تا حد امکان راحت کنیم. از برنامه ریزی قرار ملاقات گرفته تا ارائه ارتباطات شفاف در مورد وضعیت وسیله نقلیه شما، هدف ما فراتر از انتظارات شما در هر مرحله است.

‏علاوه بر این، تعمیرگاه لکسوس در تهران ما مجهز به تجهیزات و ابزارهای تشخیصی پیشرفته است که به ما این امکان را می‌دهد تا هر گونه مشکلی که ممکن است خودروی شما با آن مواجه شود را به‌دقت شناسایی و برطرف کنیم. این تضمین می کند که لکسوس شما در دستان توانا قرار دارد و هرگونه تعمیر با دقت و توجه به جزئیات انجام می شود.

‏در نهایت، هدف ما این است که شریک مورد اعتماد شما در حفظ عملکرد، ایمنی و طول عمر خودروی لکسوس شما باشیم. فرقی نمی‌کند سوار خودروهای سدان، شاسی‌بلند یا هیبریدی می‌شوید، می‌توانید برای ارائه خدمات استثنایی به تعمیرگاه لکسوس ما در تهران اعتماد کنید و وسیله نقلیه خود را در بهترین حالت خود نگه دارید.

‏وقتی نوبت به مراقبت از لکسوس شما می رسد، تعمیرگاه  و نمایندگی لکسوس در تهران ما را به دلیل تخصص بی نظیر، قطعات اصلی و تعهد به برتری انتخاب کنید. تفاوت کار با تیمی را تجربه کنید که اشتیاق شما به وسایل نقلیه لوکس را دارد و به ارائه بالاترین استانداردهای مراقبت از لکسوس شما اختصاص دارد.

ادرس ما:

شعبه1:نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج

شعبه 2: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه3:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1 ،

با مدیریت مهندس کریم پور

09123772052

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه تویوتا کورد

مدیریت تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس با دارا بودن 3 مجموعه تعمیرگاهی در سطح شمال شرق (آجودانیه ) و مرکز شهر تهران(عباس آباد) و شمال تهران با ماموریت ارائه خدمات ناب و مطلوب به مشتریان گروه تویوتا و لکسوس تلاش دارد, تا با حفظ نگرش مهندسی در خدمات و ارائه خدمات تعمیراتی سبز در خدمت شما عزیزان باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید