اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208307694323916
در دسترس نیست

نیسان های وارداتی معین خودرو اروند بزودی در سامانه یکپارچه

کد: 140208307694323916

، (اخبار رسمی): چندی پیش نیسان های وارداتی توسط شرکت معین خودرو اروند وارد کشور شدند و شنیده ها حاکی از این است که به زودی چهار خودرو وارداتی این شرکت در وب سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار میگیرد .

نیسان های وارداتی معین خودرو اروند بزودی در سامانه یکپارچه
ماشین ایکس تریل 2023 معین خودرو اروند در شوروم این شرکت

شرکت معین خودرو اروند چهار مدل خودرو از برند محبوب و ژاپنی نیسان را  به تازگی وارد کشور کرده است. این مدل‌ها شامل ایکس تریل 2023، سانی 2023 و کیکس 2023 و سانی 2023 اولد فیس می‌شوند. این خودروها از آخرین فناوری‌ها و امکانات راحتی و ایمنی برخوردار هستند و قرار است به تازگی در بازار خودرو ایران عرضه گردند .

نیسان ایکس تریل 2023

خودروی نیسان ایکس تریل 2023 یک خودروی کراس اور کامپکت خانوادگی است که با طراحی مدرن و امکانات فنی برجسته، انتخابی مناسب برای خانواده‌ها است این خودرو از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. حجم موتور 2.5 لیتری با تنفس طبیعی و گیربکس CVT از مشخصات این خودرو می باشد .

طراحی

ایکس تریل 2023 دارای طراحی جدیدی است که شامل جلوپنجره جدید، چراغ های جلو و عقب جدید و سپرهای جدید است. این طراحی جدید ظاهری مدرن تر و جذاب تر به خودرو می دهد.

کابین

ایکس تریل 2023 دارای کابین جدیدی با طراحی مدرن تر و امکانات بیشتر است. این کابین دارای یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی استاندارد است که می توان آن را به یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی اختیاری ارتقا داد. همچنین دارای یک سیستم صوتی Bose اختیاری، سیستم ناوبری اختیاری و سقف پانوراما اختیاری است.

موتورها

ایکس تریل 2023 با دو موتور مختلف عرضه می شود. موتور پایه یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر است که 181 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور با یک جعبه دنده CVT ارائه می شود. موتور اختیاری یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی است که 242 اسب بخار قدرت و 332 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور نیز با یک جعبه دنده CVT ارائه می شود.

ایمنی

ایکس تریل 2023 دارای رتبه بندی ایمنی کلی پنج ستاره از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS) است. این خودرو همچنین دارای رتبه بندی ایمنی برتر از مؤسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) است.

نیسان سانی 2023

نیسان سانی 2023 نیز یک خودرو شهری سدان کوچک و مدرن از شرکت نیسان است که با مصرف سوخت پایین و امکانات مدرن، گزینه‌ای مناسب برای سفر های بین شهری و درون شهری است. از طرفی قیمت این خودرو با توجه به نمونه های مشابه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادیست . 

طراحی

سانی 2023 دارای طراحی جدیدی است که شامل جلوپنجره جدید، چراغ های جلو و عقب جدید و سپرهای جدید است. این طراحی جدید ظاهری مدرن تر و جذاب تر به خودرو می دهد.

کابین

سانی 2023 دارای کابین جدیدی با طراحی مدرن تر و امکانات بیشتر است. این کابین دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی استاندارد است که می توان آن را به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی اختیاری ارتقا داد. همچنین دارای یک سیستم صوتی Bose اختیاری، سیستم ناوبری اختیاری و سقف پانوراما اختیاری است.

موتور

سانی 2023 با یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر عرضه می شود که 118 اسب بخار قدرت و 149 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور با یک جعبه دنده CVT ارائه می شود.

ایمنی

سانی 2023 دارای رتبه بندی ایمنی کلی چهار ستاره از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS) است. این خودرو همچنین دارای رتبه بندی ایمنی برتر از مؤسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) است.

نیسان کیکس 2023 

کیکس 2023 نیز یک خودروی کروس‌اوور کامپکت است که با ظاهری جذاب و امکانات فنی برجسته، انتخابی مناسب برای ماجراجویی‌های خارج از شهر است. این مدل‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات ایمنی برجسته برخوردار هستند و با طراحی مدرن و جذاب، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.
کیکس 2023 دارای رتبه بندی ایمنی کلی پنج ستاره از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS) است. این خودرو همچنین دارای رتبه بندی ایمنی برتر از مؤسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) است.

امکانات استاندارد کیکس 2023 شامل موارد زیر است:

سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی

رادیو ماهواره ای

بلوتوث

اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو

دوربین دید عقب

سیستم ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده

هشدار خروج از خط

کروز کنترل تطبیقی

خودرو چهارم وارداتی از سری نیسان های وارداتی خودرو سانی 2023 اولد فیس است این خودرو از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با خودرو نیو فیس سانی 2023 دارد و در این خودرو سعی شده که تمام 

گفتنیست شرکت معین خودرو اروند هفته پیش از این چهار نیسان وارداتی رو نمایی کرد و طرفداران برند نیسان و این خودرو ها بسیار مشعوف شدند . در حال حاضر چهار خودرو در شوروم معین خودرو هستند و شما میتوانید با مراجعه به وب سایت معین خودرو اروند از جزئیات فروش قیمت و ... آگاهی کسب نمایید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار