اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209057702123235
در دسترس نیست

تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار

کد: 140209057702123235

، (اخبار رسمی): اگر شما نیز جزو دسته افرادی هستید که به فکر ایجاد پیج افتاده اید و به دنبال کسب درآمد مجازی هستید بایستی بدانید که در این فضا تعداد فالوور برای شما اصل مهم و اولویت محسوب می شود ،چرا که فالوور سبب دیده شدن شما و در نتیجه جذب کاربران اینستاگرامی می‌شود

تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار
تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار
تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار
تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار

همان طور که می دانید اینستاگرام امروزه به بستری برای درآمد زایی و گذراندن وقت اوقات تبدیل شده است و بیشتر افراد امروزه از آن استفاده میکنند ، می توان گفت اینستاگرام یک برنامه بزرگ برای کسب درآمد نیز محسوب میشود و افراد زیادی از اینستاگرام درآمد بدست می آورند .

با رشد و گسترش این برنامه حتی افراد که صاحب مغازه های و فروشگاه ها هستند به فکر ایجاد پیج و حتی سایت افتاده اند چرا که در فضای مجازی افرادی که شما را می بینند از سراسر کشور و حتی دنیا هستند و اگر فردی بتواند کاربران زیادی را به خود جذب کند فروش خود را در سراسر کشور بالا برده است .
اگر شما نیز جزو دسته افرادی هستید که به فکر ایجاد پیج افتاده اید و به دنبال کسب درآمد مجازی هستید بایستی بدانید که در این فضا تعداد فالوور برای شما اصل مهم و اولویت محسوب می شود ،چرا که فالوور سبب دیده شدن شما و در نتیجه جذب کاربران اینستاگرامی می‌شود ، برای همین است که امروزه افراد فعال در اینستاگرام به دنبال جذب فالوور هستند .

چه پیج های عادی باشید و چه پیج های بیزنسی فعال در حوزه های بلاگری ،واینری ، فروشگاهی ، خدماتی و... نیاز به فالوور دارید و هر چه قدر بتوانید فالوور خود را افزایش دهید همان قدر موفق تر هستید ؛ درست است که حتی با تعداد فالوور کم هم می توان فروش داشت و مشتریان ثابت خود را داشت اما هر چقدر این نهاد بیشتر باشد و روند افزایش فالوور صعودی باشد نتیجه موفقیت شما را در پی خواهد داشت .

تعداد فالوور ها در پیج های برند ساز نیز اهمیت فراوانی دارد ، چرا که هم سبب تبلیغ برندشان به صورت گسترده از طریق فالوور می‌شود و هم فالوور ها به دنبال خود سایرین را نیز جذب می کنند و این موضوع سبب افزایش یکباره و سریع فالوور ها میشود ، البته درست است که نرخ تعامل در پیج ها نیز اهمیت فراوانی دارد اما در مرحله اول تعداد فالوور مهم تر و اساسی تر می باشد .

در ادامه مقاله به اهمیت فالوور در افزایش سود و موفقیت پیج های اینستاگرامی اشاره خواهیم کرد و به صورت دقیق علت اینکه افراد در تلاش هستند تا فالوور های خود را افزایش دهند بررسی خواهیم کرد .

فالوور چیست و اهمیت آن در اینستاگرام 
فالوور ها یا همان دنبال کنندگان (follower) اینستاگرام به دسته ای از کاربران اینستاگرامی گفته میشود که صاحب پیج هستند و بر اساس میل و علاقه خود سایر افراد را دنبال میکنند و از آنها حمایت میکنند و محتوای تولیدی آنها را دیده و استفاده میکنند .

اینستاگرام در طی چند سال اخیر رشد گسترده ای میان مردم داشته و با اختصاص حدود یک میلیارد کاربر به خود جز محبوب ترین برنامه ها شناخته میشود ، افرادی که علاقه زیادی به معروفیت و محبوبیت میان مردم دارند اینستاگرام بهترین گزینه برای آنها محسوب میشود ، و همچنین این برنامه برای افرادی که قصد فروش محصولات خود را دارند یکی از درجه یک ترین برنامه ها شناخته میشود چون توسط قشر عظیمی از مردم در سرتاسر دنیا دیده خواهند شد .

امروزه تعداد افرادی که در حال اضافه شدن به اینستاگرام هستند در حال افزایش می باشد و اگر شما قصد جدی برای داشتن پیج و بدست آوردن درآمد هستید نیاز به فالوور دارید .

فالوور ها نقش بسزایی در معروفیت شما دارند و همچنین سبب تبلیغ شما میشوند ، امروز افرادی که فالوور بیشتری دارند محبوب تر هستند و درآمد بسیار زیادی از این طریق بدست می آورند ، در حالت کلی برای اینکه به آرزو و خواست خود برای پیشرفت در اینستاگرام برسید صدرصد نیاز به فالوور دارید .

تاثیرات فالوور در رشد پیج 

فالوور بالا تاثیر بسیار زیادی در رشد پیج دارد که در ادامه تک تک آنها را بررسی خواهیم کرد .

رابطه مستقیم تعداد فالوور با افزایش اینستاگرام 

یکی از حقیقت هایی که وجود دارد این است که افرادی که تعداد فالوور بالاتری نسبت به سایر پیج ها دارند جذب فالوور بیشتری را نیز خواهد داشت ، کاملا واضح و مشخص می باشد که افراد براساس ظواهر کاری را انجام می دهند و به پیج هایی که تعداد فالوور آنها بیشتر است اعتماد می کنند برای مثال شما با دو پیج روبه رو هستید که هر دو هم حوزه و همکار هستند و یکی از آنها حدود ۱۰۰۰ عدد فالوور دارد و دیگری ۵۰ هزار فالوور دارد در این حالت شما پیج ۵۰ هزارتایی را انتخاب خواهید کرد و همین علت سبب افزایش تعداد فالوور می‌شود .

حتی بسیار پیش آمده است که افراد قبل اینکه پیج خود را به تبلیغ بدهند ابتدا تعداد فالوور خود را افزایش می دهند و ممکن است از طریق خرید فالوور تعداد فالوور خود را افزایش دهند و سپس اقدام به تبلیغ می‌کنند چرا که اگر تعداد فالوور کمتر باشد کمتر کسی وارد پیج شده و آن را دنبال می کنند ، اما اگر ببینند که این پیج دنبال کنندگان بیشتری دارد ترغیب میشوند تا آن را دنبال کنند چون تشخیص می دهند این اکانت محبوبیت بیشتری دارد .

پس هر چه تعداد فالوور های شما بیشتر باشد افراد بیشتری شما را دنبال خواهند کرد و به مرور سبب افزایش تعاملات میشوند و به مرور تعداد لایک ، ویو ، کامنت و... شما نیز افزایش پیدا میکند و همین علل سبب رشد شما میشود.

فالوور بالا کمک کننده برای ورود به اکسپلور 

یکی از اهداف افرادی که در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند و دغدغه بسیاری از ادمین ها ورود به اکسپلور اینستاگرام می باشد ، اما سوال اصلی این است که آیا تعداد فالوور به ورود به اکسپلور اینستاگرام کمک میکند یا خیر ؟ بایستی بدانید که تعداد فالوور زیاد کمک کننده می باشد اما نه به صورت مستقیم ، به عبارتی زمانی که تعامل پیج شما بالاتر باشد اینستاگرام پست شما را وارد اکسپلور اینستاگرام می کند تا افراد بیشتری پست شما را ببینند .

زمانی که تعداد فالوور شما بیشتر می باشد و شما محتوایی را در صفحه خود به اشتراک می گذارید چون تعداد دنبال کنندگان شما زیاد می باشد در همان لحظات اولیه پست گذاری افراد بیشتری پست شما را می بینند و همین عامل سبب ورود شما به اکسپلور اینستاگرام میشود ،  و با ادامه یافتن این روند و اتفاق افراد بیشتری وارد پیج شما میشوند و شما را فالوو می کنند.
فالوور بالا باعث جلب اعتماد کاربران میشود 

با توجه به گسترش روزافزون اینستاگرام و محبوبیت این افرادی که در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده و پیج ایجاد کرده اند بسیار افزایش پیدا کرده است و زمانی که فردی تمایل به خرید محصولی دارد با تعداد بسیار زیادی پیج مواجه میشود و در این زمان صفحه ای را انتخاب می کند که تعداد فالوور بیشتری دارد .

بحث اعتماد سازی در اینستاگرام به وسیله فالوور بسیار آسان تر است چرا که فالوور بالا و در ادامه ویو و لایک بیشتر و بالاتر نشان دهد ه این است که پیج معتبر است برای همین افرادی زیادی آن را دنبال کرده اند و جزو مشتریان این صفحه هستند ، همین عامل سبب میشود افراد به این پیج اعتماد کرده و از آن خرید کنند .

بعد از اعتماد سازی و جذب افراد ، اکانت و صفحه شما در معرض دید افراد بیشتری قرار میگیرد چرا که دنبال کنندگان شما ، صفحه شما را به سایر افراد نیز معرفی می‌کنند و محتوای تولیدی شما را حمایت کرده و به دوستان و آشنایان خود می فرستند به همین ترتیب هم صاحب اعتماد کاربران خود میشوید و هم توسط افراد بیشتری دیده میشوید .
بدست آوردن درآمد بیشتر به کمک فالوور های زیاد 

در اینستاگرام زمانی می توانید محصولات خود را به کاربران اینستاگرام نشان دهید که آنها یا جزو فالوور های شما باشند یا بتوانید به نحوی وارد اکسپلور اینستاگرام شوید ، پس اگر پیج شما از نوع فروشگاهی می باشد و محصولاتی در پیج خود برای فروش دارید هر چه تعداد فالوور شما بیشتر باشد افراد بیشتر و مشتریان بیشتری نیز خواهید داشت پس هر چه فالوور جدید وارد پیج شما شود به همان نسبت می توان مشتریان بیشتری نیز بدست آورد .

اگر صاحب پیج های بلاگری و واینری هستید با توجه به افزایش فالوور های خود می توانید از طریق تبلیغات درآمد خود را افزایش دهید ، چرا که سایر پیج ها از شما خواهند خواست آنها را تبلیغ کنید در این صورت می توانید نرخ تبلیغات را بالا ببرید و درآمد خود را افزایش دهید ، پس بدست آوردن فالوور بسیار کمک کننده به پیج های مختلف می باشد ، همچنین می تواند در کنار داشتن مشتریان ثابت قدیمی خود افراد جدیدی را نیز بدست آوردید  محصولات بیشتری را نیز بفروشید .

آیا فالوور بخریم یا خیر ؟

اینستاگرام صفحه بزرگی می باشد که می توان بدون هیچ محدودیتی با مخاطبان خود در ارتباط بوده و فعالیت کنند و فرصت مناسبی برای پیشرفت محسوب میشود .

در قسمت های بالا به ارزش و اهمیت فالوور در رشد و پیشرفت پیج پی بردید و دانستید که وجود فالوور و افزایش تعداد آن از ضروریت های رشد شما محسوب میشود و بدون فالوور عملا شما نمی توانید به پله های موفقیت خود برسید .

یکی از روش های افزایش فالوور که به راحتی می توان آن را بدست آورد و کم ترین هزینه را به دنبال خود دارد و در کمترین زمان ممکن به پیج شما اضافه میشوند و رشد و پیشرفت شما روند صعودی به خود میگیرد خرید فالوور اینستاگرام می باشد ، خرید فالوور واقعی اینستاگرام مزایای زیادی را به همراه دارد که می توانید با خواندن دلایل خرید فالوور اینستاگرام به آنها پی ببرید و در صورت نیاز اقدام به خرید فالوور واقعی کنید .

با خرید فالوور اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان شما بسیار افزایش پیدا می کند و می توان از این طریق افراد را ترغیب به خرید از محصولات پیج کرد ، البته بایستی به این نکته توجه کنید که خرید فالوور اصول مخصوص به خود را دارد و باید بر اساس الگوریتم اینستاگرام انجام در غیر این صورت می تواند مشکلاتی برای پیج ایجاد کند .

و همچنین یک سری نکات ساده که قبل خرید فالوور باید به آنها توجه کنید این است که :

  • فالوور خریداری شده یکباره و زیاد نباشد چون می تواند سبب شادوبن شدن پیج شود .
  • از سایت های مطمئن و معتبر اقدام به خرید فالوور کنید و دقت کنید که فالوور های خریداری شده فیک نباشند .
  •  تنها خرید فالوور برای پیج ها کافی نیست و در ادامه باید اقدام به خرید لایک ،ویو و... نیز بکنید تا تمامی موارد افزایش پیدا کنند .
  • چرا تنها خرید فالوور برای پیج ها کافی نیست همان طور که در بالا اشاره شد شما نباید فقط به خرید فالوور اینستاگرام بسنده کنید  چرا که ممکن است افرادی که وارد پیج شما میشوند متوجه عدم هماهنگی و همخوانی تعداد فالوور ها با لایک و کامنت شما شوند و اعتماد خود را از دست بدهد ، حتی ممکن است اینستاگرام این گونه تشخیص دهد که این صفحه و پیج محتواهای تولیدی قوی و مورد پسند کمی دارد که های مخاطبان خود آن را لایک و کامنت نمی کنند و در نتیجه پست شما را به افراد کمتری نشان دهد و از ورود به اکسپلور جلوگیری کنید .

    نتیجه گیری 

    بی شک آنچه که در اینستاگرام کمک کننده به رشد شما می باشد داشتن تعداد دنبال کنندگان بیشتر می باشد و هر چه توانایی شما در افزایش تعداد آنها بالاتر برود به همان میزان درآمد و پیشرفت شما افزایش پیدا میکند ، ما در این مقاله سعی کردیم به اهمیت و تاثیر فالوور اینستاگرام در کسب و کار شما اشاره کنیم و امیدواریم که بتوانید از این مقاله نهایت استفاده را بکنید .

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    متا فالوور بهترین سایت خدمات اینستاگرام

    سایت متا فالوور در حوزه خدمات شبکه های مجازی کار می کند و افتخار این را دارد در کنار شما باشد تا پیجتان در شبکه های اجتماعی دیده شود.

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]