اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209127711723849
در دسترس نیست

تزریق فیلر در کلینیک غزل بابل

تزریق فیلر در بابل

کد: 140209127711723849

، بابل , (اخبار رسمی): تزریق فیلر یکی از روش‌های بسیار محبوب زیبایی برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست صورت است. هدف از تزریق فیلر یا تزریق ژل افزایش حجم از دست رفته پوست است. در نتیجه هم چین و چروک‌ها درمان می‌شوند و هم افتادگی پوست شما برطرف خواهد شد.

تزریق فیلر در بابل
تزریق فیلر در بابل

فیلر نوعی داروی زیبایی و کم تهاجم است که علاوه بر رفع چین و چروک ها، دارای کاربردهای دیگری مثل حجیم سازی گونه ها و لب ها نیز می باشد. شما برای تزریق فیلر در بابل می توانید به کلینیک غزل مراجعه کنید.

 همانگونه که متوجه شدید تزریق ژل می‌تواند شکاف‌های ایجاد شده در پوست شما ناشی از چروک‌ها را پر کرده و در نتیجه صورت شما را جوان‌تر می‌کند. همچنین اگر پوستی افتاده دارید با تزریق ژل می‌توانید حجم پوست را افزایش داده و در نتیجه پوستی محکم و شاداب داشته باشید. با تزریق ژل حتی از چروک شدن بیشتر پوست خود نیز جلوگیری خواهید کرد.

ژل‌ها ماده مصنوعی هستند که توانسته‌اند مجوز  FDA را به دست بیاورند. این تأییدیه نشان می‌دهد که تزریق ژل یا فیلر برای شما اصلاً خطرناک نیست. اگر چه بعد از تزریق به دلیل دستکاری شدن بافت پوست عوارضی همانند التهاب و ورم پوستی اتفاق می‌افتد ولی نهایتاً ۱ تا 2 هفته بعد این عوارض برطرف شده و می‌توانید نتیجه نهایی تزریق را مشاهده کنید.

با بالا رفتن سن، میزان چربی های زیر پوست رو به کاهش می روند و در پی آن، عضلات و ماهیچه های صورت نزدیک به سطح پوست می شوند. در نتیجه نزدیک شدن ماهیچه ها به سطح پوست، چین و چروک های بیشتری بر روی پوست ظاهر می شوند. علاوه بر افزایش سن، عوامل دیگری همچون قرار گرفتن طولانی مدت در معرض خورشید و عوامل ژنتیکی نیز در افزایش چین و چروک های پوست موثر هستند. این خطوط عمودی و افقی را در انواع سطحی و عمیق می توان با تزریق فیلر از بین برد. فیلر نوعی داروی زیبایی و کم تهاجم است که علاوه بر رفع چین و چروک ها، دارای کاربردهای دیگری مثل حجیم سازی گونه ها و لب ها نیز می باشد. شما برای تزریق فیلر در بابل می توانید به کلینیک یک دکتر متخصص مراجعه کنید و از این خدمات زیبایی در نواحی گردن، صورت و … بهره مند شوید. دعوت می شود در ادامه مطلب همراه ما باشید تا توضیحات لازم برای تزریق فیلر در بابل را به شما ارائه دهیم.

فیلر چیست؟

فیلرهای پوستی از انواع پرکننده ها محسوب می شوند که برای اهداف زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع فیلر به روش موضعی به زیر پوست تزریق می شوند و باعث رفع خطوط و چین و چروک های پوستی می شوند. از فیلرها در مناطقی مانند چانه، گونه، زیر چشم، خط لبخند، پیشانی، لب ها و … استفاده می شود و از اهداف تزریق این ماده می تواند افزایش حجم ناحیه تحت تزریق یا از بین بردن چین و چروک ها باشد.

کاربرد تزریق فیلر 

تزریق فیلر، 4 کاربرد اصلی دارد:

خاصیت پر کنندگی فیلر

اولین کاربرد فیلر در خاصیت پرکنندگی آن است. این ماده می تواند چین و چروک ها و خطوط عمودی و افقی را پر کند و صورت شما را شاداب و جوان تر نشان دهد. شما می توانید برای رفع چین و چروک های اطراف چشم، خط اخم، خطوط پیشانی، خط لبخند و چروک های روی دست خود، فیلر تزریق کنید.

هم سطح سازی با تزریق فیلر

کاربرد دیگر فیلر برای هم سطح کردن اسکارهای آتروفیک یا فرورفته است. این روش را می توان در کنار روش هایی مانند سابسیژن به کار گرفت و نتیجه ایده آلی را برای زیباجو ایجاد کرد. از فیلر برای رفع گودی زیر چشم و اطراف چشم نیز استفاده می شود.

قرینه سازی اعضای صورت با تزریق فیلر

سومین کاربرد فیلر در قرینه سازی اعضای صورت مانند گونه ها، شقیقه، لب ها، ابروها و … است. افرادی که لب های ناهمسان دارند یعنی یکی از لب ها بزرگ تر است، سوراخ های بینی قرینه ندارند و یا دیگر اعضای صورت آنها قرینه نیست، می توانند فیلر تزریق کنند.

حجم دهی و فرم دهی با فیلر

بیشترین کاربرد تزریق فیلر برای حجم دادن و فرم دهی به اعضای مختلف صورت مانند لب ها و گونه ها می باشد. حجیم سازی لب ها و برجسته کردن گونه ها با فیلر، بهترین نتایج را به دنبال دارد و ماندگاری آن نیز بالاست.

تزریق فیلر بینی در بابل

تزریق فیلر بینی تبدیل به یکی از خدمات پرطرفدار بینی شده است. خیلی از افرادی که از فرم بینی خود راضی نیستند، لزومی ندارد که عمل جراحی کنند و با تزریق فیلر می توانند بینی خود را به فرمی دلخواهشان برسانند. تزریق فیلر بینی در مقایسه با عمل جراحی، دوره نقاهت و استراحت کمتری دارد ضمن اینکه هزینه آن مناسب تر است. افرادی که جراحی بینی انجام داده اند اما از نتایج آن راضی نیستند نیز می توانند فیلر تزریق کنند. در کل تزریق فیلر بینی در موارد زیر توصیه می شود:

اگر قوز بینی دارید.

  • اگر پل بینی شما طبیعی نیست.
  • اگر سوراخ های بینی شما نامتقارن است.
  • اگر نواقصی مثل ناصافی یا تورفتگی در بینی خود دارید.
  • اگر نوک بینی شما افتاده است.
  • اگر عمل زیبایی بینی انجام داده اند اما از فرم بینی خود راضی نیستید.

شما می توانید به مراجعه به مطب دکتر تزریق فیلر در بابل، توسط دکتر معاینه شوید و سپس به تشخیص دکتر، از فیلر برای زیباتر کردن فرم بینی خود استفاده کنید.

تزریق فیلر چشم در بابل

سیاهی دور چشم باعث خسته و کسل دیده شدن چهره می شود و خیلی از کسانی که سیاهی دور چشم دارند، از این موضوع ناراضی هستند. سیاهی اطراف چشم عمدتا زمینه ارثی یا ژنتیکی دارد و با تزریق فیلر می توان این عارضه را رفع کرد. اگر چشمان شما هم به دلیل سیاهی اطراف آن خسته و بی حال دیده می شود، می توانید با تزریق فیلر، چشمان شاداب تر و جذاب تری داشته باشید. با تزریق فیلر، چربی زیر بافتی پوست چشم تامین می شود و مشکلاتی مثل سیاهی و تیرگی پوست رفع می شوند.

اقدامات قبل و بعد از مراجعه به کلینیک تزریق فیلر در بابل

متقاضیان تزریق فیلر پیش از تزریق و پس از تزریق نیاز است که برخی نکات زیر را جدی بگیرند، این نکات عبارتنداز:

  • از دو هفته قبل از تزریق فیلر، از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری نمایید.
  • مصرف دخانیات از دو هفته قبل از تزریق فیلر ممنوع است.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید.
  • آقایان تا دو هفته بعد از تزریق فیلر صورت نباید صورت خود را اصلاح کنند.
  • برای مراجعه به کلینیک تزریق فیلر در بابل، نباید هیچ گونه آرایشی داشته باشید.
  • تا دو هفته از استخر، سونا و جکوزی استفاده نکنید.
  • بهتر است تا دو هفته بعد از تزریق فیلر، فعالیت های سنگین انجام ندهید.
  • به مدت دو ساعت بعد از تزریق می توانید کیسه یخ بر ناحیه تزریق شده قرار دهید.
  • بهتر است تا دو روز بعد از تزریق فیلر، در معرض گرمای زیاد و نور آفتاب نباشید.
  • نوشیدن مایعات داغ و چای داغ تا دو روز بعد از تزریق فیلر ممنوع است.
  • بعد از تزریق فیلر، مصرف نمک را به حداقل برسانید.
  • بعد از تزریق فیلر، مصرف مایعات و آب به اندازه کافی را رعایت کنید.

سخن پایانی

با تمام توضیحاتی که در این مطلب راجع به تزریق فیلر در بابل ارائه کردیم، توصیه می شود پیش از هزینه کردن برای این خدمات زیبایی، حتما یک جلسه مشاوره با دکتر مدنظر خود داشته باشید تا شما را راهنمایی کند. در جلسه مشاوره کلینیک غزل واقع در بابل، می توانید هر سوالی که دارید از دکتر بپرسید مانند انواع برندهای فیلر، هزینه تزریق، مدت ماندگاری فیلر، روش های جایگزین فیلر، تعداد جلسات تزریق، عوارض فیلر و … بعد از راهنمایی شدن درباره تمام این موضوعات، می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

منبع: https://clinicghazal.com/cosmetic-injections/filler/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک غزل

کلینیک زیبایی غزل در شهر بابل فعالیت خود را آغاز کرده است و خدمات زیبایی را در تمام لاین های پوست، مو، جوانسازی و درمان مشکلات پوستی با نوین ترین دستگاه های حال حاضر و برترین متدهای این حوزه به زیبا جویان ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی