اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209197721823849
در دسترس نیست

لیزر موهای زائد در کلینیک غزل بابل

لیزر موهای زائد در بابل

کد: 140209197721823849

، بابل , (اخبار رسمی): لیزر، روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد است و در صورت پیگیری منظم جلسات لیزر می تواند تا بیش از 90 درصد موهای ضخیم و زائد هر ناحیه از بدن را به طور کامل از بین ببرد. کلینیک های زیبایی با استفاده از انواع دستگاه های لیزر دایود، الکساندرایت، تیتانیوم و … این خدمات را ارائه می دهند.

لیزر موهای زائد در بابل
لیزر موهای زائد در بابل

کلینیک غزل خدمات لیزر موهای زائد در بابل را ارائه داده و با بهره مندی از بروز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد مناسب با انواع پوست تیره و روشن مفتخر است درصد بالایی از رضایتمندی را بین مراجعین کسب کند.

اگر از رشد مو‌های زائد بدن خود خسته شده‌اید و به دنبال روشی هستید که برای همیشه این مو‌های زائد را ریشه کن کنید ما لیزر موهای زائد را پیشنهاد می‌کنیم.  امواج لیزر به پوست تابیده شده و تنها تا لایه میانی پوست که فولیکول‌ها در آن قرار دارند نفوذ می‌کند. با افزایش حرارت در این قسمت باعث از بین رفتن فولیکول‌ها می‌گردد. لیزر دقیقاً در زمانی انجام می‌شود که فولیکول‌ها در فاز رشد به سر می‌برند. اکثر مو‌های بدن در یک زمان وارد فاز استراحت شده و در یک زمان رشد خود راآغاز می‌کنند.

به همین دلیل اپراتور یا متخصص از متقاضیان لیزر مو‌های زائد می‌خواهند که حتماً هر ماه برای تکمیل جلسات لیزر اقدام نمایند، چراکه در این زمان موها وارد فاز رشد خود می شوند و با انجام لیزر در موعد مقرر ریشه کاملا تضعیف خواهد شد و بیشترین میزان اثر بخشی را شاهد خواهیم بود.

لیزر، روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد است و در صورت پیگیری منظم جلسات لیزر می تواند تا بیش از 90 درصد موهای ضخیم و زائد هر ناحیه از بدن را به طور کامل از بین ببرد. کلینیک های زیبایی با استفاده از انواع دستگاه های لیزر دایود، الکساندرایت، تیتانیوم و … این خدمات را ارائه می دهند و افراد از جمله خانم ها و آقایان نیز مراجعه کنندگان به این کلینیک های زیبایی هستند. در شهر بابل نیز تعداد مراکز ارائه دهنده خدمات لیزر موهای زائد متعدد هستند و اگر شما ساکن این شهر هستید، می توانید با تحقیق کردن راجع به مراکز، یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر قصد لیزر موهای زائد در بابل دارید، دعوت می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را ارائه کنیم.

لیزر موهای زائد چیست؟

استفاده از دستگاه لیزر جزو تکنیک های موثر برای رفع موهای زائد بدن است. اگر بخواهیم عملکرد دستگاه لیزر را به زبان ساده و غیر تخصصی بیان کنیم باید بگوییم که این دستگاه، اشعه و انرژی لیزر را وارد پوست می کند و فولیکول های مو بر اثر گرما و انرژی لیزر، آسیب دیده و می سوزند. با سوختن فولیکول ها، قدرت رشد مو از بین می رود و در نتیجه موهای زائد رشد نخواهند کرد. البته لیزر موهای زائد بدن با استفاده از دستگاه لیزر باید در بازه های زمانی مشخص و طبق تشخیص دکتر، انجام شود تا اشعه به تمام فولیکول ها اثر کرده و آنها را از بین ببرد.

دستگاه های لیزر به گونه ای طراحی شده اند که پرتور نور را با طول موج معینی تولید می کنند و این پرتوها فقط می توانند بر فولیکول های موثر اثر بگذارند. بنابراین لیزر موهای زائد، خطری ندارد و باعث مشکلاتی مثل سرطان، آسیب های پوستی و … نمی شود.

مزایای لیزر برای از بین بردن موهای زائد  

از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از دستگاه لیزر، مزایای زیادی دارد که در ادامه به این مزایا اشاره کرده ایم:

تاثیر ماندگار و سرعت بالا

لیزر به عنوان روش دائمی از بین بردن و کاهش موهای زائد بدن محسوب می شود و نتایج آن ماندگار است. شما با چند جلسه مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در بابل، شاهد ریزش بیش از 90 درصد موهای ضخیم و تیره خود خواهید بود.

روشی آسان و بدون درد برای رفع موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن، بدون درد است و در مقایسه با روش های اپیلاسیون با وکس یا دستگاه اپلیدی، می توان گفت هیچگونه دردی ندارد. البته باید بگوییم که لیزر کردن با دستگاه های قدیمی که سیستم خنک کننده ندارند، باعث درد زیادی می شود.

قابل استفاده برای تمامی نواحی بدن

روش لیزر قابل استفاده برای تمام نقاط بدن می باشد و از آن می توان برای از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی، زیر بغل، دست ها، پاها، شکم، کمر و … استفاده کرد. البته تجربه نشان داده است که تاثیرگذاری لیزر بر روی موهای ضخیم و تیره، بیشتر است و معمولا توصیه می شود که موهای کرکی و نازک مثل موهای روی بازو، لیزر نشوند.

از بین رفتن موهای زیر پوستی

مزیت دیگر لیزر موهای زائد بدن، از بین رفتن تمام موهای زیر پوستی است و با محو شدن این موها، پوست شما چند درجه روشن تر خواهد شد.

رفع خارش و التهابات

احتمالا شما هم بعد از هر بار استفاده از ژیلت دچار خارش و التهابات می شود. با لیزر کردن موهای زائد بدن، این مشکلات نیز برطرف خواهند شد و دیگر دچار خارش در ناحیه رشد مو نخواهید شد.

هزینه لیزر موهای زائد در بابل

هزینه کردن برای لیزر موهای زائد بدن ارزشمند است زیرا یک روش دائمی محسوب می شود و شما دیگر برای سایر روش های از بین بردن مو مثل اپیلاسیون، هزینه نخواهید کرد. هزینه لیزر مورهای زائد در بابل، بر اساس یکسری عوامل مشخص می شود و نمی توان یک مبلغ مشخص برای این خدمات تعیین کرد. عوامل موثر در هزینه لیزر، عبارتند از:

لیز فول بادی یا لیزر نواحی خاصی از بدن

اگر بخواهید از خدمات لیزر فول بادی استفاده کنید، هزینه لیزر شما بیشتر خواهد بود. منظور از لیزر فول بادی، لیزر کردن تمام نواحی بدن مثل بیکینی، زیر بغل، شکم، کمر، دست ها، پاها و … است و حدود 45 دقیقه هم طول می کشد. اما شما می توانید فقط نواحی خاصی از بدن خود که موهای ضخیم تری دارند را لیزر کنید که هزینه مناسب تری هم دارد.

علاوه بر این موارد، می توانید از پکیج های کاربردی مرکز لیزر نیز استفاده کنید، این پکیج ها شامل لیزر کردن نواحی مهم تر بدن مثل پاها از زانو به پایین، دست ها از آرنج تا مچ، زیر بغل و بیکینی هستند.

نوع دستگاه استفاده شده در مرکز لیزر بابل

انواع دستگاه لیزر در کلینیک های زیبایی استفاده می شوند و هر چقدر که دستگاه مورد استفاده جدیدتر و مجهز تر باشد، هزینه خدمات لیزر نیز بیشتر خواهد بود. توصیه می شود برای لیزر کردن موهای زائد بدن خود، به دنبال مرکزی باشید که دستگاه خوب داشته باشد تا نتایج بهتری حاصل شود.

رعایت بهداشت در کلینیک

برای لیزر موهای زائد در بابل، مرکزی را انتخاب کنید که به رعایت بهداشت اهمیت بسیاری می دهد. اگر نوع دستگاه موجود در مرکز از نوع تماسی است، باید از سری های مجزا برای هر یک از مراجعه کنندگان استفاده شود اما بهتر است که دستگاه لیزر، تماسی با پوست نداشته باشد.

مراقبت های قبل و بعد از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد در بابل

برای تاثیرگذاری بهتر دستگاه لیزر در از بین بردن موهای زائد بدن، باید مراقبت های قبل و بعد از مراجعه به مرکز لیزر را رعایت کنید. این مراقبت ها به شرح زیر هستند:

  • یک روز قبل از مراجعه به مرکز لیزر، ناحیه مورد نظر را شیو کنید.
  • در طول جلسات لیزر، استفاده از روش هایی مانند اپیلاسیون و … که باعث جدا شدن مو از ریشه می شوند، ممنوع است.
  • اگر سابقه تبخال زدن دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر حین لیزر احساس درد دارید، حتما نیم ساعت قبل از لیزر از پمادهای بی حس کننده استفاده کنید.
  • بعد از لیزر می توانید برای کاهش التهاب و قرمزی از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • برای رفع التهاب پوست خود بعد از لیزر می توانید کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.
  • تا چند روز بعد از لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • به مدت یک هفته پس از لیزر از رفتن به استخر ، سونا و یا حمام داغ خودداری کنید.

کلینیک غزل خدمات لیزر موهای زائد در بابل را به همشهریان گرامی ارائه می دهد. این مجموعه زیبایی با بهره مندی از بروز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد مناسب با انواع پوست تیره و روشن مفتخر است درصد بالایی از رضایتمندی را بین مراجعین کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره با کارشناسان مجموعه با ما تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

منبع: لیزر موهای زائد در بابل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک غزل

کلینیک زیبایی غزل در شهر بابل فعالیت خود را آغاز کرده است و خدمات زیبایی را در تمام لاین های پوست، مو، جوانسازی و درمان مشکلات پوستی با نوین ترین دستگاه های حال حاضر و برترین متدهای این حوزه به زیبا جویان ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی