اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209147715023936
در دسترس نیست

دستکش نیتریل مشکی از کجا بخریم؟

دستکش نیتریل مشکی، صورتی و رنگ های دیگر را از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟

کد: 140209147715023936

، تهران , (اخبار رسمی): دستکش های نیتریل در ضخامت های مختلف، پودری، کم پودر و رنگهای متنوع مشکی، آبی، صورتی وجود دارند.

دستکش نیتریل مشکی، صورتی و رنگ های دیگر را از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟
دستکش نیتریل مشکی

دستکش های پزشکی به طور گسترده توسط پزشکان و پرستاران استفاده می شود. این دستکش ها برای محافظت پرسنل درمانی در برابر خطرات ناشی از تماس با مواد شیمیایی، خون و مایعات عفونی کاربرد دارند.

دستکش های پزشکی علاوه بر مصارف پزشکی در صنایع دیگری مانند غذایی، شیمیایی، خودرو و حتی خانگی پرمصرف هستند. عوامل مختلفی در خرید دستکش پزشکی دخیل هستند که انتخاب را بین طیف وسیعی از انواع دستکش ها دشوار می کند. در این مقاله درباره دستکش نیتریل توضیح می دهیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

دستکش نیتریل

دستکش نیتریل از لحاظ دوام بسیار نزدیک به دستکش لاتکس است اما مقاومت بالاتری در برابر روغن‌، حلال‌ و مواد شیمیایی نسبت به دستکش های لاتکس فراهم می کند. همچنین تا 3 برابر بیشتر از دستکش لاتکس در برابر سوراخ شدن مقاوم است.

دستکش های نیتریل که به عنوان بدون لاتکس هم شناخته می شوند حساسیت لمسی و مقاومت بالایی را فراهم می کنند. دستکش نیتریل نه فقط در مصارف پزشکی بلکه در مکانیکی، صنایع خودرو، آرایشگری و تتو و هر نوع شغلی که از ابزارهای تیز استفاده می کنند کاربرد دارد.

دستکش های نیتریل در ضخامت های مختلف، پودری، کم پودر و بدون پودر مانند لاتکس و وینیل وجود دارند. تنها عیب این نوع دستکش های پزشکی قیمت آن است. نیتریل گران ترین دستکش در بین سه نوع دستکش است.

مزایای دستکش نیتریل

  • ماندگاری طولانی مدت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی
  • ایده آل برای برای کار با مواد عفونی، شیمیایی و حلال ها فاقد لاتکس

معایب دستکش نیتریل

  • عدم استفاده از آن هنگام کار با الکتریسیته
  • عدم مقاومت در برابر عوامل شیمیایی خطرناک

هنگام کار با الکتریسیته نباید از دستکش نیتریل استفاده کرد و همچنین مهم است که قبل از کار با مواد شیمیایی خطرناک، مقاومت شیمیایی موجود در دستکش های یکبار مصرف نیتریل را بررسی کنید، زیرا میزان نفوذ بسته به ماده شیمیایی و خود دستکش متفاوت است.

به طور کلی دستکش نیتریل دارای استحکام کششی بالاتر و مقاومت کم در برابر سوراخ شدن نسبت به دستکش لاتکس است. دستکش نیتریل در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی از جمله داروهای شیمی درمانی - سیتوتوکسیک مقاوم است اما حتما قبل از استفاده مقاومت دستکش را بررسی کنید.

مناسب برای:

  • متخصصان پزشکی
  • مکانیکی ها
  • خالکوبی ها
  • آزمایشگاه ها
  • تهیه غذا
  • افرادی که به لاتکس حساسیت دارند

انواع دستکش های پزشکی متداول است. دستکش لاتکس انتخاب مناسبی برای کسانی است که به دنبال دوام، راحتی و قیمت مقرون به صرفه می باشند. اما افرادی که به لاتکس حساسیت دارند نگران نباشند. این افراد می توانند دستکش وینیل و نیتریل را جایگزین کنند.

دستکش نیتریل از کجا بخریم؟

برای خرید عمده دستکش نیتریل ضخیم در رنگهای متنوع می توانید با شماره های درمارز طب 09903705007 تماس بگیرید. در سایت درمارز طب امکان سفارش اینترنتی نیز فراهم است. قبل از سفارش می توانید تماس بگیرید و موجودی و قیمت را استعلام بگیرید. درمارز طب به سراسر ایران ارسال دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش مشتریان را ارسال می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالا پزشکی تهرانی

درمارز طب فروشگاه اینترنتی فروش لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات بیمارستانی است که به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای توزیع کننده تجهیزات پزشکی شناخته می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید