اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209227725723936
در دسترس نیست

نخ بخیه جذبی چه رنگی است؟

نخ بخیه جذبی چه رنگی است؟

کد: 140209227725723936

، تهران , (اخبار رسمی): اغلب نخ بخیه جذبی به رنگ شفاف و روشن تولید می شود.

نخ بخیه جذبی چه رنگی است؟
قیمت نخ بخیه درمارز طب

بخیه ها برای بستن زخم و بافت های بدن استفاده می شود. نخ های بخیه به طور کلی به دو نوع جذبی و غیر جذبی دسته بندی می شوند.

آیا بخیه جذبی نیاز به کشیدن دارد ؟

نخ بخیه جذبی برای بافت های داخلی بدن مورد استفاده قرار می گیرد و بعد از مدتی شروع به تجزیه شدن می کنند و بعد از چند ماه به طور کامل ناپدید می شوند. این نوع از نخ های جراحی بسته به استحکام و مدت زمان جذب کاملا با هم متفاوت هستند. برخی ظرف 10 روز جذب می شوند و برخی دیگر ممکن تا شش ماه هم جذبشان طول بکشد.

بنابراین نخ های بخیه نیازی به کشیدن ندارند و لازم نیست برای کشیدن آنها به مطب پزشک مراجعه کنید. بخیه های قابل جذب پوست یا بافت شده و بعد از مدتی خود به خود از بین می روند.

فرایندی هم که در آن نخ بخیه از بین می برد هیدرولیز نامیده می شود. در فرایند هیدرولیز آب به رشته های نخ بخیه نفوذ کرده و ساختار پلیمری آن را از بین می برد و نخ به مرور از هم متلاشی می شود.

رنگ نخ بخیه جذبی تولید کنندگان نخ های بخیه این محصول را در رنگ های مختلف تهیه می کنند اما اغلب نخ بخیه جذبی به رنگ سفید یا روشن تولید می شود. نخ بخیه جذبی را می توانید در رنگ های دیگری مانند زرد، سبز، بنفش، آبی و کرم نیز مشاهده کنید. رنگ نخ بخیه جذبی به منبع سازنده آن بستگی دارد.

مواد اولیه نخ های بخیه جذبی هم از نوع طبیعی و هم مصنوعی است.

نخ‌های قابل جذب طبیعی عبارتند از:
  • نخ‌های قابل جذب ساده یا پلین (PLAIN)
  • نخ قابل جذب کرومیک یا کاتگوت کرومیک (CHROMIC)
  • نخ قابل جذب کلاژن (COLLAGEN)

نخ‌های قابل جذب مصنوعی عبارتند از:

  • نخ ویکریل (پلی گلاکتین VICRL)
  • نخ داکسون (پلی گلیکولیک اسید)

نخ بخیه از کجا بخریم؟

معمولا اقلام مصرفی پزشکی به صورت عمده خریداری می شود. نخ های بخیه در بازار بسته به مارک و مدل قیمت های متنوعی دارند. در ایران نخ بخیه اتیکون، SMI و سوچرز از استقبال بیشتری برخودار هستند. فروشگاه کالا پزشکی درمارز یکی از برترین مراکز خرید نخ بخیه است. شما می‌توانید انواع نخ بخیه را با سفارش اینترنتی از درمارز به راحتی تهیه کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالا پزشکی تهرانی

درمارز طب فروشگاه اینترنتی فروش لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات بیمارستانی است که به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای توزیع کننده تجهیزات پزشکی شناخته می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان