کد: 140209187717723835
در دسترس نیست

برق انداختن سرامیک کف پذیرایی

3 روش برای برق انداختن سرامیک کف پذیرایی که باید بدانیم!!!

کد: 140209187717723835

، گرگان , (اخبار رسمی):  سوپرسرام بهترین سرامیک های کف را در طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها ارائه می دهد. سرامیک کف را از سوپرسرام بخرید.

3 روش برای برق انداختن سرامیک کف پذیرایی که باید بدانیم!!!
3 روش برای برق انداختن سرامیک کف پذیرایی که باید بدانیم!!!

سوپرسرام مجموعه ای از بهترین برندهای تولید کننده کف سرامیک را ارائه می دهد. برای استفاده از محلول صابون به یک تی نیاز دارید. چای را در محلول آب صابون قرار دهید و مراقب باشید ابتدا آب چای را بنوشید.

سرامیک یکی از گزینه های اصلی کفپوش است که تقاضای زیادی دارد. سرامیک های کف پذیرایی، تولید شده در طیف وسیعی از رنگ ها، کاملاً با طراحی داخلی شیک مطابقت دارد. از دیگر دلایل محبوبیت کفپوش های سرامیکی می توان به مقاومت آنها در برابر سایش و شستشو اشاره کرد.با این حال، کف‌های سرامیکی در صورت بی‌توجهی ممکن است کدر شوند..

3 روش برای برق انداختن کف سرامیک در سالن
چه رنگ سرامیکی برای کف پذیرایی خوب است؟ برای پاسخ به این سوال و سوالات مشابه و همچنین آشنایی با راهکارهای برق رسانی کف سرامیک سالن با سوپرسرام همراه باشید.

روش اول: آب صابون
مخلوطی از صابون و آب گرم می تواند هنگام پرداخت کف سرامیکی بسیار مفید باشد. برای تهیه محلول صابون خود، مواد شوینده را به یک سطل آب گرم اضافه کنید و صابون و آب را مخلوط کنید تا محلول صابون غلیظی داپس از چندین بار کثیف شدن، محلول باید دوباره آماده شود. برای تمیز کردن کثیفی های سنگین تر، می توانید از یک برس نرم یا یک تکه اسفنج آغشته به آب صابون نیز استفاده کنید. پس از اتمام کار، کف سرامیک باید دوباره با یک پارچه نیمه خشک تمیز شود. برای خرید بهترین برند سرامیک کف ، قیمت سرامیک روناس به لینک زیردر فروشگاه اینترنتی سوپرسرام مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/factories/ronas-semnan-ceramics/

سوپرسرام مجموعه ای از بهترین برندهای تولید کننده کف سرامیک را ارائه می دهد. برای استفاده از محلول صابون به یک تی نیاز دارید. چای را در محلول آب صابون قرار دهید و مراقب باشید ابتدا آب چای را بنوشید.

روش دوم: جوش شیرین
جوش شیرین یکی از بهترین عوامل برای از بین بردن لکه های سرامیکی از کف اتاق نشیمن است و در از بین بردن لکه و کثیفی عالی است. برای تمیز کردن سرامیک ها با جوش شیرین، به سادگی محلول پاک کننده خود را با جوش شیرین با استفاده از روش زیر آماده کنید:

  • دو لیتر آب را گرم کرده و در سطل بریزید.
  • ¼ فنجان جوش شیرین، یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و ¼ فنجان سرکه سفید را به آب گرم اضافه کنید.
  • همچنین می‌توانید چند قطره روغن اسطوخودوس به آن اضافه کنید تا بوی تازگی در خانه‌تان ایجاد شود.
  • جوش شیرین را با آب گرم کاملاً مخلوط کنید تا خمیری شکل بگیرد.
  • بگذارید جوش شیرین حدود 10 دقیقه روی سرامیک ها بماند سپس کف سرامیکی را با آب تمیز بشویید.

روش سوم: استفاده از محلول سرکه

سرکه یک پاک کننده طبیعی و بهداشتی است که به طور موثر گرد و غبار را از بین می برد و کف سرامیکی سالن را ضد عفونی می کند. پس از خشک شدن سرکه، رایحه ای طبیعی و تازه در هوا ظاهر می شود. قبل از استفاده از محلول سرکه، کف را تمیز کنید.

چگونه کف سرامیکی را برق بیندازیم
سرامیک ها پس از استفاده طولانی مدت و شستشو با مواد مختلف به سختی تخلیه می شوند، بنابراین قبل از رسیدن به این مرحله، لطفاً کف را با مواد سرامیکی طبیعی برای حذف تمیز کنید. اگر کف سرامیک خود را به درستی تمیز کنید، سرامیک ها سالم و براق می مانند. علاوه بر موارد ذکر شده در متن، یکی از بهترین مواد پولیش سرامیکی محلول فوق العاده یک چهارم لیتر الکل و سه قطره مایع ظرفشویی است. این مخلوط فوق العاده را روی کف سرامیکی خود اسپری کنید و با یک پارچه تمیز شروع به پرداخت آن کنید. ترکیب آهک و سرکه و ترکیب سرکه و لیمو شیرین نیز از مواد طبیعی هستند که به سرامیک شما درخشندگی می دهند و با مواد صنعتی شیمیایی از بین نمی روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

soperceram

کاشی و سرامیک سوپرسرام با سالها تجربه در زمینه خرید، فروش و اجرای کاشی و سرامیک در پروژه های مختلف توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در وب سایت سوپرسرام می توانید انواع کاشی و سرامیک با برندهای مختلف را در طرح ها و رنگ های مختلف بیابید. هدف مجموعه سوپرسرام این است که به مشتریان امکان انتخاب آسان را بدهد.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان