کد: 140209187717823835
در دسترس نیست

شیک ترین سرامیک کف

شیک ترین سرامیک کف کدامند؟

کد: 140209187717823835

، گرگان , (اخبار رسمی): سرامیک پذیرایی از مهمترین متریال مصرفی در دکوراسیون سالن است که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای اطلاع از قیمت سرامیک کف پذیرایی با سوپرسرام همراه باشید.

شیک ترین سرامیک کف کدامند؟
شیک ترین سرامیک کف کدامند؟

برای مشاهده انواع کاشی و سرامیک و انواع کاشی و سرامیک می توانید به سایت سوپرسرام مراجعه کنید.

انواع کاشی و سرامیک به دلیل محبوبیت و همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالا تقریباً برای تمامی محیط های داخلی مناسب است. همانند سایر کفپوش ها، در انتخاب و استفاده از مدل کاشی و سرامیک نیز باید به عوامل متعددی توجه کنید. این عوامل عبارتند از دوام، صافی، رنگ پذیری و جذب آب. این عوامل متاثر از محیطی است که می خواهید در آن از کاشی و سرامیک کف استفاده کنید، بنابراین باید با دانش و آگاهی محصول مورد نظر را انتخاب کنید. برای مشاهده انواع کاشی و سرامیک و انواع کاشی و سرامیک می توانید به سایت سوپرسرام مراجعه کنید.

مقاومت سطحی انواع مدل های سرامیکی و کاشی بسیار مهم و شایسته توجه ویژه است. هنگام استفاده از کاشی و سرامیک لعابدار در مکان های پر رفت و آمد مانند کف آشپزخانه، کاشی های سه بعدی بین کابینت ها، کاشی های مدرن بین کابینت ها و یا ورودی خانه، به دلیل تردد و ترافیک زیاد، حتما از مقاوم ترین مدل ها استفاده کنید. به طوری که دیگر مجبور نیستید تا سال ها کفپوشی شیک داشته باشید. همانطور که در بالا گفتیم انتخاب مدل کاشی و سرامیک برای همه محیط ها مناسب است. برای مثال کاشی و سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در محیط های مرطوب مانند حمام، استخر و حتی محیط های بیرونی است.

اما برای این مکان ها باید به میزان جذب آب در سرامیک ها توجه کرد. سرامیک های لعاب دار یا بدون لعاب که بیش از 3 درصد آب را جذب می کنند به دلیل یخ زدن و ترک خوردن در هوای سرد برای محیط های بیرونی مناسب نیستند.

انواع مدل های سرامیک و کاشی توسط تمامی طراحان با طراحی های فوق العاده شیک تولید می شوند و به گزینه ای مناسب برای نشیمن، پذیرایی، راهروها و حتی اتاق خواب تبدیل می شوند. برای افرادی که در مکان هایی با آب و هوای گرم زندگی می کنند، سرامیک به دلیل سرمایی که به ارمغان می آورد، انتخاب مناسبی است، اما در فصل زمستان، با پیشرفت تکنولوژی در تولید سیستم های گرمایش از کف، نگرانی در مورد دریافت بیش از حد مجاز وجود دارد.

سرامیک پذیرایی از مهمترین متریال مصرفی در دکوراسیون سالن است که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای اطلاع از قیمت سرامیک کف پذیرایی با سوپرسرام همراه باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

soperceram

کاشی و سرامیک سوپرسرام با سالها تجربه در زمینه خرید، فروش و اجرای کاشی و سرامیک در پروژه های مختلف توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در وب سایت سوپرسرام می توانید انواع کاشی و سرامیک با برندهای مختلف را در طرح ها و رنگ های مختلف بیابید. هدف مجموعه سوپرسرام این است که به مشتریان امکان انتخاب آسان را بدهد.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان