اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209227726418329
در دسترس نیست

بهترین بیمه های مسافرتی کدامند؟

کد: 140209227726418329

، (اخبار رسمی): سفر گاهی با خطراتی همراه است. حتی اگر سفر خود را به خوبی برنامه‌ریزی کرده باشید، باز هم احتمال وقوع حوادثی مانند بیماری، تصادف، لغو پرواز یا گم شدن چمدان وجود دارد. هر کدام از این اتفاقات در سفر ناخوشایند هستند، حالا تصور کنید برای حل شدن مشکل باید هزینه گزافی هم پرداخت کنید.

بهترین بیمه های مسافرتی کدامند؟
بهترین بیمه های مسافرتی کدامند؟
بهترین بیمه های مسافرتی کدامند؟
بهترین بیمه های مسافرتی کدامند؟
بهترین بیمه های مسافرتی کدامند؟
بهترین بیمه های مسافرتی کدامند؟

 می‌توان جلوی این اتفاق را گرفت. در این شرایط، داشتن بیمه مسافرتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

بیمه مسافرتی نوعی بیمه است که هزینه‌های پزشکی، حمل و نقل، گم شدن چمدان و سایر هزینه‌های پیش‌بینی نشده در هنگام سفر را پوشش می‌دهد. این بیمه یک چتر حمایتی برای مسافران است و می‌تواند در شرایط اضطراری به آنها کمک کند. در ادامه با بیمه مسافرتی آشنا می‌شویم، بهترین بیمه‌های مسافرتی را معرفی می‌کنیم و شما را برای خرید بیمه مسافرتی راهنمایی خواهیم کرد.

چرا به بیمه مسافرتی احتیاج داریم؟

قبل از هر اقدامی، خوب است بدانیم که چرا به بیمه نامه مسافرتی احتیاج داریم. بیمه مسافرتی مزایای زیادی دارد. برای مثال، هزینه‌های پزشکی، درمانی و بستری ناشی از بیماری، تصادف یا سایر حوادث را پوشش می‌دهد. در صورت لغو یا تاخیر پرواز هزینه‌های مربوط به حمل و نقل چمدان یا گم شدن چمدان را تقبل می‌کند. همچنین، بیمه مسافرتی در صورت گم شدن یا سرقت پاسپورت، ویزا، بلیط هواپیما یا سایر مدارک سفر، هزینه‌های صدور مجدد آنها را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این‌ها، در صورتی که در سفر خارجی خود به مشاوره حقوقی احتیاج داشتید، بعضی بیمه‌ها هزینه‌های مربوط به مشاوره را پرداخت می‌کنند. البته ممکن است موارد دیگری هم در فهرست تعهدات شرکت بیمه وجود داشته باشند؛ با توجه به شرکتی که بیمه را از آن خریداری می‌کنید این موارد متفاوت هستند.

انواع بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی انواع مختلفی دارد که هر کدام پوشش‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. بیمه مسافرتی پایه که پوشش‌های اصلی را ارائه می‌دهد، مانند پوشش هزینه‌های پزشکی، حمل و نقل و گم شدن مدارک و بیمه مسافرتی جامع که پوشش‌های بیشتری را ارائه می‌دهد، مانند هزینه‌های تاخیر پرواز، گم شدن چمدان و حوادث خاص مانند حادثه ورزشی که ممکن است در طول سفر رخ دهند. پس هنگام خرید بیمه به این موارد توجه داشته باشید. یک نوع دیگر، بیمه شنگن است که برای ورود به کشورهای حوزه شنگن ارائه این بیمه سفر خارجی اجباری است.

راهنمای خرید بیمه مسافرتی در فلای تودی

برای خرید بیمه مسافرتی نیازی به مراجعه به دفاتر بیمه نیست. شما می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و بیمه نامه مسافرتی را به صورت آنلاین بخرید. هنگام خرید آنلاین بیمه مسافرتی توجه داشته باشید که از شرکتی معتبر بیمه را تهیه کنید. مثلا فلای‌تودی که مرجعی معتبر برای رزرو بلیط هواپیما، قطار و هتل داخلی و خارجی است، در کنار ارائه خدمات گردشگری مانند امور مربوط به ویزا و فروش تور، بیمه مسافرتی را نیز ارائه می‌دهد.

خرید بیمه مسافرتی در فلای تودی روند آسانی دارد. وارد سایت شوید و از نوار ابزار بالای سایت، گزینه بیمه مسافرتی را انتخاب کنید. سپس، نام کشور، مدت زمان سفر و تعداد مسافران را وارد کنید و گزینه جستجو را انتخاب کنید. در ادامه، چند مورد بیمه مسافرتی با سقف پوشش متفاوت برای شما نمایش داده می‌شود. زمانی که یک گزینه را انتخاب کنید، قیمت بیمه مسافرتی و سقف پوشش آن را در این صفحه می‌توانید مشاهده کنید. گزینه خرید بیمه را انتخاب کنید تا وارد صفحه مشخصات مسافران شوید. بعد از تکمیل این مرحله به درگاه بانک وارد شوید و هزینه را پرداخت کنید. در پایان بیمه مسافرتی، .... (دانلود یا ارسال؟)

آشنایی با بهترین بیمه های مسافرتی

شرکت‌های مختلفی بیمه مسافرتی ارائه می‌دهند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. خدمات این شرکت‌ها تفاوت چندانی با هم ندارند اما قیمت بیمه مسافرتی در شرکت‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. هنگام خرید بیمه توجه داشته باشید که به موارد تحت پوشش بیمه و سقف پرداخت هزینه‌ها دقت داشته باشید. بهترین شرکت های بیمه برای اخذ بیمه مسافرتی عبارتند از:

-شرکت بیمه مسافرتی سامان

-شرکت بیمه مسافرتی پاسارگاد

-شرکت بیمه مسافرتی ملت

-شرکت بیمه مسافرتی ایران

-شرکت بیمه مسافرتی پارسیان

می‌توانید قبل از خرید بیمه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را بخرید.

فلای‌تودی، مرجع معتبر خرید خدمات سفر

خرید بیمه مسافرتی یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای هر مسافر است. این بیمه می‌تواند در شرایط اضطراری به شما کمک و از متحمل شدن هزینه‌های سنگین مالی جلوگیری کند. فلای‌تودی مرجع معتبر خرید خدمات سفر است که علاوه بر بیمه مسافرتی، امکان خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بلیط قطار، تورهای مسافرتی و ویزا را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر راهی سفر خارجی هستید، چند دقیقه وقت بگذارید و یک بیمه‌نامه مسافرتی از فلای‌تودی خریداری کنید تا بابت اتفاقات ناگهانی در سفر متضرر نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی