اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210037739623848
در دسترس نیست

تزریق ژل لب روسی در کلینیک گرین بیوتی

تزریق ژل لب روسی

کد: 140210037739623848

، (اخبار رسمی): تزریق ژل لب روسی یکی از روش های محبوب برای افزایش حجم و زیبایی لب ها می باشد. با افزایش سن، قسمت‌های مختلف بدن به دلیل کاهش پروتئین‌هایی مانند کلاژن و الاستین دچار کاهش حجم می‌شوند یکی از قسمت‌های مهم صورت که این کاهش حجم در آنها بارز می‌باشد لب‌ها هستند.

تزریق ژل لب روسی
تزریق ژل لب روسی

کلینیک زیبایی گرین بیوتی ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و تزریق فیلر لب با روش روسی که با متد خاص دکتر گیتی غلامی انجام می شود.

تزریق ژل لب با متد روسی باعث فرم دادن به لب‌ها شده و حالت لب‌های شما را تغییر می‌دهد. مدل‌های مختلفی وجود دارد که متخصص قبل از تزریق فیلر به لب باید ابتدا مدل مناسبی را براساس حالت چهره شما انتخاب کند. شاید یکی از دوستان و آشنایان شما تزریق ژل لب روسی را انجام داده و شما نیز دوست دارید این مدل را امتحان کنید. با تزریق فیلر لب روسی لب‌های شما به شکل یک قلب ظریف با حجم بیشتری در قسمت وسطی تبدیل می‌شود به گونه‌ای که لب‌های شما همانند یک عروسک روسی شکل می‌گیرد. در واقع زمانی که تزریق فیلر لب روسی را انجام می‌دهید اگرچه لب‌های شما حجیم می‌شوند ولی این حجیم شدن با ظرافت همراه بوده و ظاهر لب‌ها کاملاً طبیعی به نظر خواهد رسید. به همین دلیل است که اغلب متقاضیان تزریق فیلر لب، مدل روسی را برای این منظور انتخاب می‌کنند.

نحوه تزریق ژل لب روسی

تمرکز متخصص در تزریق فیلر لب روسی در قسمت مرکز لب‌ها و در واقع کمان کوپید می‌باشد. تزریق باید به گونه‌ای انجام گیرد که کمان کوپید شبیه به یک قلب کاملاً ظریف به نظر برسد. در حالی که کناره‌های لب همچنان حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند و در عین حال یک حجم ظریفی از ژل‌ها به قسمت کناره‌های لب‌ها تزریق می‌گردد. برای رسیدن به چنین مدلی ابتدا متخصص بی‌حسی را تزریق می‌کند. سپس نواحی تزریق را ضدعفونی کرده و با سوزن‌های ظریف ژل‌ مورد نظر را به صورت عمودی از قسمت میانی لب تزریق می‌کند. عمده تزریق در قسمت میانی انجام می‌شود تا کمان کوپید برجسته به نظر برسد.

ژل مناسب برای تزریق لب روسی

در انتخاب ژل برای تزریق به لب در ابتدا باید به کیفیت متریال به کار رفته در فیلر و مدت زمان ماندگاری آن‌ها توجه داشته باشید. بهتر است اگر اولین بار است که می‌خواهید تزریق ژل لب مدل روسی را انجام دهید از ژل‌هایی که ماندگاری زیادی دارند استفاده نکنید چون شاید بعدا پشیمان شده و یا متوجه شوید که این نوع مدل برای چهره شما مناسب نیست. از طرف دیگر پیشنهاد می‌کنیم به سراغ ژل‌هایی بروید که بر پایه ترکیبات طبیعی ساخته می‌شوند. برای مثال ژل هیالورونیک اسید یک گزینه بسیار عالی برای شما خواهد بود چرا که این ماده به صورت طبیعی در پوست وجود دارد و خطر حساسیت پوستی را پایین می‌آورد. به خصوص اینکه پوست لب بسیار حساس بوده و یک عارضه می‌تواند مشکلات جدی را به دنبال داشته باشد.

چه ماده ای در تزریق ژل لب استفاده می شود؟

شرکت‌های داروسازی مختلفی در سال‌های اخیر اقدام به تولید محصولاتی تحت عنوان پرکننده و یا ژل‌ جهت تزریق به لب نموده‌اند، به طور کلی ماده‌ی اصلی که در تمام این محصولات وجود دارد اسید هیالورونیک می‌باشد. اسید هیالورونیک یک ماده‌ی طبیعی می‌باشد که در بدن تولید می‌شود و قابلیت جذب آب تا هزار برابر وزن خود را دارد، هیدراته بودن و جذب آب توسط هیالورونیک اسید منجر به حجیم بودن و خوش فرم بودن بافت می‌شود. شرکت‌های داروسازی با تولید محصولاتی که شکل مصنوعی این ماده را دارند تحول عظیمی در دنیای زیبایی ایجاد کرده‌اند.

در ابتدا هیالورونیک اسید جهت از بین بردن چین‌ و چروک‌های قسمت های مختلف پوست استفاده می‌شد اما در حال حاضر این ماده در انواع محصولاتی که تحت عنوان ژل لب عرضه می‌شود نیز وجود دارد و کاربرد این ماده جهت تزریق به لب توسط سازمان جهانی غذا و دارو مورد تائید قرار گرفته است.

مزایای تزریق ژل لب

یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می توان داشتن لب هایی با فرم مناسب را تجربه کرد تزریق ژل و فیلر به لب است. از مزایای این روش عبارتنداز:

  • حجیم ساختن لب‌ها و فرم بخشیدن لب به شکلی که مورد نظر فرد می‌باشد.
  • از بین بردن چین و چروک‌های اطراف لب و کاهش اثرات پیری
  • ایجاد نتایج فوری: تقریباُ چند ساعت پس از تزریق می‌توانید از اثرات فوری آن شگفت زده شوید.
  • در مدت زمان کوتاه انجام می شود.
  • خطر و عوارض جانبی ندارد.
  • نیازی به برش و جراحی ندارد.

روش تزریق ژل به لب

پیش از تزریق ژل لازم است مصرف برخی داروها مانند مکمل‌ها و یا داروهای رقیق کننده خون را قطع نمائید، بنابراین هرگونه داروی مصرفی و یا آلرژی به مواد خاص را به پزشک اطلاع دهید. جهت تزریق ابتدا لب‌ها با مواد آنتی باکتریال ضدعفونی می‌شوند. جهت کاهش درد از بی‌حسی های موضعی پیش و پس از جراحی استفاده می‌شود.

با توجه به فرمی که شما انتخاب می‌نمایید و آناتومی طبیعی لب‌های شما، پزشک با استفاده از یک سرنگ ظریف مقادیر اندکی از ژل را قسمت‌های مختلف لب تزریق می‌نماید. پس از هر تزریق ماساژهایی در لب انجام خواهد شد تا محلول به طور کامل جذب شود و در صورت نیاز مقدار بیشتری تزریق شود.

پس از اتمام تزریق یک کیسه یخ به شما داده می‌شود تا روی لب‌هایتان قرار دهید، این عمل جهت کاهش تورم و التهاب ضروری می‌باشد. کل مراحل تزریق زل به لب تنها چند دقیقه طول می‌کشد و این عمل در یک مطب و یا کلینیک جراحی قابل انجام است.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یک عمل سرپایی می‌باشد و بلافاصله پس ازانجام آن می‌توانید فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید اما توصیه می‌شود که تا 48 ساعت از انجام هرگونه فعالیت شدید بدنی خودداری نمائید. برای اینکه نتیجه خوبی بگیرید، به بهترین دکتر تزریق ژل در ولیعصر مراجعه نمایید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب

اگر از نظر پوستی و همچنین سیستم ایمنی مشکلی ندارید شما کاندید مناسبی برای تزریق ژل لب هستید اما اگر می‌خواهید بدانید که آیا مدل لب روسی برای شما مناسب است یا خیر باید بگوییم که این موضوع در ابتدا به سابقه تزریق فیلر لب برمی‌گردد. کسانی که برای اولین بار می‌خواهند ژل لب را تزریق کنند می‌توانند به سراغ مدل لب روسی بروند. به خصوص افرادی که دوست دارند قسمت کمان کوپید لب آن‌ها برجسته‌تر به نظر برسد مدل لب روسی یک انتخاب بسیار عالی برای آن‌ها خواهد بود. با تزریق ژل لب می‌توان حجم لب‌ها را افزایش داد ولی در برخی موارد این افزایش حجم زیبایی چهره را به شدت تحت تاثیر قرار داده و لب‌ها را غیر طبیعی جلوه می‌دهد. در صورتی که شما با تزریق ژل لب روسی می‌توانید در عین حال که حجم لب‌های خود را بالا ببرید لب‌های کاملاً طبیعی و خوش فرم داشته باشید. به عبارت دیگر افزایش حجم بیش از اندازه نخواهد بود.

تقریباُ تمام افراد می‌توانند جهت تزریق ژل لب اقدام نمایند و به جز موارد خاص در سایر افراد هیچ گونه مشکلی وجود ندارد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • افرادی که دچار بیماری‌های خونی هستند
  • افراد سیگاری
  • بیمارانی که دچار بیماری دیابت و یا عفونت‌های پوستی هستند.
  • بیمارانی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می‌نمایند.
  • افرادی که دچار تبخال و یا ضایعات پوستی در لب هستند.
  • خانم‌های بارداری و شیرده

کلینیک زیبایی گرین بیوتی ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و تزریق فیلر لب با روش روسی که با متد خاص دکتر گیتی غلامی انجام می شود. زیباجویان عزیز برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت با کارشناسان مجموعه از طریق شماره ۰۹۳۵۴۷۶۳۸۲۸ در تماس باشید.

منبع: تزریق ژل لب روسی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زیبایی گرین بیوتی

کلینیک زیبایی گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با مدیریت سرکار خانم دکتر گیتی غلامی فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی