اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210057744024079
در دسترس نیست

مقدار مصرف گینر در هر وعده چقدر است؟

کد: 140210057744024079

، تهران , (اخبار رسمی): ورزشکار در روزهای تمرین یک اسکوپ پودر گینر را که معمولا 35 گرم وزن دارد با حداقل 250 میلی لیتر آب (یک لیوان) یا شیر مخلوط کرده و دو تا سه بار در روز میل می کند.

مقدار مصرف گینر در هر وعده چقدر است؟
مقدار مصرف گینر در هر وعده چقدر است؟

میزان مصرف مکمل گینر کاملا بستگی به شرایط جسمی و هدف مصرف گینر دارد. به طور عمومی مصرف روزانه مکمل گینر بین 50 تا 250 گرم است.

گینر چیست؟

افرادی که حتی دو سه ماه به باشگاه رفته باشند نام مکمل گینر به گوششان آشنا است. مکملی که برای رشد عضلات و افزایش وزن توصیه می شود. گینر حتی در افراد غیر ورزشکار نیز با هدف وزن گیری مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت مکمل گینر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://darooboom.com/category/bodybuilding-supplements/gainer/

میزان مصرف گینر میزان مصرف مکمل گینر کاملا بستگی به شرایط جسمی و هدف مصرف گینر دارد. به طور عمومی مصرف روزانه مکمل گینر بین 50 تا 250 گرم است. نحوه مصرف گینر در روزهای تمرین و استراحت متفاوت است که در ادامه توضیح می دهیم:

زمان مصرف گینر روزهای تمرین

ورزشکار در روزهای تمرین یک اسکوپ پودر گینر را که معمولا 35 گرم وزن دارد با حداقل 250 میلی لیتر آب (یک لیوان) یا شیر مخلوط کرده و دو تا سه بار در روز میل می کند.

روزهای استراحت

بهترین زمان مصرف گینر در روزهای غیر تمرین بعد از بیدار شدن از خواب برای جبران کمبودهای غذایی در طول شب است.

مکمل گینر و تفاوت انواع آن

گینرها دو دسته هستند. گینرهایی که تمرکز اصلی شان افزایش وزن است و دیگری گینرهایی که به افزایش حجم عضلات کمک می کنند. تفاوت این دو گینر در نسبت مقدار کربوهیدرات به پروتئین آنهاست.

گینرهای افزایش وزن با تامین کالری بیشتر از طریق کربوهیدرات بالا به فرد کمک می کنند سریعتر وزن بگیرد. درصورتی که گینرهای عضله ساز پروتئین بیشتری دارند که افزایش وزن همراه با افزایش کیفیت عضلات را به همراه دارند.

گینر همان پروتئین وی است؟ این سوال اکثر توسط ورزشکاران مبتدی پرسیده می شود. برای آنکه به جواب این سوال دست یابید بهتر است با ترکیبات هر کدام به طور مختصر اما دقیق آشنا شوید.

ترکیبات گینر گینر از پروتئین، کربوهیدرات و چربی و برخی مواد مانند کراتین و ویتامین ها ساخته شده است. تفاوتی که بین انواع گینرها نیز  وجود دارد به درصد این ترکیبات باز می گردد. اگر گینری پروتئین بیشتری نسبت به کربوهیدرات داشته باشد به آن مس گینر گفته می شود. گینر مس برای عضله سازی مناسب تر است.

اما اگر نسبت کربوهیدرات گینر به پروتئین آن بیشتر باشد به نام گینر وزن شناخته می شود و برای وزن گیری استفاده می شود. افرادی که به سختی وزن اضافه می کنند گینر وزن کالری مازاد روزانه را برایشان تامین می کند و به افزایش وزن آنها کمک می کند.

ترکیبات پروتئین وی پروتئین وی نوعی از مکمل های پروتئینی است که از پردازش آب پنیر به دست می آید و بر حسب میزان پردازش به سه مدل کنسانتره، هیدرولیز و ایزوله دسته بندی می شود. البته دیگر انواع مکمل های پروتئینی نیز وجود دارند مانند کازئین، پروتئین آلبومین، پروتئین سویا و... .

بر می گردیم به پرسش اصلی که تفاوت پروتئین وی و گینر چیست؟ با نگاهی به ترکیبات این دو مکمل عضله ساز و افزایش حجم در می یابیم که پروتئین وی یکی از اجزای اصلی گینر است و کربوهیدرات جز مهم دیگر این مکمل به شمار می آید. اما پودر پروتئین وی تنها حاوی پروتئین است.

گینر بیشتر برای افرادی مناسب است لاغر اندام هستند و می خواهند افزایش وزن را تجربه کنند و همین طور بدنسازانی که به دنبال افزایش حجم عضلانی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه آنلاین داروبوم

داروخانه آنلاین داروبوم تحت نظر داروخانه دکتر کورش کرباسیان با هدف ارائه اقلام غیر دارویی و فروش اینترنتی داروهای بدون نیاز به نسخه طبق دستورالعمل های سازمان غذا و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. این داروخانه آنلاین در زمینه فروش اینترنتی انواع مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پودر پروتئین وی، مکمل گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و مکمل های تغذیه ای و مولتی ویتامین مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]