اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210217768024079
در دسترس نیست

مصرف ال کارنیتین مایع برای لاغری (طریقه و بهترین زمان مصرف)

کد: 140210217768024079

، تهران , (اخبار رسمی): ال کارنیتین نقش مهمی در تولید انرژی دارد به عبارتی چربی های بدن را برای تولید انرژی می سوزاند.

مصرف ال کارنیتین مایع برای لاغری (طریقه و بهترین زمان مصرف)
مصرف ال کارنیتین مایع برای لاغری (طریقه و بهترین زمان مصرف)

ال کارنیتین با معده خالی بیشترین جذب را دارد. بنابراین صبح ناشتا یا قبل از وعده های غذایی بهترین زمان مصرف مکمل ال کارنتین مایع است

مقدمه

ال کارنیتین چیست؟ ال کارنیتین که با نام لووکارنیتین نیز شناخته می شود یک ساختار آمینو اسیدی طبیعی در بدن است که به طور طبیعی تولید می شود. کبد و کلیه ها ال کارنیتین را از دو اسید آمینه لیزین و متیونین تولید می کنند.

ال کارنیتین نقش مهمی در تولید انرژی دارد به عبارتی چربی های بدن را برای تولید انرژی می سوزاند. ال کارنیتین یک ماده غذایی مشروط نامیده می شود یعنی بدن به اندازه کافی این ماده را تولید می کند اما ممکن است لازم باشد آن را از طریق غذا و مکمل ها نیز به دست آورد.

ال کارنیتین از مکمل های غذایی مورد علاقه ورزشکاران است که برای افزایش چربی سوزی و افزایش انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.

مکمل ال کارنتین در فرم های قرص، کپسول، ویال و شربت در دسترس است. تمام فرم های مکمل های ال کارنیتین جذب خوبی دارند اما ال کارنیتین مایع به صورت شربت یا ویال برای ورزشکاران که جذب سریع تر برایشان اولویت دارد مناسب تر می باشد.

ال کارنیتین برای لاغری خوبه؟ افراد بسیاری به ویژه خانم ها سوال می پرسند که آیا ال کارنیتین برای لاغری مفید است؟ ورزشکاران برای ارتقای عملکرد ورزشی و کاهش دردهای عضلانی ناشی از تمرینات شدید و بازسازی سریع تر عضلات از این مکمل استفاده می کنند. همچنین در دوره کات بدنسازان این مکمل را برای چربی سوزی مصرف می کنند. ال کارنیتین نیاز ورزشکاران به انرژی را حین ورزش تامین می کند.

ال کارنیتین مایع چیست؟ ال کارنیتین مایع فرمی از مکمل های ال کارنیتین است که در دوزهای 1000 تا 3000 موجود می باشد. این فرم ال کارنیتین به دلیل سرعت بالای جذب بیشترین مزیت را برای ورزشکاران دارد.

ال کارنیتین مایع برای لاغری ال کارنیتین با انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری در چربی سوزی موثر است. اما توجه کنید خاصیت چربی سوزی ال کارنیتین ناشی از فعالیت های ورزشی است و بدون تمرینات دقیق و منظم تاثیری نخواهد داشت. به عبارتی مصرف ال کارنیتین برای لاغری باید با فعالیت ورزشی همراه باشد.

مصرف ال کارنیتین مایع برای لاغری همانطور که گفته شد مکمل ال کارنیتین به دلیل خاصیت چربی سوزی که دارد برای لاغری توصیه می شود. البته تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است اما چیزی که مشخص است این است که ال کارنیتین یا هر مکمل غذایی- ورزشی دیگر جایگزین رژیم غذایی اصولی و ورزش منظم نمی شود.

نحوه مصرف ال کارنیتین مایع برای لاغری طریقه مصرف ال کارنیتین برای لاغری با اهداف دیگر متفاوت است بنابراین حتما هنگام خرید ال کارنیتین با پزشک یا داروساز مشورت کنید. در صورتیکه دوز صحیح و زمان مصرف را دقیق رعایت کنید دچار عوارض ناخواسته نمی شوید. همچنین اگر دارو یا مکمل دیگری مصرف می کنید حتما پزشک را مطلع سازید تا با راهنمایی صحیح از تداخل دارویی پیشگیری شود.

ال کارنیتین با معده خالی بیشترین جذب را دارد. بنابراین صبح ناشتا یا قبل از وعده های غذایی بهترین زمان مصرف مکمل ال کارنتین است. اگر برای بهبود عملکرد ورزشی ال کارنیتین مصرف می کنید نیم الی یک ساعت قبل از شروع تمرین بهترین زمان مصرف است.

قیمت ال کارنیتین مایع برای لاغری شرکت های زیادی ال کارنیتین مایع را برای لاغری تولید می کنند. شرکت بی اس کی (BSK) ویال خوراکی بی اس کی 1000، 2000 و 3000 را روانه بازار کرده است. قیمت این ویال ها بسیار مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت ال کارنیتین مایع در برندها و دوزهای مختلف می توانید به سایت داروخانه داروبوم سر بزنید. داروبوم زیر نظر داروخانه دکتر کرباسیان در منطقه سهروردی تهران فعالیت می کند. می توانید برای مشاوره رایگان با مشاوران داروخانه با شماره 02188348681 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه آنلاین داروبوم

داروخانه آنلاین داروبوم تحت نظر داروخانه دکتر کورش کرباسیان با هدف ارائه اقلام غیر دارویی و فروش اینترنتی داروهای بدون نیاز به نسخه طبق دستورالعمل های سازمان غذا و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. این داروخانه آنلاین در زمینه فروش اینترنتی انواع مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پودر پروتئین وی، مکمل گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و مکمل های تغذیه ای و مولتی ویتامین مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی