اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210197764624079
در دسترس نیست

طریقه مصرف ال آرژنین مایع

کد: 140210197764624079

، تهران , (اخبار رسمی): آرژنین به عنوان آمینو اسید نیمه ضروری شناخته می شوند و ماده اولیه برای تولید نیتریک اکساید به شمار می آید.

طریقه مصرف ال آرژنین مایع
طریقه مصرف ال آرژنین مایع

ال آرژنین آمینو اسیدهای لازم برای انجام تمرینات ورزشی را فراهم آورده و ریکاوری ماهیچه ها بعد از تمرینات را تسریع می سازد.

مقدمه

ال آرژنین برای دو هدف افزایش قد و بدنسازی بیشتر شناخته شده است. در این مطلب به طور اختصاصی فواید ال آرژنین در بدنسازی را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فواید ال آرژنین برای ورزشکاران آرژنین به عنوان آمینو اسید نیمه ضروری شناخته می شوند و ماده اولیه برای تولید نیتریک اکساید به شمار می آید. این ماده سبب گشاد شدن رگ ها شده و گردش خون در اندام ها به ویژه اندام های درگیر در ورزش را سرعت می بخشد.

ورزشکاران از آرژنین و سایر مشتقات آن برای خونرسانی به عضلات و در پی آن عضله سازی استفاده می کنند. همچنین این مکمل خاصیت انرژی بخشی دارد و با تاخیر در خستگی به ورزشکاران کمک می کند بدون وقفه به تمرینات خود ادامه دهند.

ال آرژنین آمینو اسیدهای لازم برای انجام تمرینات ورزشی را فراهم آورده و ریکاوری ماهیچه ها بعد از تمرینات را تسریع می سازد. لیست قیمت ال آرژنین را در لینک زیر از داروخانه اینترنتی داروبوم مشاهده کنید: 

https://darooboom.com/category/bodybuilding-supplements/larginine/

مقدار ال آرژنین برای بدنسازان مقدار استانداردی برای مصرف ال آرژنین توسط بدنسازان تعیین نشده است و بسته به نظر متخصص تغذیه و دستور شرکت سازنده متفاوت است. اما به طور عمومی روزانه به مقدار 3 تا 5 گرم توصیه می شود. هرگز از مقدار مجاز بیشتر مصرف نکنید چرا که احتمال بروز عوارض زیاد است.

معمولا کپسول و قرص های ال آرژنین از دوز 500 تا 1000 طراحی می شوند. اما ویال ال ارژنین از دوز 1000 تا 3000 یافت می شود. بنابراین اکثر ورزشکاران ال آرژنین مایع را ترجیح می دهند.

یک عدد ویال ال آرژنین را در آب یا نوشیدنی دلخواه مخلوط کرده و میل کنید.

بهترین زمان مصرف ال آرژنین برای اینکه ال آرژنین حداکثر تاثیر خود را داشته باشد باید به زمان مصرف آن دقت کافی کرد. معمولا توصیه می شود این مکمل بین وعده های غذایی استفاده شود تا بیشترین جذب را در بدن داشته باشد. همچنین همراه با غذا از عوارض ال آرژنین که بیشتر گوارشی است، جلوگیری می کند.

بدنسازان می توانند تا سه نوبت در روز نیز ال آرژنین را مصرف کنند. بهترین زمان مصرف ال آرژنین برای بدنسازی قبل تمرین، بعد تمرین و صبح ها است. 

کلام آخر

انواع و اقسام مکمل های ال آرژنین در داروخانه ها یافت می شود که به فرم های قرص، کپسول، ویال و شربت قابل تهیه هستند. همان طور که گفته شد ویال ال آرژنین دوز بالایی را در یک وعده ارائه می کند که مناسب ورزشکاران است. بهترین مارک ال آرژنین در حال حاضر ویال ال آرژنین بی اس کی است. این محصول در دوزهای 1000 و 2000 میلی لیتر تولید می شود. برند یوروویتال نیز محصولی عرضه کرده که ترکیبی از ال آرژنین و ال کارنیتین است. برای خرید این محصولات و سایر مکمل های ال آرژنین می توانید به سایت داروخانه اینترنتی داروبوم مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه آنلاین داروبوم

داروخانه آنلاین داروبوم تحت نظر داروخانه دکتر کورش کرباسیان با هدف ارائه اقلام غیر دارویی و فروش اینترنتی داروهای بدون نیاز به نسخه طبق دستورالعمل های سازمان غذا و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. این داروخانه آنلاین در زمینه فروش اینترنتی انواع مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پودر پروتئین وی، مکمل گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و مکمل های تغذیه ای و مولتی ویتامین مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | تازه‌های ورزش