اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210137756024079
در دسترس نیست

مکمل ایزو وی حاوی پروتئین 90 درصد به بالا است.

قیمت پروتئین وی 100 درصد ایزوله

کد: 140210137756024079

، تهران , (اخبار رسمی): پروتئین وی ایزوله بیش از 86 درصد پروتئین خالص دارد. این مکمل فاقد چربی و لاکتوز است.

قیمت پروتئین وی 100 درصد ایزوله
قیمت پروتئین وی 100 درصد ایزوله

پروتئین وی مکملی است که برای عضله سازی و افزایش حجم مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد. البته پروتئین وی توسط افراد غیر ورزشکار و بیماران نیز مصرف می شود. پروتئین وی توسط تولید کنندگان ایرانی و خارجی مختلف تولید می شود. پروتئین وی ایرانی به دلیل نظارت های وزارت بهداشت و همچنین کیفیت خوب و قیمت مناسب مورد توجه ورزشکاران و بدنسازان ایرانی است. مکمل ایزو وی مکملی است که طی پردازش آب پنیر چربی و لاکتوز آن به صفر رسیده است. در ادامه بیشتر با این مکمل پروتئینی آشنا خواهیم شد.

خواص پروتئین وی

پروتئین وی فواید بیشماری برای بدن دارد ازجمله:

  • کمک به عضله سازی
  • رشد ماهیچه ها
  • هضم آسان و جذب بالا
  • کاهش وزن
  • تامین پروتئین مصرفی
  • افزایش ذخایر آنتی اکسیدانی بدن
  • کاهش چربی خون
  • کنترل قند خون

عوارض پروتئین وی

افرادی که به دلیل عوارض پروتئین وی از مصرف آن اجتناب می کنند بهتر است بدانند درصورت استفاده صحیح عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد. همچنین افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند می توانند پروتئین وی فاقد لاکتوز را امتحان کنند. عوارض مکمل وی معمولا گوارشی و شامل موارد زیر است:

  • حالت تهوع
  • اسهال
  • کاهش اشتها
  • نفخ

پروتئین وی انواع مختلفی دارد و برحسب خلوص آن قیمت گذاری می شود. قیمت پروتئین وی ایزوله که پروتئین 90 درصد به بالا دارد، نسبت به انواع دیگر پروتئین مانند هیدرولیز و کنسانتره بیشتر است. عامل دیگری که در قیمت پروتئین وی تاثیر گذار است ایرانی و خارجی بودن آن است. در حال حاضر قیمت پروتئین وی ایرانی بسیار مناسب است و از لحاظ کیفیت از مکمل وی خارجی چیزی کم ندارد.

پروتئین وی ایزوله چیست؟

پروتئین وی نوعی مکمل بدنسازی است که از شیر تهیه شده و خود به سه نوع هیدرولیز، کنستانتره و ایزوله دسته بندی می شود. پروتئین وی نوعی مکمل پروتئینی است که منبع حیوانی دارد. مکمل های پروتئینی دیگری نیز وجود دارد که از گیاهان تهیه می شوند مانند پروتئین سویا.

پروتئین وی ایزوله بیش از 86 درصد پروتئین خالص دارد. این مکمل فاقد چربی و لاکتوز است. بنابراین برای افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند انتخاب مناسبی است. همچنین بدنسازانی که دوره کات را می گذرانند می توانند برای عضله سازی بدون چربی از مکمل ایزو وی بهره بگیرند.

ترکیبات پروتئین وی پروتئین وی نوعی از مکمل های پروتئینی است که از پردازش آب پنیر به دست می آید و بر حسب میزان پردازش به سه مدل کنسانتره، هیدرولیز و ایزوله دسته بندی می شود. البته دیگر انواع مکمل های پروتئینی نیز وجود دارند مانند کازئین، پروتئین آلبومین، پروتئین سویا و... .

بهترین مارک پروتئین وی ایزوله مکمل وی از فرایند تولید پنیر استخراج و به صورت پودرهای پروتئینی پردازش می شود. بسته به میزان پردازشی که روی آب پنیر انجام می شود مکمل های وی به سه مدل هیدرولیز، کنسانتره و ایزوله دسته بندی می شوند. پروتئین وی کنستانتره زیر 85 درصد پروتئین دارد. و ایزو وی بالای 86 درصد پروتئین خالص دارد.

  • پروتئین وی ایزوله ساپلند نوتریشن
  • پودر وی ایزوله ویثر نوتریشن
  • ایزو وی گلد ژن استار
  • ایزو وی دوبیس

قیمت پروتئین وی ایزوله ایرانی در داروخانه

پروتئین وی ایرانی در فروشگاه های مکمل فروشی معتبر و داروخانه ها عرضه می شود. توصیه ما خرید پروتئین وی از داروخانه هاست زیرا مستقیما زیر نظر سازمان غذا و دارو فعالیت می کنند. مکمل هایی که در داروخانه ها توزیع می شوند کاملا استاندارد و مورد تایید هستند و می توان اصالت محصول را توسط سایت ttac.ir چک کرد.

متاسفانه برخی افراد مکمل های ورزشی را در باشگاه های ورزشی یا آرایشگاه ها توزیع می کنند ؛ خرید مکمل بدنسازی از این افراد خودداری کنید.

قیمت پروتئین وی 100 درصد ایزوله در داروخانه های اینترنتی از جمله داروبوم نسبت به مراکز دیگر مناسب تر است. داروبوم ارسال رایگان به سراسر ایران دارد. همچنین مشتریان ساکن در تهران می توانند هنگام سفارش گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنند و بعد از بررسی مکمل مبلغ را به پیک بدهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه آنلاین داروبوم

داروخانه آنلاین داروبوم تحت نظر داروخانه دکتر کورش کرباسیان با هدف ارائه اقلام غیر دارویی و فروش اینترنتی داروهای بدون نیاز به نسخه طبق دستورالعمل های سازمان غذا و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. این داروخانه آنلاین در زمینه فروش اینترنتی انواع مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پودر پروتئین وی، مکمل گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و مکمل های تغذیه ای و مولتی ویتامین مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]