اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210257775123718
در دسترس نیست

تولیدی پوشاک مردانه آلفا

کد: 140210257775123718

، (اخبار رسمی): برای آن که بهترین باقی بمانیم، فراتر از مرزها؛ دانش و تجربه بهترین طراحان و استایلیست های صنعت مد را به کار گرفته ایم.

تولیدی پوشاک مردانه آلفا
تولیدی پوشاک مردانه آلفا

تمایز و نوآوری از خطوط تولید محصولات در کارخانه آغاز می شود و تحت یک سیستم یکپارچه تا مرحله عرضه و فروش ادامه می یابد.

در سال 1390 با استقرار تجهیزات برش و دوخت پیشرفته مطابق با خطوط تولید کارخانه های روز دنیا، سیستم تولید قدیمی به سیستم مدرن صنعتی تبدیل شد. این ساختار مدرن تولیدی، مزیت رقابتی منحصر به فردی برای ما به عنوان تولیدی پوشاک مردانه به وجود آورده است.

تمام پروسه تولید شامل طراحی، برش و دوخت با استفاده از جدیدترین ماشین آلات با بالاترین کیفیت انجام می شود. تمایز و نوآوری از خطوط تولید محصولات در کارخانه آغاز میشود و تحت یک سیستم یکپارچه تا مرحله عرضه و فروش ادامه می یابد.

برای آن که بهترین باقی بمانیم، فراتر از مرزها؛ دانش و تجربه بهترین طراحان و استایلیست های صنعت مد را به کار گرفته ایم. همکاری با بهترین تولیدی های پوشاک مردانه؛ امکان ارائه و تولید محصولاتی متمایز و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی را برای ما فراهم کرده است.

سال ها است که مدیران ارشد تولیدی پوشاک مردانه آلفا، با مدیریت یکپارچه و نظارت جامع بر تمام ابعاد، در مسیر ارائه محصولات با کیفیت، بهبود مستمر تولید و جلب رضایت مشتریان حرکت می کنند. مدیران هدفمندی که مسئولیت برنامه ریزی، هدایت و کنترل بخش های تحت نظارت خود را بر اساس اهداف برند، پشتیبانی می کنند.

آن ها با نظارت مستمر بر فرایندهای کاری، اقدامات لازم برای بهینه سازی تولید را انجام می دهند. تصمیمات اثر بخش و به موقع آنان، انتظارات مشتریان و تمام منابع انسانی مجموعه را پاسخ می دهد.

صنعت پوشاک همانند دیگر صنایع مصرفی بر اساس یک تقاضای تکرارپذیر تعریف می شود.این بدین معنی ست که برای حفظ بازار خود باید این تقاضای تکرار پذیر را برای مشتریان خود تدام ببخشید و این اتفاق نمی افتد مگر با «ارائه ی محصول و خدمات با کیفیت»!

تولیدی پوشاک مردانه آلفا فعالیت خود در حوزه پوشاک مردانه را از سال 1360 شروع کرده ست.این مجموعه با تکیه بر تجربه و تخصص خود توانسته محصولی تولید کند که نسبت به نمونه خارجی خود کیفیتی بهتر و قیمتی مناسب تر داشته باشد تا علاوه بر حفظ جایگاه خود، در پیشرفت کیفی این صنعت در کشورهم گامی رو به جلو برداشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090123*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس