اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210307781225213
در دسترس نیست

چه فرودگاه‌هایی در ایران تشریفات فرودگاهی ارائه می‌دهند؟

کد: 140210307781225213

، (اخبار رسمی): سفرهای هوایی، محبوب‌ترین روش برای علاقه‌مندان به سفر است؛ پیمودن مسیر مبدا و مقصد در میان ابرها، لذت‌ بسیار زیادی دارد. چه بهتر که در این مسیر از امکانات و تجهیزات ویژه‌ای نیز بهره‌مند شوید و لحظات جذابی را برای خود رقم بزنید.

چه فرودگاه‌هایی در ایران تشریفات فرودگاهی ارائه می‌دهند؟
چه فرودگاه‌هایی در ایران تشریفات فرودگاهی ارائه می‌دهند؟
چه فرودگاه‌هایی در ایران تشریفات فرودگاهی ارائه می‌دهند؟
چه فرودگاه‌هایی در ایران تشریفات فرودگاهی ارائه می‌دهند؟

همچنین مسافران دقایق زیادی را در فرودگاه و به خصوص در سالن انتظار فرودگاه سپری می‌کنند و به همین دلیل خدمات در فرودگاه ارزش و اهمیت زیادی دارد. تشریفات فرودگاهی CIP این امکان را به مسافران در شهرهای متنوع می‌دهد تا بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند. در ادامه به معرفی فرودگاه‌هایی می‌پردازیم که در ایران تشریفات فرودگاهی CIP ارائه می‌دهند.

معرفی فرودگاه‌های خدمات CIP

در اغلب کلان‌ شهرهای ایران خدمات تشریفات فرودگاهی سی‌آی‌پی ارائه می‌شود و امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. البته این خدمات در سالن‌های متنوع کمی متفاوت است و خدمات منحصربه‌فردی را به افراد می‌دهد.

۱. خدمات CIP فرودگاه امام خمینی با بهترین امکانات

یکی از بهترین فرودگاه‌های ایران که خدمات تشریفات فرودگاهی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد، فرودگاه امام خمینی است؛ این فرودگاه بین‌المللی محسوب می‌شود و اغلب پروازهای خارج از کشور از آن انجام می‌شود.

سالن CIP فرودگاه امام خمینی امکانات زیادی به مسافران ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات عبارت است از استقبال پروازهای ورودی، استفاده از خودروی اختصاصی، انجام امور پرواز توسط پرسنل CIP، اینترنت پرسرعت،‌ پذیرایی با انواع غذا و نوشیدنی و حمل چمدان‌ها.

۲. خدمات CIP مهرآباد، قدیمی‌ترین فرودگاه

فرودگاه پروازهای داخلی، مهرآباد است که در این فرودگاه نیز خدمات CIP ارائه می‌شود. خدمات رویال سی‌آی‌پی یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین خدمات است که در سالن اختصاصی مهرآباد ارائه می‌شود.

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد خدماتی مانند انجام امور پرواز، منوی انتخابی نوشیدنی و غذا، اینترنت پرسرعت،‌ گیت اختصاصی، حمل چمدان‌ها و انجام امور حمل بار و بسیار از خدمات دیگر را دربرمی‌گیرد.

۳. خدمات رویال سی‌آی‌پی در فرودگاه مشهد، شهر زیارتی

یکی از فرودگاه‌های قدیمی کشور را می‌توان فرودگاه مشهد معرفی کرد؛‌ این فرودگاه بین‌المللی به ارائه خدمات Royal CIP می‌پردازد؛ حجم بالای مسافران بین‌المللی و داخلی زیادی به این فرودگاه می‌آیند و خدمات متنوعی را دریافت می‌کنند.

مشهد یک شهر مذهبی محسوب می‌شود که هر ساله زائران بسیاری برای زیارت به این شهر گسترده و زیبا سفر می‌کنند. به همین دلیل پیوسته شلوغ است و مسافران می‌توانند خدمات رویال سی‌آی‌پی را نیز دریافت کنند.

مسافران با دریافت خدمات متنوعی مانند گیت اختصاصی،‌ استفاده از لانژ اختصاصی، انجام امور پرواز، خودروی اختصاصی، اینترنت پرسرعت و نشریات، پذیرایی از مسافران و همراهی تا سالن اختصاصی، تحویل و دریافت چمدان‌ها و ترانسپورت تا پای پرواز ارائه می‌شود.

۴. بهترین خدمات رویال CIP در فرودگاه تبریز با بهترین کیفیت

فرودگاه تبریز از جمله کلان شهر‌هایی محسوب می‌شود که خدمات رویال CIP ارائه می‌دهد؛ فرودگاه پرتردد انواع پروازهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد.

۵. خدمات رویال سی‌آی‌پی در فرودگاه مجهز اصفهان

سالن تشریفات CIP فرودگاه بین‌المللی اصفهان در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد؛ این فرودگاه پیوسته پروازهای داخلی و بین‌المللی متعددی دارد و یک فرودگاه پرتردد محسوب می‌شود. البته این بخش از فرودگاه اصفهان امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل طراحی متفاوت و خاص می‌شود که امکانات بی‌نظیری را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

صندلی‌های راحت و نوشیدنی‌های رایگان،‌ اینترنت پرسرعت، حمل چمدان‌ها و انتقال مسافران با خودروی اختصاصی از جمله امکانات این فرودگاه محسوب می‌شود. اتاق‌های جلسه، سوئیت‌های اختصاصی، اتاق شارژ سیستم‌های الکترونیکی از دیگر امکانات رویال سی‌آی‌پی در فرودگاه اصفهان به شمار می‌رود.

۶. فرودگاه اهواز با بهترین امکانات سی‌آی‌پی

یکی از فرودگاه‌هایی که خدمات رویال سی‌آی‌پی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد، فرودگاه اهواز است؛ اهواز شهری با ثروت عظیم نفت و گاز محسوب می‌شود که سرمایه‌داران و مهندسان برای سفرهای بین‌المللی خود به این فرودگاه مراجعه می‌کنند.

خدمات سالن سی‌آی‌پی اهواز بسیار متنوع است و پروازهای داخلی و خارجی متعددی از این فرودگاه انجام می‌شود. حمل چمدان‌ها، انجام امور پرواز، انجام امور گذرنامه و ویزا، گیت اختصاصی بازرسی و سایر خدمات را نیز ارائه می‌دهند.

از دیگر مزایای سالن CIP اهواز می‌توان به نشیمن‌های متعدد،‌ صندلی ماساژ، پذیرایی با انواع نوشیدنی و غذا اشاره کرد. همچنین وجود اتاق سیگار،‌ اتاق بازی کودکان، سوئیت‌های اختصاصی، خدمات حیوانات خانگی و… از جمله امکانات این سالن محسوب می‌شود.

۷. خدمات متنوع رویال CIP در فرودگاه کرمانشاه

فرودگاه کرمانشاه از جمله بهترین امکانات CIP را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ وجود فست ترک، سالن سی‌آی‌پی، لانج اختصاصی و… از جمله امکانات لوکس فرودگاه کرمانشاه محسوب می‌شود. خدمات رویال سی‌آی‌پی اهواز امکان پذیرایی در فضای باز را برای مشتریان خود نیز فراهم کرده است و پذیرایی رایگان با انواع نوشیدنی و میان وعده انجام می‌شود.

انجام کلیه امور پرواز به عهده پرسنل CIP است و همچنین افراد می‌توانند از خدمات ویلچر، گیت اختصاصی، دریافت و حمل چمدان‌ها، ترانسفر فرودگاهی، امکان خرید ارز مسافرتی، انجام امور مربوط به اضافه بار، اتاق سیگار، مجله و روزنامه‌های روز و… بهره‌مند شوند.

جمع‌بندی

خدمات رویال سی آی پی در نقاط متنوع کشور ارائه می‌شود و امکان یک سفر متفاوت و خاص را به افراد می‌دهد. مشتریان باشگاه سی‌آی‌پی می‌توانند خدمات جذابی را برای یک سفر لوکس و لاکچری دریافت کنند و از سفر خود لذت بیشتری ببرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی