اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301087869225588
در دسترس نیست

همه چیز درباره امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

کد: 140301087869225588

، (اخبار رسمی): هتل ونوس چالوس یکی از هتل های پنج ستاره مازندران است که در دل جنگل های نمک آبرود واقع شده است. این هتل با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد، چشم‌انداز زیبایی رو به دریا و جنگل دارد.

همه چیز درباره امکانات هتل ونوس پلاس چالوس
همه چیز درباره امکانات هتل ونوس پلاس چالوس
همه چیز درباره امکانات هتل ونوس پلاس چالوس
همه چیز درباره امکانات هتل ونوس پلاس چالوس
همه چیز درباره امکانات هتل ونوس پلاس چالوس
همه چیز درباره امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

هر آنچه درباره هتل ونوس پلاس نمک آبرود باید بدانید!

هتل ونوس چالوس یکی از هتل های پنج ستاره مازندران است که در دل جنگل های نمک آبرود واقع شده است. این هتل با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد، چشم‌انداز زیبایی رو به دریا و جنگل دارد. طراحی و ساخت هتل ونوس پلاس چالوس توسط معماران زبده و کاربلد انجام شده و الهام گرفته از هتل‌های لوکس خارجی است. این هتل از امکانات منحصر به فردی نیز برخوردار است که نظر مهمانان را به خود جلب کرده است. برای آشنایی بیشتر با هتل ونوس پلاس چالوس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل ونوس پلاس نمک آبرود

هتل ونوس پلاس یکی از مدرن ترین هتل های ساخته شده در چالوس است که در سال 1396 افتتاح شده است. این هتل در منطقه بکر و سرسبز نمک آبرود واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه های تفریحی و مراکز خرید این منطقه دارد. هتل ونوس پلاس دارای 16 طبقه و 160 واحد اقامتی مختلف است. این هتل در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده است. از این رو مهمانان در اولین ورود خود به این شهرک بایستی یکبار اقدام به پرداخت ورودی نموده تا برگه تردد خود را دریافت نمایند. در ادامه این مطلب با امکانات هتل ونوس پلاس چالوس بیشتر آشنا خواهید شد.

مدیریت هتل ونوس پلاس نمک آبرود

مدیریت هتل ونوس پلاس همواره در تلاش است تا سطح کیفی خدمات خود را ارتقا دهد و تجربه‌ای به‌یادماندنی برای مهمانان رقم بزند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل با رویی خوش و رفتاری حرفه‌ای پذیرای مهمانان هستند. خدمات ویژه مانند ترانسفر فرودگاهی، امکان برگزاری مراسم‌ها و رویدادها در سالن‌های مجلل هتل و... همگی با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر مهمانان ارائه می‌شوند.

مکانات هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس از امکانات بسیار متنوعی برخوردار است. در واقع این هتل با ترکیبی از چشم‌اندازهای طبیعی و زیبا، خدمات بی‌نظیر و موقعیت جغرافیایی استثنایی، اقامتی لذت‌بخش و لاکچری را برای مهمانان رقم می‌زند. برخی از مهم‌ترین امکانات هتل ونوس پلاس شامل موارد زیر است:

  • مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، اسپا
  • سالن ماساژ
  • اینترنت رایگان
  • سالن آرایشگاه
  • رستوران
  • باشگاه بیلیارد
  • کافی شاپ
  • سالن کنفرانس
  • تالار پذیرایی
  • خدمات لاندری
  • خدمات صبحانه رایگان
  • روم سرویس
  • پارکینگ اختصاصی

فاصله هتل ونوس پلاس تا مناطق تفریحی

علاوه بر امکانات فق العاده‌ای که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد؛ نزدیکی به تله کابین نمک آبرود، نزدیکی به مراکز خرید و مراکز تفریحی این منطقه گردشگری نیز دیگر امتیازات اقامت در این هتل هستند. از این رو هتل ونوس پلاس یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در استان مازندران است.

استخر هتل ونوس پلاس نمک آبرود

استخر هتل ونوس پلاس چالوس یکی از مجهزترین و استانداردترین استخرهایی است که در تمام هتل های ایران وجود دارد. استخر این هتل مساحت بسیار بزرگی دارد، کیفیت آب استخر بالاست و بسیار تمیز و مدرن است. مهمانان می‌توانند از تجهیزاتی مانند سونا، جکوزی، سالن ماساژ و حمام ترکی که در اختیار آنها قرار دارد نیز استفاده کنند.

لازم به دکر است که استفاده از استخر ونوس پلاس نمک آبرود و سایر امکانات آبی این مجموعه هزینه جداگانه‌ای دارد و مهمانان باید برای استفاده از هر کدام آن هزینه مربوطه را پرداخت کنند. با این حال ارزش و کیفیت بالای این مجموعه آبی، مهمانان را ترغیب می‌کنند تا تجربه استفاده از این امکانات را داشته باشند.

رستوران هتل ونوس پلاس چالوس

یکی از جذاب ترین قسمت های هتل ونوس پلاس، رستوران آن است که با منوی متنوع و کیفیت بالا محبوبیت خاصی در بین گردشگران دارد. اگر جزو افرادی هستید که در سفر به شهرهای مختلف غذاهای محلی آن را تست می‌کنید و یا عاشق فست فود هستید، باید بگویم که منوی این رستوران تمامی غذاهای محلی، سنتی، غذاهای دریایی و غذاهای بین‌المللی را با بهترین عطر و طعم و با کفیت بالا ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران با مواد اولیه درجه یک طبخ می‌شوند و قطعا تجربه‌ای عالی را برای مهمانان این هتل رقم می‌زند.

نظرات در مورد هتل ونوس پلاس چالوس

گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند؛ خدمات و امکانات این هتل را بیشتر از یک هتل 5 ستاره توصیف کرده‌اند. بسیاری از مسافران از تمیزی و کیفیت بالای خدمات این هتل رضایت داشته‌اند. البته برخی مهمانان هم عقیده دارند که بهتر است استفاده از امکانات مجموعه آبی هتل ونوس برای افرادی که در این هتل اقامت دارند؛ رایگان باشد. خدمات صبحانه رایگان، اینترنت پرسرعت، تمیزی هتل و نزدیکی به جاذبه های تفریحی و گردشگری مواردی است که رضایت بیشتر مسافران را جلب کرده است.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره هتل ونوس پلاس چالوس در اختیار شما قرار دهیم. امکانات متنوع و چشم‌انداز زیبای آن به مناظر طبیعی، ونوس پلاس را به یکی از محبوب ترین هتل های شمال کشور تبدیل کرده است. اگر شما هم قصد رزرو هتل ونوس پلاس نمک آبرود را دارید؛ بعد از خواندن این مطلب به سایت جااینجاس مراجعه کرده و به راحتی اقدام به رزرو هتل نمایید. جااینجاس از پشتیبانی 24 ساعته قبل و بعد از رزرو هتل برخوردار است.

سوالات متداول در مورد هتل ونوس پلاس چالوس

  1. آدرس هتل ونوس پلاس کجاست؟ هتل ونوس پلاس در چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، روبروی رستوران آبشار واقع شده است.
  2. هتل ونوس پلاس چالوس چه امکاناتی دارد؟ هتل ونوس پلاس چالوس از امکانات خوبی نظیر انواع رستوران‌، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، حمام ترکی، باشگاه بیلیارد و... برخوردار است.
  3. قیمت اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ونوس پلاس چالوس چقدر است؟ هتل ونوس پلاس دارای 160 سوییت و واحد اقامتی است. برای اطلاع از قیمت اتاق‌ها می‌توانید به سایت های معتبر رزرو هتل نظیر سایت جااینجاس مراجعه کرده و پس از جستجوی هتل، قیمت سوییت های مختلف را مشاهده کنید.
  4. هتل ونوس پلاس برای چه کسانی مناسب است؟ هتل ونوس پلاس چالوس برای همه افراد مناسب است؛ برای برگزاری جلسات کاری، ماه عسل، سفرهای خانوادگی و سفرهایی که به تنهایی می خواهید داشته باشید، می توانید در هتل ونوس پلاس چالوس اقامت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]