اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302027893925690
در دسترس نیست

بهترین مارک لنت ترمز خارجی و ایرانی

کد: 140302027893925690

، (اخبار رسمی): لنت ترمز از مهم‌ترین قطعات مصرفی خودرو به‌شمار می‌آید که باید در زمان مناسب تعویض شود. با توجه به تنوع برندهای مختلف لنت ترمز در بازار لوازم یدکی و اهمیت انتخاب بهترین مارک لنت ترمز، در این مطلب به معرفی بهترین برندهای لنت موجود در بازار پرداخته ایم.

بهترین مارک لنت ترمز خارجی و ایرانی
بهترین مارک لنت ترمز خارجی و ایرانی
بهترین مارک لنت ترمز خارجی و ایرانی
بهترین مارک لنت ترمز خارجی و ایرانی
بهترین مارک لنت ترمز خارجی و ایرانی
بهترین مارک لنت ترمز خارجی و ایرانی

لنت ترمز یکی از مهم‌ترین قطعات یدکی خودرو به‌شمار می‌آید که باید در زمان مناسب تعویض شود. برای تعویض لنت ترمز ، شما گزینه‌های زیادی را در بازار ایران پیش روی خود دارید. از برندهای مطرح ایرانی مانند تکستار گرفته تا برندهای خارجی مانند الیگ که محصولات آن در بازار طرفداران زیادی دارند. با توجه به این تنوع بالا، انتخاب برای خریداران بسیار دشوار شده است. به همین خاطر در این مطلب به بررسی بهترین برندهای تولیدکننده لنت ترمز می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین لنت ترمز را برای خودروی خود انتخاب و خریداری کنید.

بهترین مارک‌های تولیدکننده لنت ترمز

با وجود افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو و همچنین محدودیت واردات، همچنان می‌توان محصولات برندهای خارجی مانند الیگ را در بازار ایران مشاهده کرد. از طرف دیگر، برندهای ایرانی مانند پارس و تکستار نیز محصولات بسیار باکیفیتی به بازار عرضه می‌کنند که توانایی رقابت با محصولات برندهای خارجی را دارند. حال احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که از میان این برندها، کدام یک محصولات بهتری را تولید می‌کنند و گزینه بهتری برای خرید لنت ترمز هستند؟ برای پاسخ به این سوال، در ادامه برخی از بهترین مارک‌های لنت ترمز در ایران را بررسی می‌کنیم که برخی ایرانی و برخی خارجی هستند.

لنت الیگ (elig)

یکی از بهترین برندهای خارجی تولیدکننده لنت ترمز در بازار ایران، برند الیگ است. این کمپانی محصولات خود را با بیشترین کیفیت تولید کرده و به همین خاطر لنت‌های ترمز الیگ در بازار محبوبیت بسیار زیادی دارند. الیگ یک برند ژاپنی است که از بهترین متریال‌ها برای تولید لنت ترمز استفاده می‌کند.

شما می‌توانید محصولات الیگ را برای خودروهایی مانند رانا، 206، 405، 207، لنت ترمز پراید و ... خریداری کنید.

از مهم‌ترین مزایای محصولات الیگ می‌توان به طول عمر بالا، عدم آسیب به دیسک ترمز، افزایش قدرت ترمزگیری‌های شدید و تحمل دمای بالا اشاره کرد.

لنت ترمز تکستار

بسیاری از مکانیک‌ها و کارشناسان خودرو در ایران، برند تکستار را بهترین برند ایرانی تولیدکننده لنت ترمز می‌دانند. چرا که تکستار در طول فعالیت خود در بازار ایران، همواره کیفیت محصولات خود را حفظ کرده است و از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای تولید لنت‌های ترمز استفاده می‌کند.

به علت استفاده از متریال باکیفیت، لنت ترمز‌های برند تکستار ترمزگیری بسیار قدرتمندی دارند و در تمام شرایط آب‌وهوایی بهترین ترمزگیری را در اختیار راننده قرار می‌دهند. همچنین مقاومت آن‌ها در برابر افزایش حرارت نیز بسیار مناسب است. شما می‌توانید لنت ترمزهای این برند را برای انواع خودروهای داخلی از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

لنت پارس

همان‌طور که اشاره شد، شرکت‌های ایرانی نیز در زمینه ساخت لنت ترمز پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته‌اند و توانسته‌اند محصولات بسیار باکیفیتی را با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند.

شرکت پارس که محصولات آن با نام لنت پارس در بازار شناخته می‌شوند، یکی از شرکت‌های ایرانی پیشرو در حوزه تولید لنت ترمز است که از بهترین متریال‌ها برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. شما در حال حاضر می‌توانید لنت‌های برند پارس را برای انواع خودروهای داخلی مانند 206، 405، پارس، پراید، رانا، 207 و ... خریداری کنید. همچنین این کمپانی برای خودروهای سنگین و کشاورزی نیز به‌صورت تخصصی لنت ترمز تولید می‌کند که این امر نشان‌دهنده توان فنی خط تولید شرکت لنت پارس است.

لنت ترمز امکو

یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی برتر در حوزه تولید لنت ترمز، شرکت امکو است که محصولات خود را با کیفیت استثنایی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مهر خودرو با نام تجاری امکو، محصولات خود را برای انواع خودروهای داخلی و خارجی تولید و عرضه می‌کند. به همین خاطر بسیاری از صاحبان خودرو می‌توانند از لنت ترمز امکو برای خودروی خود استفاده کنند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به لنت ترمز پراید، تیبا، ساینا، کوییک و ... اشاره کرد. قدرت ترمزگیری لنت ترمزهای امکو بی‌نظیر است و طول عمر مفید قابل قبولی نیز دارند.

برند ام اچ کو

در میان برندهای خارجی تولیدکننده لنت ترمز در بازار ایران، برند ام اچ کو نیز بسیار شناخته شده است. این برند چینی در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد و محصولات خود را برای انواع خودروهای ایرانی تولید می‌کند. باید اشاره کرد که ام اچ کو در بازار جهانی نیز بسیار شناخته شده است و به همین خاطر شما می‌توانید با خیال راحت محصولات این برند را برای خودروی خود خریداری کنید. از مهم‌ترین مزایای لنت ترمزهای این برند می‌توان به قدرت ترمزگیری بالا، طول عمر قابل قبول و همچنین سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

برند های کیو

یکی دیگر از برندهای خارجی تولیدکننده لنت ترمز، برند های کیو است که قطعا محصولات آن را در بازار مشاهده کرده‌اید. استفاده از پیشرفته‌ترین فرمولاسیون در کنار متریال باکیفیت باعث شده است که لنت ترمزهای این برند از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند. طول عمر لنت ترمز، های کیو بسیار بالا است و به دلیل استفاده از ترکیبات جایگزین آهن، محصولات این برند کم‌ترین آسیب را به دیسک ترمز می‌رسانند. با توجه به عدم استفاده از آزبست در محصولات این برند، آن‌ها برای انسان ضرری ندارند و با محیط زیست نیز سازگار هستند. البته به علت وجود انواع محصولات تقلبی های کیو در بازار، لنت ترمزهای این برند باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شوند.

در زمان خرید لنت ترمز باید به چه نکاتی دقت کرد؟

تا به اینجا با مشهورترین مارک‌های لنت ترمز در بازار ایران آشنا شدیم. به‌طور کلی انتخاب از میان این برندها به عوامل مختلفی مانند بودجه و نوع خودرو شما بستگی دارد. به همین خاطر نمی‌توان گفت که محصولات کدام یک از این برندها برای خودروی شما مناسب‌تر هستند. اما با توجه به برخی نکات در زمان خرید لنت ترمز، شما می‌توانید بهترین لنت را برای خودروی خود خریداری کنید. در ادامه با این نکات مهم آشنا می‌شویم.

اورجینال بودن لنت ترمز

تنوع بالای برندهای لنت ترمز در بازار ایران باعث شده است که برخی از افراد سودجو، محصولات برندهای برتر را به‌صورت تقلبی و با پایین‌ترین کیفیت به بازار عرضه کنند. به همین خاطر توجه به اصالت لنت ترمز در زمان خرید این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. اما چگونه می‌توان لنت ترمز اصل را از نمونه‌های تقلبی تشخیص داد؟ شما برای تشخیص اصالت لنت ترمز راه‌های مختلفی پیش روی خود دارید. برای مثال، محصولات ایرانی دارای هولوگرام و نشان استاندارد هستند. از طرف دیگر محصولات خارجی نیز باید دارای نشان حک شده برند مورد نظر روی بخش‌های مختلف محصول باشند.

بهترین روش برای خرید نسخه اورجینال انواع لنت ترمز، خرید این محصول از یک فروشگاه معتبر است. چرا که فروشگاه‌های معتبر قطعات یدکی خودرو را با تضمین اصالت کالا عرضه می‌کنند و شما می‌توانید قطعات حساسی مانند لنت ترمز را با خیال راحت از این فروشگاه‌ها خریداری کنید.

کیفیت ساخت قابل قبول

یکی دیگر از نکات مهمی که شما در زمان خرید لنت ترمز باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت ساخت این قطعه است. لنت ترمزهای بی‌کیفیت علاوه‌بر این که قدرت ترمزگیری پایینی دارند، می‌توانند به دیسک ترمز شما نیز آسیب وارد کنند. به‌طور کلی محصولات برندهای خارجی مانند الیگ، از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات برندهای داخلی برخوردار هستند. اما باید گفت که برندهایی مانند تکستار و پارس نیز محصولات خود را با کیفیت قابل قبولی عرضه می‌کنند. به طور کلی اگر قصد خرید لنت ترمز باکیفیت را دارید، بهتر است تنها به سراغ محصولات برندهای معرفی شده در این مطلب بروید.

عمر مفید بالا

لنت ترمزهای برندهای غیر معتبر، عمر مفید بسیار پایینی دارند و تنها 20 تا 30 هزار کیلومتر عمر می‌کنند. به همین خاطر در زمان خرید این قطعه، به سراغ محصولات برندهایی بروید که عمر مفید بالایی دارند. البته باید اشاره کرد که لنت ترمز نباید عمر بسیار بالایی داشته باشد. چرا که این امر نشان‌دهنده پایین بودن کیفیت لنت ترمز است.

به همین خاطر به سراغ محصولاتی بروید که عمر مفید استانداردی دارند. لنت‌هایی با طول عمر بسیار بالا، به دیسک ترمز شما آسیب وارد می‌کنند و قدرت ترمزگیری قابل قبولی نیز ندارند. همچنین طول عمر لنت ترمز به نوع رانندگی شما بستگی دارد. افرادی که بیشتر در مسیرهای شهری رانندگی می‌کنند، سریع‌تر به تعویض لنت ترمز نیاز پیدا خواهند کرد.

تناسب محصول با خودرو

بیشتر لنت ترمزهای بازار برای خودروهای ایرانی قابل استفاده هستند و به‌صورت عمومی تولید می‌شوند. اما نباید فراموش کرد که برخی خودروها به لنت ترمزهای خاص نیاز دارند. به همین خاطر حتما در زمان خرید لنت ترمز، از تطابق قطعه مورد نظر با دیسک‌ها و سیستم ترمز خودروی خود مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید از کارشناسان فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت مشاوره دریافت کنید.

پژمان پارت؛ بهترین مرجع برای خرید لنت ترمز اورجینال

اگر به دنبال خرید لنت ترمز اورجینال از برندهای مطرح بازار مانند تکستار، امکو، الیگ و ... هستید، فروشگاه پژمان پارت را می‌توان به‌عنوان مرجع عرضه این محصولات معرفی کرد. در این فروشگاه تمامی قطعات خودرو با تضمین اصالت کالا عرضه می‌شوند و شما می‌توانید خریدی مطمئن داشته باشید. همچنین می‌توانید در تماس با کارشناسان این فروشگاه، از تطابق محصول مورد نظر با خودروی خود مطمئن شوید. برای خرید بهترین لنت ترمز اورجینال و همچنین دریافت مشاوره، پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایت فروشگاه پژمان پارت سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید