کد: 140302207911723390
در دسترس نیست

معروفترین برندهای کیف در جهان را بشناسید

کد: 140302207911723390

، ساری , (اخبار رسمی): معروف ترین برند های کیف زنانه و دخترانه کدامند؟ محبوب‌ترین طراحان کیف زنانه، به خاطر کیفیت بالا، طرح‌های نمادین و توجه به جزئیات معروف شده‌اند، بگذارید ببینیم چه چیزی آنها را نه تنها معروف کرده، بلکه در طول زمان نیز محبوبتر کرده است.

معروفترین برندهای کیف در جهان را بشناسید
معروفترین برندهای کیف در جهان را بشناسید

معروف ترین برند های کیف زنانه و دخترانه کدامند؟

محبوب‌ترین طراحان کیف زنانه، به خاطر کیفیت بالا، طرح‌های نمادین و توجه به جزئیات معروف شده‌اند، بگذارید ببینیم چه چیزی آنها را نه تنها معروف کرده، بلکه در طول زمان نیز محبوبتر کرده است.

محبوبترین و پرطرفدارترین برندهای کیف زنانه در سال 2024

شانل  Chanel

گابریل کوکو شانل خواستار کیف زنانه کاربردی تری بود که حمل آن آسان باشد. او این ایده را برای افزودن یک بند به کیف حمل خود از بسته هایی که توسط سربازان حمل می شد قرض گرفت. در واقع، او اغلب از کاربردی بودن لباس های مردانه الهام می گرفت.

طراحی یک کیف زنانه که همانند محافظی با بند زنجیری، که به طرز درخشانی همه کاره باشد، انجام شد. طراحی تنظیم ارتفاع که برای تکمیل هر لباسی به بالا یا پایین تنظیم شود، آن را به رویای هر خانمی تبدیل کرد.

هرمس Hermes

خانه مد لوکس هرمس از زمان تأسیس خود در سال 1837 نمادی از قدرت بوده است. پس از تأسیس، هرمس عمدتاً یک برند طراحی بود که به خاطر مهارها و افسارهای فرفورژه و کیف Haut à Courroies سوارکاری و زین، شناخته می شد.

هرمس تولید کننده یکی از زیباترین کیف های زنانه جهان است. کیفی با نام بیرکین که به جواهر آرزو نیز شهرت دارد.

گوچی Gucci

گوچی یک برند ایتالیایی با سابقه 90 ساله در مد، کیفیت و زیبایی است. Gucci مانند رقیب خود، لویی ویتون، به عنوان یک شرکت چمدانی خانوادگی شروع به کار کرد. استفاده افراد مشهوری مانند: ملکه الیزابت، الیزابت تیلور و ژاکلین کندی اوناسیس به سرعت این برند را به نماد ثروت تبدیل کرد.

فندی Fendi

از زمان تاسیس در سال 1925، فندی تمام تلاش خود را برای ارائه سبک لوکس و کیف ساخته شده از بهترین متریال انجام داده است. بعداً در سال 1965، دختران بنیانگذاران به همراه کارل لاگرفلد تصویر برند را به عنوان برندی تأثیرگذار و مد روز معرفی کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیف زنانه و دخترانه

فروشگاه "کیف زنانه" یک وبسایت تخصصی در حوزه اکسسوری های زنانه و دخترانه است. شروع فعالیت این فروشگاه از سال 1401 بوده و در این مدت توانسته با کیفیت بالای تولید، تنوع مدلها و عرضه کالا با قیمت تولیدی، اعتماد مشتریان را جلب نماید.

منتشر شده در سرویس:

مد و لباس