کد: 14030307792668527
در دسترس نیست

قابلیت تاور کرین ریموندی ۱۸ تن در مرمت ساختمانی تاریخی

کد: 14030307792668527

، کرج , (اخبار رسمی): تاور کرین ریموندی برای بیش از ۷۰ سال است که به اجاره و فروش تاور کرین در سراسر دنیا می‌پردازد. این بار تاور کرین Raimondi مدل LR273 بدلیل قابلیت های منحصرفردش در بزرگترین بازسازی یک ساختمان تاریخی در آمریکای شمالی استفاده شده است.

قابلیت تاور کرین ریموندی ۱۸ تن در مرمت ساختمانی تاریخی
اجاره تاور کرین ریموندی جهت مرمت یک ساختمان تاریخی

جیم پاتولو، رئیس شرکت آونیو بیلدینگ، گفت: «شرکت ریموندی با اجاره تاور کرین Raimondi LR273، توانست نقطه عطفی دیگر به مجموعه ساخت‌وساز خود اضافه کند.»

تاور کرین ریموندی پیشرو بین المللی در صنعت خدمات ساختمانی برای بیش از ۷۰ سال است که به اجاره و فروش جرثقیل تاور کرین در سراسر دنیا می‌پردازد.

چرا تاور کرین ریموندی لوفینگ ۱۸ تن LR273 انتخاب شد؟

این بار تاور کرین Raimondi مدل LR273 در بزرگترین بازسازی یک ساختمان تاریخی در آمریکای شمالی استفاده میشود. از مزایای این مدل تاور کرین می‌توان به زوایای نوسان گسترده ، ظرفیت بالابری برتر و سهولت نصب و افزایش ارتفاع آن اشاره کرد.

تاور کرین ریموندی LR273 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این نوع جرثقیل در کانادا، به‌ویژه در کلان‌شهرهای بزرگ مانند تورنتو است. ساختمان‌های بلند تقاضا فزاینده‌ای جهت نصب این تاور دارند و همین مسئله این جرثقیل را به یک دارایی مناسب و یکی از بهترین مدل‌های کاربردی و محبوب این برند تبدیل کرده است. از همین مدل لوفینگ برای ساخت اولین هتل تمام شیشه‌ای Nobu Residences در مرکز شهر تورنتو نیز استفاده شده است.

در این پروژه بازسازی شرکت آونیو بیلدینگ از دو جرثقیل برجی Raimondi LR273 Luffing برای بازسازی The United Bldg، یک ساختمان تاریخی در تورنتو، کانادا استفاده کرد.

تاور کرین ریموندی با انجام این پروژه توانست جایگاهی را در دنیای حفاظت‌های تاریخی بدست آورد. این ساختمان آپارتمانی ۵۵ طبقه است که در سال ۱۹۲۸ ساخته و در سال ۱۹۶۱ توسعه داده شد. بازسازی ساختمان یونایتد بدلیل عظمت و حساسیت آن، به بزرگترین پروژه بازسازی میراث فرهنگی در آمریکای شمالی تبدیل شده است.

چالش های نصب تاور کرین ریموندی

بدلیل اجرای همزمان پروژه حفظ نمای ۱۰ طبقه ساختمان و سیستم‌های نگهدارنده فولادی سازه آن؛ ۷۵ درصد از فضای سایت ساخت و ساز قبلاً اشغال شده بود. ما موقعیت نصب هر دو جرثقیل را به دقت ارزیابی کردیم تا از حداکثر ایمنی و کارایی در محل ساخت و ساز اطمینان حاصل کنیم.

پاتولو افزود که کاهش شعاع خارج از سرویس، ۱۶ و ۱۷ متر، و سهولت نصب تاور کرین LR273، به لطف بهینه‌سازی وزن مدل، از ویژگی‌های کلیدی در نظر گرفته شده در مرحله برنامه‌ریزی سایت بود.

قابلیت زوایای نوسان گسترده تاور کرین LR273 که امکان پوشش بیشتر سایت را فراهم میکند به همراه عملکرد برتر دستگاه از نظر ظرفیت بالابری نیز نقش مهمی در استفاده از این مدل جرثقیل خاص ایفا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاورکرین سپهرکرین

شرکت تاور کرین سپهر کرین سالها پیش با هدف واردات تاور کرین پتن فرانسه به داخل کشور شروع بکار کرد. این مرکز مهمترین هدف خود را حذف واسطه‌ها در خرید و فروش تاور کرین میدانست. زیرا در این صورت قیمت تمام شده برای مشتریان اجاره کننده جرثقیل برجی بسیار کاهش می‌یافت.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید