کد: 14030319793738527
در دسترس نیست

تکنولوژی جدید ماشین آلات صنعتی

بزرگترین تاور کرین پتن فرانسه رونمایی شد

کد: 14030319793738527

، کرج , (اخبار رسمی): تاور کرین پتن مدل MD 1100 با ردپای فشرده‌تر، حمل و نقل آسان‌تر و مونتاژ کارآمدتر توانسته ظرفیت بالابری فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

بزرگترین تاور کرین پتن فرانسه رونمایی شد
بزرگترین تاور کرین پتن فرانسه رونمایی شد

تاور کرین مدل MDLT 1109 با استفاده از تکنولوژی های جدید همزمان با ردپای فشرده تر، حمل و نقل و مونتاژ آسانتر؛ توانسته ظرفیت بالابری فوق العاده ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

خبرگزاری سپهرکرین اعلام کرد: "شرکت Manitowoc به تازگی از تاور کرین پتن قدرتمند و کارآمد مدل MDLT 1109 که بزرگترین جرثقیل برجی پوتین این کمپانی می‌باشد؛ رونمایی کرد."

Manitowoc بعنوان تولیدکننده پیشرو در صنعت جرثقیل تاور کرین، بزرگترین و پیشرفته‌ترین جرثقیل برجی Potain که بسیار جرثقیل ابتکاری می‌باشد را در کارخانه Manitowoc در مولین فرانسه ساخته است. تاور کرین جدید پتن مدل MDLT 1109 نیازهای پروژه‌های زیرساختی بزرگ را با حداکثر ظرفیت ۴۰ تن و ظرفیت ۱۱.۱ تن در حداکثر ۸۰ متر برآورده می‌کند. این جرثقیل براساس سابقه موفقیتی که شرکت Manitowoc در تولید تاور کرین مدل MD 1100 کسب کرد؛ طراحی گردید. البته با ردپای فشرده‌تر، حمل و نقل آسان‌تر و مونتاژ کارآمدتر است که توانسته است بخوبی ظرفیت بالابری استثنایی را با ابعاد حمل و نقل فشرده و فرآیند نصب ساده ترکیب کند.

جرثقیل بالا چرخان Potain MDLT 1109 top-slewing crane به تقاضای فزاینده برای تاور کرین های با ظرفیت بیشتر بدلیل استفاده روزافزون از عناصر پیش ساخته سنگین‌تر در ساخت و ساز پاسخ میدهد. روندی که برنامه‌های پروژه را سرعت می‌بخشد. طراحی فشرده جدید آن همچنین نیازهای مدرن را برای حمل و نقل و نصب آسان برآورده می‌کند.

کاربردها و مشخصات فنی بزرگترین تاور کرین پتن فرانسه

به نقل از سپهرکرین تاور کرین MDLT 1109 با حداکثر ظرفیت ۴۰ تن و ظرفیت بالابری چشمگیر ۱۱.۱ تن در حداکثر دستیابی به ۸۰ متر، برای پروژه‌های ساختمانی بزرگ مقیاس مانند نیروگاه‌های هسته‌ای، پل‌ها و دیگر توسعه‌های زیرساختی بسیار مناسب است. وزن سبک و پیکربندی انعطاف پذیر آن امکان نصب در محیط‌های پیچیده، از جمله در سدها و راهروها و در کارخانه‌های کشتی را فراهم می‌کند.

براساس میراث بسیار موفق و محبوب تاور کرین های MD 1100 و MDLT 1109 در میان خریداران، شرکت پتن قدرت و قابلیت اطمینان خود را با بروزرسانی های قابل توجه براساس فرآیند صدای مشتری Manitowoc در طراحی این مدل افزایش داد. پیشرفت‌های کلیدی شامل استفاده از خانواده دکل ۲.۴۵ متری K850 است که ردپایی کوچکتر از دکل ۴ متری موجود در MD 1100 قبلی ارائه می‌دهد. این جرثقیل همچنین با دو بالابر مختلف، ۱۵۰ HPLTM 100 یا ۲۷۰ LVF GH Optima در دسترس است.

درحالیکه MD 1100 یک جرثقیل چرخشی استاندارد (با سر دکل) بود، MDLT 1109 یک جرثقیل کم ارتفاع با ابعاد کلی جمع و جور (کمتر از ۶ متر بالای بازو) است که به آن امکان میدهد بطور یکپارچه در کنار سایر تاور کرین ها مشترکا بر روی یک محل کار و پروژه کار کند.

سایر ویژگی‌های مدرن تاور کرین MDLT 1109 شامل:

  • منحنی‌های بار P+ برای ظرفیت‌های بالابر بالاتر
  • Potain CCS (سیستم کنترل پیشرفته تاور کرین)
  • سیستم جدید تله‌ماتیک Potain CONNECT برای دسترسی از راه دور به داده‌های تاور کرین براساس برنامه‌های کاربردی برای همه کاربران (تکنسین، مدیر خدمات، ناوگان، مدیر، مدیر محل کار و…) برای افزایش عملکرد و دوام
  • بالابر دکل داخلی Potain Cab-IN برای اپراتورها که پیش از این در مورد این قابلیت در مقاله تکنولوژی جدید تاور کرین پتن کامل توضیح داده‌ایم.

MDLT 1109 یک تغییر دهنده بزرگ در انجام پروژه‌های ساخت و ساز است بطوریکه Thibaut Le Besnerais، معاون بازاریابی و توسعه جرثقیل‌های برجی در Manitowoc می‌گوید: این ترکیب قدرت بی‌سابقه‌ای را با سهولت حمل‌ونقل و راه‌اندازی شگفت‌انگیز ترکیب می‌کند. ترکیبی که زمان‌بندی پروژه را تسریع می‌بخشد و آنچه را که در ساخت‌وساز در مقیاس بزرگ امکان‌پذیر است، دوباره تعریف می‌کند.

معتبرترین مرکز فروش تاور کرین پتن در ایران

سپهر کرین با بیش از ۵۰ سال سابقه و بعنوان معتبرترین مرکز اجاره و فروش تاور کرین، انواع تاور کرین پتن فرانسه، با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا راه همراه با قطعات و لوازم یدکی فابریک آنها، در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد. ما بدلیل واردات مستقیم همواره بهترین قیمت بازار را ارائه میدهیم. جهت دریافت پیش فاکتور و استعلام قیمت خرید تاور کرین پتن در سپهرکرین https://www.sepehrcrane.ir درخواست خود را ثبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاورکرین سپهرکرین

شرکت تاور کرین سپهر کرین سالها پیش با هدف واردات تاور کرین پتن فرانسه به داخل کشور شروع بکار کرد. این مرکز مهمترین هدف خود را حذف واسطه‌ها در خرید و فروش تاور کرین میدانست. زیرا در این صورت قیمت تمام شده برای مشتریان اجاره کننده جرثقیل برجی بسیار کاهش می‌یافت.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید