اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308272180061

در راستای ارائه دو طرح ققنوس و هوش هیجانی

حضور موسسه «بعد چهارم» در نمایشگاه جنبی کنفرانس توسعه منابع انسانی

کد: 139308272180061

http://bit.ly/1vFOJHQ

، تهران , (اخبار رسمی): «موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم» که در زمینه تحقیقات، طراحی، مشاوره و آموزش هوش هیجانی، هوش معنوی و مهارت های رهبری فعالیت دارد در نمایشگاه جنبی دهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی که 27 و 28 آبان ماه برگزار می شود حضور دارد.

موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم در نمایشگاه جنبی کنفرانس حضور می باید

با وجود آنکه حدود 20 سال از پرداختن به مقوله هوش هیجانی در دنیا به عنوان مساله ای قابل بررسی می گذرد، اما جای خالی آن در رویکرد توسعه منابع انسانی، تحقیقات، انتشار و تبدیل علوم در این زمینه درایران بسیار خالی احساس میشد.

بنا به اعلام روابط عمومی موسسه تحقیقات بعد چهارم، این موسسه درنمایشگاه جنبی دهمین کنفرانس توسعه انسانی که در محل سالن همایش های بین المللی  صدا و سیما برگزار می شود اقدام به معرفی و برگزاری دو طرح با نام های « طرح ملی ققنوس» و « اولین پروژه تحقیقاتی آموزشی ایرانی در زمینه هوش هیجانی و مهارت های رهبری» می کند.

سهیل سهیلی، مدیرعامل موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم در حاشیه این کنفرانس با اشاره به فعالیت و تمرکزاین موسسه در زمینه «هوش هیجانی» گفت: با وجود آنکه حدود 20 سال از پرداختن به  مقوله هوش هیجانی در دنیا به عنوان مساله ای قابل بررسی می گذرد، اما جای خالی آن در رویکرد توسعه منابع انسانی، تحقیقات، انتشار و تبدیل علوم در این زمینه درایران بسیار خالی احساس میشد، در نتیجه موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم با تمرکز بر این مقوله اقدام به معرفی و انجام دو طرح ملی ققنوس و اولین پروژه تحقیقاتی آموزشی ایرانی در زمینه هوش هیجانی و مهارت های رهبری می کند.

وی با اشاره به عدم وجود یک نقشه و برآورد مشخص از وضعیت عمومی جامعه ایرانی درمورد مهارت های هوش هیجانی درباره طرح ملی ققنوس گفت: طرح ملی ققنوس، این امکان را برای شرکت ها، سازمان ها و حتی مردم عادی که به کسب و کاری مشغول هستند فراهم می کند تا با شرکت در آزمون سنجش هوش هیجانی که در سایت  DrEQ.ir  در دسترس خواهد بود به جایگاه عمومی خود در جامعه از منظر هوش هیجانی پی ببرند.

سهیلی درباره حضور در دهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی گفت: شرکت در این نمایشگاه برای سازمان ها و مدیران شرکت ها این امکان را فراهم آورده است، تا به فضایی تحقیقاتی و علمی در زمینه منابع انسانی و مهارت های عملکردی و قابل انتقال دست پیدا کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مشاوره مدیریت بعد چهارم

موسسه مشاوره مدیریت بعد چهارم خدماتی در زمینه های مختلف مشاوره مدیریت ارایه می‌کند. تمرکز اصلی این گروه بر توانمندسازی سرمایه ها و منابع انسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| آغاز نمایشگاه جنبی کنفرانس توسعه منابع انسانی