اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139309232440061

همزمان با روز پژوهش برگزار می شود

آغاز طرح ملی ققنوس توسط موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم

کد: 139309232440061

http://bit.ly/1w60Z32

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه تحقیقات فرهنگی بعدچهارم، سه شنبه 25 آذر ماه سال جاری که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز پژوهش نام گذاری شده است اقدام به برگزاری آزمون آنلاین هوش هیجانی می کند.

موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم، طرح ملی ققنوس را آغاز می کند

به لحاظ اهمیتی که هوش هیجانی در مباحث پایه ای همچون مسولیت اجتماعی، موفقیت اقتصادی و ارتباطات موثر دارد این موسسه اقدام به برگزاری طرحی با نام ققنوس کرده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم، به لحاظ اهمیتی که هوش هیجانی در مباحث پایه ای همچون مسولیت اجتماعی، موفقیت اقتصادی و ارتباطات موثر دارد این موسسه اقدام به برگزاری طرحی با نام ققنوس کرده است.

در همین رابطه سهیل سهیلی مدیر عامل موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم با اشاره به ضرورت آگاهی مردم، سازمان ها و کسب و کارها نسبت به مقوله هوش هیجانی درباره این طرح گفت:  این موسسه همزمان با روز پژوهش از سایت DrEQ.ir  رو نمایی میکند. کلیه علاقه مندان به انجام آزمون هوش هیجانی می توانند از روز 25 آذر ماه به این وبسایت مراجعه کنند.

سهیلی در ادامه با اشاره به نحوه جمع آوری کلیه اطلاعات آزمون توسط سیستم گفت: پس از تجزیه و تحلیل نتایج با روش های آماری، نقشه ای جامع از وضعیت هوش هیجانی جامعه ایران به تفکیک پارامترهای مختلف سنی، تحصیلی، جنسیتی، محلی و غیره به دست خواهد آمد.       

وی درباره برگزاری کارگاه های آموزشی و ورک شاپ هایی که با پرداختن به مقوله هوش هیجانی برگزار خواهد شد، گفت: عموم مردم، سازمان ها و شرکت ها می توانند در کارگاه هایی که به منظور ارتقای مسولیت اجتماعی، اخلاق حرفه ای و اخلاق در کسب و کار برگزار می شود شرکت کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مشاوره مدیریت بعد چهارم

موسسه مشاوره مدیریت بعد چهارم خدماتی در زمینه های مختلف مشاوره مدیریت ارایه می‌کند. تمرکز اصلی این گروه بر توانمندسازی سرمایه ها و منابع انسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش

رویدادمرتبط:

| برگزاری آزمون آنلاین هوش هیجانی